Διαφήμιση

Φωτογραφίες με το Mi Note 10

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Μιας και βλέπω ότι το θέμα ακόμα ενδιαφέρει κάποιους και έχει εξελιχθεί, σε καθαρά φωτογραφικό, θα ήθελα και 'γω να παραθέσω κάτι που είναι πολύ (έως πάρα πολύ!!!) σχετικό με το θέμα της συζήτησης (περί εστίασης, βάθος πεδίου κ.λ.π.) και ελπίζω να βοηθήσει τη συζήτηση.

      Πρόκειται για μια ερώτηση μαζί με την απάντησή της, σε θέμα διαγωνισμού από το ΕΚΠΑ (Πανεπιστήμιο Αθηνών) και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Φωτογραφία: Τεχνολογία και βασικές τεχνικές", όπου η απάντηση της ερώτησης βαθμολογήθηκε με ΑΡΙΣΤΑ (βαθμολογία 100%), οπότε φαντάζομαι δεν επιδέχεται καμιάς απολύτως αμφισβήτησης για την ορθότητά της. Να σημειώσω ότι η παρακάτω άσκηση δεν έχει να κάνει καθόλου με τη ποιότητα του φακού του Mi Note 10, αλλά με το φαινόμενο της εστίασης, του βάθους πεδίου και της εστιακής απόστασης, που είναι καθαρά φωτογραφικά θέματα, άσχετα με φακούς, μάρκες φακών ή μηχανών και αφορούν τη ...φυσική (όπως είπε και @keysmith)!

      Όλως τυχαίως η παραπάνω άσκηση ικανοποιεί ΕΝΤΕΛΩΣ και τη προτροπή του @foxy4270 που παρότρυνε ένα άλλο μέλος να κάνει ένα φωτογραφικό πείραμα ζητώντας του αυτολεξεί: "... βαλε ρε συ σε ενα τραπεζι κατα μηκος 1 μετρου τρια αντικειμενα, αλλα να εχουν αποσταση μεταξυ τους 30 εκατοστα περιπου...."

      Ερώτηση: Τοποθετήστε 4 (ή περισσότερα) αντικείμενα σε μια επίπεδη επιφάνεια σε διαφορετικά σημεία και επίπεδα (πιο μπροστά και πιο πίσω από το σημείο παρατήρησης, δηλαδή το σημείο που τοποθετείτε τη φωτ. μηχανή). Χρησιμοποιήστε τη φωτογραφική σας μηχανή για να καδράρετε και να εστιάσετε στα διαφορετικά αντικείμενα. Καταγράψτε τις ρυθμίσεις της κάθε λήψης (ταχύτητα, διάφραγμα, ISO). Περιγράψτε πού έχετε εστιάσει και παρατηρήστε πώς μεταβάλλεται το βάθος πεδίου. (Ελάχιστο όριο φωτογραφιών: 4)

      Απάντηση: Για την άσκηση χρησιμοποιήθηκε μια full frame mirrorless κάμερα (Canon EOS R) και δύο φακοί, ένας σταθερός EF 50mm f/1.8mm και ένας ευρυγώνιος EFS 10-18mm f/4.5 – 5.6 και παρήχθησαν 6 φωτογραφίες.
      Με ιδιαίτερη έμφαση στο βάθος πεδίου και τις μεταβολές του, στις φωτογραφίες σκόπιμα διατηρήθηκε το ίδιο κάδρο, με τα ίδια αντικείμενα και περίπου οι ίδιες ρυθμίσεις (με τον 50άρι φακό, 1/40s, f/1.8 και ISO 200 και στην τελευταία με τον ευρυγώνιο φακό 1/20s, f/5.6 και ISO 1000), ενώ αντίστοιχα άλλαζε το σημείο της εστίασης, μέσα στις φωτογραφίες. Επίσης η φωτογράφιση έγινε από σταθερό εστιακό μήκος, επειδή εάν υπήρχε μετακίνηση της κάμερας (πιο κοντά ή πιο μακριά από το θέμα) αυτό θα επηρέαζε το βάθος πεδίου, ξεχωριστά από τη τιμή του διαφράγματος των φακών και του σημείου της εστίασης:
      Ξεκινώντας από την 1η φωτογραφία, όπου η εστίαση γίνεται στο 1ο αντικείμενο (ρολόι) παρατηρούμε ότι το αντικείμενο είναι σε πλήρη εστίαση, πεντακάθαρο και ευκρινές και όσο πηγαίνει το βλέμμα προς το βάθος της φωτογραφίας, σταδιακά τα αντικείμενα γίνονται θαμπά και “αποκόβονται” από την εστιασμένη περιοχή της φωτογραφίας, με αποτέλεσμα στο “τέλος” της φωτογραφίας να διακρίνεται ότι υπάρχουν αντικείμενα, αλλά χωρίς να φαίνονται ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ή άλλες λεπτομέρειες.
      Όσο προχωράμε την περιήγηση στις φωτογραφίες 2η…3η…4η…κλπ, βλέπουμε να ισχύει και στη πράξη ότι το βάθος πεδίου ορίζεται με μια εστιασμένη ζώνη εντεινόμενη κατά το 1/3 εμπρός από το εστιαζόμενο αντικείμενο και 2/3 πίσω από αυτό. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της 4ης φωτογραφίας, όπου ενώ η εστίαση είναι επάνω στο 4ο αντικείμενο, στη “ρώσικη μπαμπούσκα” (που φαίνεται πεντακάθαρη και αστραφτερή) , μπορούμε τώρα να ξεχωρίσουμε κάποιες λεπτομέρειες και πίσω από αυτή (π.χ. τα γράμματα στο τίτλο του βιβλίου κλπ), ενώ μπροστά από αυτή και έξω από τη ζώνη του 1/3 της εστίασης, στη κούπα και το ρολόι δεν φαίνονται σχεδόν καθόλου οι λεπτομέρειες τους.
      Τέλος, στη 6η φωτογραφία, με τη χρησιμοποίηση του ευρυγώνιου φακού και με τη ρύθμιση του διαφράγματος να είναι πλέον στο f/5.6 (πιο κλειστό διάφραγμα, μεγαλύτερο βάθος πεδίου), παρατηρούμε, ότι σχεδόν όλα τα αντικείμενα της φωτογραφίας μας βρίσκονται μέσα στο ήδη πολύ μεγάλο (πλατύ) βάθος πεδίου και είναι εστιασμένα και διακρίνονται πεντακάθαρα.












    • Ο/H caeser έγραψε:

      Μιας και βλέπω ότι το θέμα ακόμα ενδιαφέρει κάποιους και έχει εξελιχθεί, σε καθαρά φωτογραφικό, θα ήθελα και 'γω να παραθέσω κάτι που είναι πολύ (έως πάρα πολύ!!!) σχετικό με το θέμα της συζήτησης (περί εστίασης, βάθος πεδίου κ.λ.π.) και ελπίζω να βοηθήσει τη συζήτηση.

      Πρόκειται για μια ερώτηση μαζί με την απάντησή της, σε θέμα διαγωνισμού από το ΕΚΠΑ (Πανεπιστήμιο Αθηνών) και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Φωτογραφία: Τεχνολογία και βασικές τεχνικές", όπου η απάντηση της ερώτησης βαθμολογήθηκε με ΑΡΙΣΤΑ (βαθμολογία 100%), οπότε φαντάζομαι δεν επιδέχεται καμιάς απολύτως αμφισβήτησης για την ορθότητά της. Να σημειώσω ότι η παρακάτω άσκηση δεν έχει να κάνει καθόλου με τη ποιότητα του φακού του Mi Note 10, αλλά με το φαινόμενο της εστίασης, του βάθους πεδίου και της εστιακής απόστασης, που είναι καθαρά φωτογραφικά θέματα, άσχετα με φακούς, μάρκες φακών ή μηχανών και αφορούν τη ...φυσική (όπως είπε και @keysmith)!

      Όλως τυχαίως η παραπάνω άσκηση ικανοποιεί ΕΝΤΕΛΩΣ και τη προτροπή του @foxy4270 που παρότρυνε ένα άλλο μέλος να κάνει ένα φωτογραφικό πείραμα ζητώντας του αυτολεξεί: "... βαλε ρε συ σε ενα τραπεζι κατα μηκος 1 μετρου τρια αντικειμενα, αλλα να εχουν αποσταση μεταξυ τους 30 εκατοστα περιπου...."
      Επιτελους καποιος καταλαβε τι εννοουσα !!!
      ευχαριστουμε για το πειραμα και τις επεξηγησεις.
    • Ο/H pavlidisc έγραψε:

      @keysmith
      Καλησπέρα.
      Διάβασα με πολύ προσοχή αυτά που έγραψες. Βασικά...τα διάβασα από 3-4 φορές το καθένα για μπορέσω να εμπεδώσω αυτά που γράφεις.
      Πάρα πολύ ενδιαφέροντα τα όσα είπες και προσωπικά σε ευχαριστώ πολύ.
      Νομίζω ότι κατάλαβα πολύ περισσότερα πράγματα πλέον. Και μάλιστα, για κάποια πράγματα που γκρίνιαζα, βλέπω τώρα ότι απλά "έτσι είναι". Δεν φταίει κάποιος άλλος πλήν της φυσικής.

      Ερώτηση.

      Αναφέρθηκε στη συζήτηση (νομίζω ότι ο @tacolla το είπε) ότι, έχοντας το ίδιο μέγεθος αισθητήρα και το ίδιο διάφραγμα (ας πούμε δηλαδή έχοντας το ίδιο κινητό) στο ίδιο κάδρο θα βγούν περισσότερα αντικείμενα νεταρισμένα (για να χρησιμοποιήσω δικούς σου όρους :D ) εάν έχω περισσότερο φώς.
      Δηλαδή, η επίμαχη φωτό με την οδοντόκρεμα - σοκολάτα κλπ, θα είχε περισσότερα αντικείμενα εστιασμένα εάν την έβγαζα σε εξωτερικό χώρο με φυσικό φώς.
      Σωστά;
      Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, πώς εξηγείται (χοντρά χοντρά);
      Αφού δηλαδή το μέγεθος φακού παραμένει το ίδιο, το διάφραγμα επίσης (συσκευή κινητού άρα κατά βάθος σταθερό διάφραγμα), τί είναι αυτό που αλλάζει και έχω περισσότερα αντικείμενα εστιασμένα;

      Επίσης : Τα κινητά της Samsung που έχουν μεταβλητό διάφραγμα (δύο ακραίες τιμές βέβαια, δεν παίρνουν ενδιάμεσες, άρα δύο τιμές διαφράγματος και όχι μεταβλητό όπως αναφέρεται) αποκτούν ένα παραπάνω πλεονέκτημα. Μέχρι πριν λίγο νόμιζα ότι έχουν το πλεονέκτημα να κάνουν την νύχτα μέρα με το μικρό f, η να βγάζουν καλύτερες ημερήσιες (χωρίς να τις καίνε και να τις "ξεπλένουν") με το μεγάλο f.
      Τώρα φαίνεται ότι έχουν και ένα ακόμα σοβαρότατο πλεονέκτημα, το οποίο είναι να βγάλουν περισσότερα σημεία εστιασμένα, χρησιμοποιώντας το μεγάλο f.
      Που και το μεγάλο...στην ουσία δεν είναι μεγάλο (νομίζω 2.4 είναι) αλλά οκ...είναι πιο μεγάλο από 1.7 ή 1.5 π.χ
      Καλά τα λέω;
      που εισαι ρε Χρησταρα? σε χασαμε ρε.
      Οχι αυτο που εγραψε ο tacolla στερειται λογικης...δεν ισχυει κατι τετοιο.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H foxy4270 έγραψε:

      Επιτελους καποιος καταλαβε τι εννοουσα !!!
      ευχαριστουμε για το πειραμα και τις επεξηγησεις.
      Χαρά μου ήταν και το πείραμα και οι επεξηγήσεις, ωστόσο εδώ θα ήθελα να σημειώσω ότι το παραπάνω πείραμα γίνεται με σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα και με οποιοδήποτε κινητό και φυσικά και το Note 10. Δηλαδή όταν χρησιμοποιεί κάποιος έναν ευρυγώνιο φακό (στην περίπτωση του Note 10 μιλάμε για ένα διάφραγμα στο Ultra-wide f/2.2) σίγουρα παίρνει μεγαλύτερο βάθος πεδιού (δηλαδή περισσότερα αντικείμενα μέσα στη περιοχή εστίασης), απ'ότι όταν χρησιμοποιεί ένα διάφραγμα f/1.69 που διαθέτει ο primary φακός του Note 10. Που ναι μεν είναι "φωτεινότερος", αλλά σίγουρα με (πιό) περιορισμένο βάθος πεδίου. Anyway, όλα αυτά εξηγήθηκαν παραπάνω και από άλλους, οπότε δεν ωφελεί να τα επαναλάβω.


      Βλέποντας τις φωτογραφίες που παρουσίασες, κυρίως με το lens flare, έμεινα έκπληκτος!!! Φυσικά και έχεις απόλυτο δίκιο να διαμαρτύρεσαι για το αποτέλεσμα που ΟΝΤΩΣ είναι απαράδεκτο, ωστόσο προσπαθώντας να καταφέρω και εγώ να αναπαράγω το ίδιο ΚΑΚΟ αποτέλεσμα δεν τα κατάφερα με τη δική μου συσκευή. Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως για κάποιο λόγο η ρώσικη ρομ, που είπες ότι χρησιμοποιείς, δεν συνεργάζεται σωστά με το λογισμικό που φοράει η κάμερα. Επειδή πέρασα από τη Ρώσικη (για την ακρίβεια έβαλα 3 διαφορετικές ρώσικες fastboot συμπεριλαμβανομένης και της τελευταίας), αλλά και από την τελευταία κινέζικη stable που κυκλοφορεί εκεί έξω, πριν καταλήξω στη XRTV, να σου πω υπεύθυνα, ότι με την XRTV είδα και διαφορετικό σετάρισμα στους φακούς του κινητού (στην αρχή με "ξένισε", και άρχισα τη γκρίνια... αλλά είχα άδικο!!), αλλά και διαφορετικά αποτελέσματα στις φωτογραφίες (αξιοσημείωτη είναι η διαφορά με τα αποτελέσματα του Macro Lens της συσκευής!). Ίσως εάν επιχειρούσες κάποια στιγμή μια αλλαγή στη ρομ να άξιζε το κόπο...
    • Ο/H caeser έγραψε:

      Ο/H foxy4270 έγραψε:

      Επιτελους καποιος καταλαβε τι εννοουσα !!!
      ευχαριστουμε για το πειραμα και τις επεξηγησεις.
      Χαρά μου ήταν και το πείραμα και οι επεξηγήσεις, ωστόσο εδώ θα ήθελα να σημειώσω ότι το παραπάνω πείραμα γίνεται με σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα και με οποιοδήποτε κινητό και φυσικά και το Note 10. Δηλαδή όταν χρησιμοποιεί κάποιος έναν ευρυγώνιο φακό (στην περίπτωση του Note 10 μιλάμε για ένα διάφραγμα στο Ultra-wide f/2.2) σίγουρα παίρνει μεγαλύτερο βάθος πεδιού (δηλαδή περισσότερα αντικείμενα μέσα στη περιοχή εστίασης), απ'ότι όταν χρησιμοποιεί ένα διάφραγμα f/1.69 που διαθέτει ο primary φακός του Note 10. Που ναι μεν είναι "φωτεινότερος", αλλά σίγουρα με (πιό) περιορισμένο βάθος πεδίου. Anyway, όλα αυτά εξηγήθηκαν παραπάνω και από άλλους, οπότε δεν ωφελεί να τα επαναλάβω.

      Βλέποντας τις φωτογραφίες που παρουσίασες, κυρίως με το lens flare, έμεινα έκπληκτος!!! Φυσικά και έχεις απόλυτο δίκιο να διαμαρτύρεσαι για το αποτέλεσμα που ΟΝΤΩΣ είναι απαράδεκτο, ωστόσο προσπαθώντας να καταφέρω και εγώ να αναπαράγω το ίδιο ΚΑΚΟ αποτέλεσμα δεν τα κατάφερα με τη δική μου συσκευή. Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως για κάποιο λόγο η ρώσικη ρομ, που είπες ότι χρησιμοποιείς, δεν συνεργάζεται σωστά με το λογισμικό που φοράει η κάμερα. Επειδή πέρασα από τη Ρώσικη (για την ακρίβεια έβαλα 3 διαφορετικές ρώσικες fastboot συμπεριλαμβανομένης και της τελευταίας), αλλά και από την τελευταία κινέζικη stable που κυκλοφορεί εκεί έξω, πριν καταλήξω στη XRTV, να σου πω υπεύθυνα, ότι με την XRTV είδα και διαφορετικό σετάρισμα στους φακούς του κινητού (στην αρχή με "ξένισε", και άρχισα τη γκρίνια... αλλά είχα άδικο!!), αλλά και διαφορετικά αποτελέσματα στις φωτογραφίες (αξιοσημείωτη είναι η διαφορά με τα αποτελέσματα του Macro Lens της συσκευής!). Ίσως εάν επιχειρούσες κάποια στιγμή μια αλλαγή στη ρομ να άξιζε το κόπο...
      τι εννοεις διαφορετικο σεταρισμα στους φακους του κινητου?
    • Ο/H foxy4270 έγραψε:

      Επιτελους καποιος καταλαβε τι εννοουσα !!!
      ευχαριστουμε για το πειραμα και τις επεξηγησεις.
      μπα δε νομίζω :) Και εσύ (νομίζω) εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις ότι το ρηχό βάθος πεδίου του φακού του mi note 10 είναι feature not a bug.

      Τώρα εγώ θα ρωτήσω τι είναι αυτή η ερώτηση και απάντηση; Τι "δίνει" στο νήμα τι ρωτάει και τί απαντάει; Πως βοηθάει την κουβέντα μας; Μια "άσκηση" είναι στη λήψη διαφορετικού DoF φωτογραφιών με διαφορετικούς φακούς και διαφράγματα. Κατάλαβα κάτι λάθος;

      Κακώς υπάρχει η λέξη "ερώτηση". Δεν υπάρχει καμία ερώτηση. Υπάρχουν οδηγίες για την τέλεση μίας "άσκησης" για την κατανόηση του DoF.

      Και τώρα πάμε να ξαναμιλήσουμε για flare. Είναι τα κυκλάκια που εμφανίζονται σε μία φώτο λόγω της αντανάκλασης μέρους του φωτός που περνάει από τα στοιχεία του φακού από το ένα στοιχείο στο άλλο. Ιδιανικά για να μην έχουμε flare θα πρέπει η διαύγεια των υλικών να είναι τέτοια που όλο το φως να περνάει και κανένα τμήμα του να μην αντανακλάται. αυτό γίνεται με αντιανακλαστικές επιστρώσεις (coatting) στα υλικά των στοιχείων ενός φακού και πολύ διαυγή υλικά στα στοιχεία αυτού του φακού. Το flare και πόσο έχεις είναι θέμα κατασκευής σε αντίθεση με το dof που είναι συγκεκριμένο πράγμα και ΔΕΝ αφορά υλικά αλλά χαρακτηριστικά φακού.

      Είδα το flare που παράγεται και προσωπικά το βρίσκω αποδεκτό. Σε πολύ συγκεκριμένες (πολύ "κάθετες" στην πηγή φωτός) γωνίες είναι πιο έντονο. Όχι δεν είναι το καλύτερο που έχω δει αλλά οκ.. Υπάρχουν μέθοδοι αποφυγής του τις ξέρουμε από τα αρχαία χρόνια. Συνήθως κάνουμε σκιά στο φακό (με τα "παρασόλ" ή πχ το χέρι μας) να μην πέφτει το φως που κάνει το flare πάνω σε αυτόν αλλά αυτό δεν αφορά κάθετες γωνίες (δλδ να φαίνεται στην φωτογραφία η πηγή φωτός). Εκεί δεν γίνεται τίποτα. Flare θα πάρεις μεγαλύτερο ή μικρότερο. Δεν είναι θέμα AI της μηχανής αν και θεωρητικά θα μπορούσε να μετριαστεί αφαιρεθεί με ΑΙ (Στο raw θα το έχεις όμως γιατί υπάρχει στη λήψη).

      Ο καλός ο φωτογράφος προσπαθεί να αποφύγει έντονες πηγές φωτός να μπαίνουν μέσα στο φακό του πόσο μάλλον στο κάδρο του..
      By Keysmith
      =-=-=-=-=-=-=
      Mi note 10 - 6/128gb
      former devices Xiaomi Redmi 2 pro 2gb
    • Ο/H foxy4270 έγραψε:

      τι εννοεις διαφορετικο σεταρισμα στους φακους του κινητου?
      Η διάταξη που εμφανίζονται οι φακοί και οι επιλογές, (αν και είναι από μόνο της customable), στην XTRV έρχονται με διαφορετικό σετάρισμα (διάταξη), απ'ότι στη Ρώσικη και τη Κινέζικη. Ένα μικρό παράδειγμα είναι ότι ο macro lens δεν βρίσκεται στην πρώτη "οθόνη" επιλογής, αλλά μέσα στο "Pro" σαν επιλογή... κ.λ.π. Σε κάθε περίπτωση το τι θέλεις να βρίσκεται "έξω" και τι "μέσα", εξαρτάται από το χρήστη. Όχι ότι αυτό αλλάζει από μόνο του την απόδοση της κάμερας, αλλά σκέφτηκα ότι τα κακά αποτελέσματα που παίρνεις ίσως να οφείλονται στη ρομ... (πράγμα που έχουμε δει πολλές φορές και στο παρελθόν για διάφορες εφαρμογές στη Miui) και σου πρότεινα να δοκιμάσεις κάποια άλλη ρομ... Αυτό! :)
    • Διαφήμιση
    • Ο/H keysmith έγραψε:

      Τώρα εγώ θα ρωτήσω τι είναι αυτή η ερώτηση και απάντηση; Τι "δίνει" στο νήμα τι ρωτάει και τί απαντάει; Πως βοηθάει την κουβέντα μας; Μια "άσκηση" είναι στη λήψη διαφορετικού DoF φωτογραφιών με διαφορετικούς φακούς και διαφράγματα. Κατάλαβα κάτι λάθος;

      Κακώς υπάρχει η λέξη "ερώτηση". Δεν υπάρχει καμία ερώτηση. Υπάρχουν οδηγίες για την τέλεση μίας "άσκησης" για την κατανόηση του DoF.
      Έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο! Δεν πρόκειται περί "ερώτησης", αλλά περί άσκησης! Απλά έγραψα "ερωτοαπάντηση" για να δώσω το κλίμα (ότι επρόκειτο για άσκηση και ακολουθεί η απάντηση κ.λ.π.). Αλλά τώρα, πραγματικά... πόση σημασία μπορεί να έχει αυτό?
      Η ουσία είναι ότι αποδεικνύει ότι το διαφορετικό DoF σε μια φωτογραφία ποικίλει, ανάλογα με το που εστιάζει ο φακός, αλλά και ανάλογα το φακό κ.λ.π. ...κ.λ.π Δηλαδή πράγματα που ΗΔΗ είχες γράψει σε μια-δυο από τις απαντήσεις σου! Δεν βρίσκω ότι διαφωνούμε κάπου ουσιαστικά! Το ποστ μου είχε σκοπό να βοηθήσει όσους νόμιζαν ότι με ένα "κλικ" πρέπει να πέρνουμε sharp αποτελέσματα σε όλο το βάθος της φωτογραφίας, πράγμα που όταν δεν γίνεται να θεωρείται λανθασμένα ότι φταίει ο τάχα "προβληματικός φακός" του Note 10, όπως υποστηρίχτηκε στη παραπάνω συνομιλία... :)
    • Ο/H caeser έγραψε:

      Ο/H foxy4270 έγραψε:

      τι εννοεις διαφορετικο σεταρισμα στους φακους του κινητου?
      Η διάταξη που εμφανίζονται οι φακοί και οι επιλογές, (αν και είναι από μόνο της customable), στην XTRV έρχονται με διαφορετικό σετάρισμα (διάταξη), απ'ότι στη Ρώσικη και τη Κινέζικη. Ένα μικρό παράδειγμα είναι ότι ο macro lens δεν βρίσκεται στην πρώτη "οθόνη" επιλογής, αλλά μέσα στο "Pro" σαν επιλογή... κ.λ.π. Σε κάθε περίπτωση το τι θέλεις να βρίσκεται "έξω" και τι "μέσα", εξαρτάται από το χρήστη. Όχι ότι αυτό αλλάζει από μόνο του την απόδοση της κάμερας, αλλά σκέφτηκα ότι τα κακά αποτελέσματα που παίρνεις ίσως να οφείλονται στη ρομ... (πράγμα που έχουμε δει πολλές φορές και στο παρελθόν για διάφορες εφαρμογές στη Miui) και σου πρότεινα να δοκιμάσεις κάποια άλλη ρομ... Αυτό! :)
      ok ...χομπυ μου ειναι να δοκιμαζω δαιφορετικες ROM
    • Ο/H foxy4270 έγραψε:

      ok ...χομπυ μου ειναι να δοκιμαζω δαιφορετικες ROM
      Τότε "βάρα" της στο κεφάλι, και μετά κάνε πάλι τις δοκιμές σου! :) Ελπίζω πραγματικά να δεις τη διαφορά, επειδή όλο αυτό που δείχνεις και λες (με τα κακά αποτελέσματα), δεν είναι καθόλου φυσιολογικό, όπως δεν είναι φυσιολογικό ένα φακός να είναι "προβληματικός" σε μερικούς μόνο χρήστες, ενώ άλλοι χρήστες να απολαμβάνουν διαφορετικά (σαφώς καλύτερα) αποτελέσματα! :)
    • Ο/H caeser έγραψε:

      Ο/H foxy4270 έγραψε:

      ok ...χομπυ μου ειναι να δοκιμαζω δαιφορετικες ROM
      Τότε "βάρα" της στο κεφάλι, και μετά κάνε πάλι τις δοκιμές σου! :) Ελπίζω πραγματικά να δεις τη διαφορά, επειδή όλο αυτό που δείχνεις και λες (με τα κακά αποτελέσματα), δεν είναι καθόλου φυσιολογικό, όπως δεν είναι φυσιολογικό ένα φακός να είναι "προβληματικός" σε μερικούς μόνο χρήστες, ενώ άλλοι χρήστες να απολαμβάνουν διαφορετικά (σαφώς καλύτερα) αποτελέσματα! :)
      δωσε ενα Link με τη rom? Miui12 ειναι ετσι?
    • Διαφήμιση
    • Ο/H foxy4270 έγραψε:

      δωσε ενα Link με τη rom? Miui12 ειναι ετσι?
      Πρόσεχε τι έχεις και τι θα βάλεις και πως θα τη φλασάρεις... Εγώ αυτή φοράω:

      xiaomi-miui-hellas-XTRV-MiNote10MICC9Pro_20.6.18_v12-10.zip 2020-06-19 18:07 2.2G