Διαφήμιση

mi band 4 factory reset

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • mi band 4 factory reset

      Καλημέρα!

      Έχω ένα mi band4 το οποίο το είχα συνδεδεμένο με το προηγούμενο τηλ. μου (redmi note 5) και λειτουργούσε κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα.
      Πρόσφατα το τηλ. διαλύθηκε ολοσχερώς και αγόρασα ένα redmi note 8. Δεν μπορούσα όμως να κάνω pairing με το νέο τηλ. και είχα τη φαεινή ιδέα να κάνω factory reset στο mi band. Εκ των υστέρων ανακάλυψα ότι για να ολοκληρωθεί η διαδικασία έπρεπε να κάνω και unpairing από την παλιά συσκευή κάτι όμως που δεν ήταν δυνατό. Τώρα έχω εγκαταστήσει το mi fit στο redmi 8 και μέσω αυτού εντοπίζω το band,δίνω εντολή για σύζευξη,ανάβει η οθόνη στο band για να "δεχτώ" την σύζευξη αλλά μόλις πατάω να γίνει αυτή, αποτυγχάνει. Εννοείται ότι έκανα 100 φορές αυτά που μου προτείνει στη "Βοήθεια" αλλά συνέχεια επαναλαμβάνεται το ίδιο. Φυσικά το band μετά την αποτυχία σύζευξης είναι τελείως "νεκρό,μάυρο".
      -Ήταν τόσο καθοριστικό το ότι δεν έκανα unpairing στην παλιά συσκευή?
      -Γιατί να μη μπορεί να συνδεθεί εκ νέου σε νέα συσκευή?
      -Δηλαδή επειδή χάλασε το τηλ. πρέπει να πετάξω και το band?

      Εύχομαι κάποιος να γνωρίζει κάτι για να με βοηθήσει. Ευχαριστώ!
    • Όταν κάνεις κατάργηση σύζευξης από το κινητό (μέσω της εφαρμογής), το Mi Band 4 ή οποιοδήποτε άλλο Band/Ρολόι σαν συσκευή διαγράφεται από το τηλέφωνο, από το λογαριασμό με τον οποίο συνδέθηκες στην εφαρμογή και γίνεται και επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στην ίδια συσκευή και είναι πλέον ελεύθερη να συνδεθεί εκ νέου οπουδήποτε.

      Όταν κάνεις εσύ χειροκίνητα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στη συσκευή, αυτή πλέον είναι και πάλι ελεύθερη να συνδεθεί εκ νέου με οποιοδήποτε κινητό και λογαριασμό (εκτός από τα δικά σου), ανεξάρτητα τι έχει γίνει στο παλιό κινητό το οποίο όπως και η εφαρμογή που είναι εγκατεστημένη σε αυτό, δεν γνωρίζουν τι έχεις κάνει εσύ και το θεωρούν συνδεδεμένο χωρίς βέβαια να μπορέσουν να ξανασυνδεθούν ποτέ ξανά μαζί του, αν πρώτα δεν κάνεις εσύ κατάργηση σύζευξης από την εφαρμογή.

      Ο λόγος τώρα που δεν μπορείς να το συνδέσεις στο νέο κινητό, είναι ότι προφανώς στο νέο αυτό κινητό χρησιμοποιείς τον ίδιο λογαριασμό για να συνδεθείς στην εφαρμογή και στον οποίο έχει παραμείνει συνδεδεμένο το Mi Band 4 γιατί όπως είπαμε παραπάνω έκανες εσύ χειροκίνητα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στη συσκευή. Ψάχνει, βρίσκει διαθέσιμο το Band 4, αλλά στο τελευταίο στάδιο που πατάς εσύ στο Mi Band 4 για επικύρωση, διαβάζει τα στοιχεία του και το απορρίπτει γιατί το έχει ήδη καταχωρημένο.

      Κάνε λοιπόν κατάργηση σύζευξης μέσα από την εφαρμογή στο νέο κινητό για να διαγραφεί η συσκευή από τον λογαριασμό σου και μετά θα σε αφήσει να το συνδέσεις σωστά.
    • Ειχα κανει ηδη καταργηση συζευξης του band απο τον παλιο μου λογαριασμο. Δοκιμασα ομως τωρα ξανα κ οντως σε εκείνο το λογαριασμό μου γραφει πως δεν υπαρχει καμια συζευξη και η μονη μου επιλογη ειναι η αποσύνδεση. Αποσυνδεθηκα απο τον παλιο λογαριασμο κ απεγκατεστησα την εφαρμογη του mi fit.

      Στη συνεχεια εγκετεστησα την εφαρμογη εκ νεου κ δημιουργησα νεο λογαριασμο με διαφορετικο email και παρολα αυτα κ παλι δε μπορει να συνδεθει. Ενω βρισκει το band μου γραφει ιτι ειναι αδυνατον να συνδεθει.

      Υπαρχει περιπτωση να εχει γινει λαθος κατα την αποσυνδεση του band απο το παλθο κινητό;
      Ρωταω διοτι μετα απο τοσες αποτυχημενες προσπαθειες εχω αρχισει να αμφιβάλω για το αν εχω κανει το factory reset.
      Υπαρχει περιπτωση να εχω προβει σε αλλη ενεργεια η οποια εμποδιζει αυτη τη διαδικασια;
      Ευχαριστώ εκ των προτερων
    • Διαφήμιση
    • Εφόσον δεν έχεις βάλει άλλη σχετική εφαρμογή πχ GadgetBridge, όχι δεν υπάρχει κάτι άλλο που να έχεις κάνει και να εμποδίζει τη διαδικασία. Το μόνο που μπορεί να πάει στραβά είναι μερικές φορές η δυσλειτουργία των Κινέζικων server με τους οποίους επικοινωνεί η εφαρμογή την ώρα της σύζευξης. Ενεργοποίησε το GPS στο κινητό και ξανακάνε την διαδικασία.