Διαφήμιση

Γενική συζήτηση για το Mi 9 Lite / Mi CC9 (Pyxis)

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Ο/H mioui έγραψε:

      δεν παω απο developer αλλά απο stable σε stable. απο
      xiaomi-miui-hellas-XTRV-MI9LiteMICC9_V11.3.4.0.PFCCNXM_v11-9.zip
      σε
      xiaomi-miui-hellas-XTRV-MI9LiteMICC9_V12.5.5.0.RFCCNXM_v12-11.zip. αλλά από ότι διάβασα καί σε αυτήν τη περίπτωση θά χρειαστεί format data σωστά; και το backup τών εφαρμογών είναι άχρηστο με λίγα λόγια.
      Το format data δεν το γλυτώνεις έστω και από Stable σε stable γιατί αλλάζεις έκδοση. Ας αρχίσουμε από εκεί. Πρώτα παίρνεις backup φωτογραφίες - βίντεο κλπ. και ανεβάζεις στο cloud ή σε έναν φάκελο στην εξωτερική sd αν έχεις, ότι πιστεύεις ότι χρειάζεται. Τώρα για τις εφαρμογές εγώ χρησιμοποιώ το Titanium Backup root, και μετά κάνω restore μόνο τις εφαρμογές ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΤΟΥΣ. Εσύ μπορείς να χρησιμοποιήσεις το cloud της xiaomi αν σε καλύπτουν τα GB που δίνουν ή ότι θες εσύ.
    • Ο/H mioui έγραψε:

      δεν παω απο developer αλλά απο stable σε stable. απο
      xiaomi-miui-hellas-XTRV-MI9LiteMICC9_V11.3.4.0.PFCCNXM_v11-9.zip
      σε
      xiaomi-miui-hellas-XTRV-MI9LiteMICC9_V12.5.5.0.RFCCNXM_v12-11.zip. αλλά από ότι διάβασα καί σε αυτήν τη περίπτωση θά χρειαστεί format data σωστά; και το backup τών εφαρμογών είναι άχρηστο με λίγα λόγια.
      Μπορεις και με το migrate backup θέλει root και στην επαναφορά εγκατάσταση οποσδήποτε το magisk .διάβασε σχετικά πριν το δουλέψεις και μπορείς να επιλέξεις για backup ότι παράμετρο σου αρέσει και το βλέπει και στην εξωτερική κάρτα αποθήκευσης..
      Ηλίας
    • Γενική συζήτηση για το Mi 9 Lite / Mi CC9 (Pyxis)

      Καλησπέρα σε όλους.

      Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Viber στο κινητό Mi9 Lite που έδωσα στον υιό μου, το παρακάτω.

      Έχω αγοράσει εδώ και 3-4 μήνες νέα κάρτα SIM, για τον υιό μου, στην οποία έχω φτιάξει λογαριασμούς Viber και WhatsApp και οι οποίοι λειτουργούν κανονικά έως σήμερα στο τηλέφωνο του Redmi 8A.

      Αλλάζω συσκευή κινητού εχθές (στο Mi9 Lite) και προσπαθώ να ενεργοποιήσω το Viber, αλλά βγάζει διαρκώς μήνυμα αδυναμίας ενεργοποίησης (Activation Fail) και με παραπέμπει στην σελίδα οδηγιών ενεργοποίησης, μέσω της οποίας έστειλα μήνυμα στο help desk για επίλυση.

      Ήρθε λοιπόν μετά από λίγα λεπτά απάντηση στο email του, ότι έχει καταχωρηθεί ως spam number ο αριθμός αυτός και δεν γίνεται ενεργοποίηση, ούτε λύνεται αυτό το πρόβλημα, δια παντός!

      Το προηγούμενο κινητό του Redmi 8A ουδέποτε έστειλε τέτοια μηνύματα, εγώ το είχα στα χέρια μου, μέχρι πριν από λίγα λεπτά, και μάλιστα έκανα και back up στο Google Drive τα δεδομένα για να τα δω στο νέο κινητό με την εκ νέου ενεργοποίηση του.

      Τι έγινε ρε παιδιά; Δηλαδή δεν πρόκειται να εγκατασταθεί ποτέ το Viber στο κινητό νούμερο αυτό πλέον; Πρέπει να αλλάξω αριθμό δηλαδή; Στο WhatsApp μια χαρά δουλεύει.

      Άλλος με παρόμοιο πρόβλημα; Είναι θέμα του Viber ή του κινητού; Λύσεις;



      POCO X3 Pro via Tapatalk
      Xiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS)
    • Διαφήμιση
    • Ο/H topmar έγραψε:

      Είναι θέμα του Viber ή του κινητού; Λύσεις;
      Αν έχει βγάλει σημαία για SPAM το νούμερο της SIM το ΒΟΤ του Viber, δεν βγάζεις άκρη εύκολα.
      Και σε άλλη συσκευή να βάλεις την SIM θα έχεις το ίδιο πρόβλημα...

      Τι να σου πούμε τώρα, να αλλάξεις SIM και αριθμό για το Viber ? :(
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • Γενική συζήτηση για το Mi 9 Lite / Mi CC9 (Pyxis)

      Καλημέρα, κουφό το ζήτημα όμως.... Γιατί να βγάλει τέτοιο κόλλημα το Viber;

      Μιλάμε για κάρτα SIM με 10 επαφές όλες κι όλες, τόσες είχε στο τηλέφωνο του το παιδί. Ακόμα και αν έστειλε σε όλες τις επαφές μήνυμα, 10 μηνύματα τον χαρακτηρίζουν spam τον αριθμό;

      Αναγκαστικά θα κοιτάξω να αλλάξω κάρτα κινητού-νούμερο.

      Το ζήτημα είναι να δω εάν το έχει πάθει κι άλλος αυτό, μήπως και βγάλω άκρη. Ποιος μου λέει ότι δεν θα γίνει το ίδιο και στο νέο νούμερο;;

      POCO X3 Pro via Tapatalk
      Xiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS)
    • Ο/H topmar έγραψε:

      Καλημέρα, κουφό το ζήτημα όμως.... Γιατί να βγάλει τέτοιο κόλλημα το Viber;

      Μιλάμε για κάρτα SIM με 10 επαφές όλες κι όλες, τόσες είχε στο τηλέφωνο του το παιδί. Ακόμα και αν έστειλε σε όλες τις επαφές μήνυμα, 10 μηνύματα τον χαρακτηρίζουν spam τον αριθμό;

      Αναγκαστικά θα κοιτάξω να αλλάξω κάρτα κινητού-νούμερο.

      Το ζήτημα είναι να δω εάν το έχει πάθει κι άλλος αυτό, μήπως και βγάλω άκρη. Ποιος μου λέει ότι δεν θα γίνει το ίδιο και στο νέο νούμερο;;

      POCO X3 Pro via Tapatalk
      πρώτα backup ότι μας ενδιαφέρει ..μετά επαναφορά εργοστασιακών.... επανεκκίνηση...σβήσιμο...μεταφορά κάρτας στο καινούργιο....εγκατάσταση backup αρχείων.... επανεκκίνηση....και τώρα μπορούμε να ασχοληθούμε με λογαριασμούς πρώτα Google .κ.λ.πκαι τελευταίους τραπεζικές εφαρμογές σοσιαλ........αν δεν το έκανες έτσι έχεις θέμα ......και ειδικά Viber θέλει αποσύνδεση η απεγκατασταση από την παλιά συσκευή πριν την επαναφορά εργοστασιακών..!!
      Ηλίας
    • Ο/H em56464 έγραψε:

      Ο/H topmar έγραψε:

      Καλημέρα, κουφό το ζήτημα όμως.... Γιατί να βγάλει τέτοιο κόλλημα το Viber;

      Μιλάμε για κάρτα SIM με 10 επαφές όλες κι όλες, τόσες είχε στο τηλέφωνο του το παιδί. Ακόμα και αν έστειλε σε όλες τις επαφές μήνυμα, 10 μηνύματα τον χαρακτηρίζουν spam τον αριθμό;

      Αναγκαστικά θα κοιτάξω να αλλάξω κάρτα κινητού-νούμερο.

      Το ζήτημα είναι να δω εάν το έχει πάθει κι άλλος αυτό, μήπως και βγάλω άκρη. Ποιος μου λέει ότι δεν θα γίνει το ίδιο και στο νέο νούμερο;;

      POCO X3 Pro via Tapatalk
      πρώτα backup ότι μας ενδιαφέρει ..μετά επαναφορά εργοστασιακών.... επανεκκίνηση...σβήσιμο...μεταφορά κάρτας στο καινούργιο....εγκατάσταση backup αρχείων.... επανεκκίνηση....και τώρα μπορούμε να ασχοληθούμε με λογαριασμούς πρώτα Google .κ.λ.πκαι τελευταίους τραπεζικές εφαρμογές σοσιαλ........αν δεν το έκανες έτσι έχεις θέμα ......και ειδικά Viber θέλει αποσύνδεση η απεγκατασταση από την παλιά συσκευή πριν την επαναφορά εργοστασιακών..!!


      Ευχαριστώ, η αλήθεια είναι ότι δεν το έκανα απεγκατασταση από το προηγούμενο κινητό, αλλά απευθείας επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων.

      Λες αυτό να φταίει;; Τώρα δεν διορθώνεται;



      POCO X3 Pro via Tapatalk
      Xiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS)
    • Διαφήμιση
    • Ειδέες αν στο λογαριασμό Xiaomi έχει διαγραφεί η συσκευή και έχει ενεργοποιηθεί η καινούργια;δες αν δεν γίνει κάτι support Viber για βοήθεια με περιγραφή του τι συμβαίνει..!!
      Ηλίας
    • Ο/H em56464 έγραψε:

      Ειδέες αν στο λογαριασμό Xiaomi έχει διαγραφεί η συσκευή και έχει ενεργοποιηθεί η καινούργια;δες αν δεν γίνει κάτι support Viber για βοήθεια με περιγραφή του τι συμβαίνει..!!
      Μόλις κοίταξα, δεν υπάρχει η συσκευή εκείνη, μόνο η νέα συσκευή Mi 9 Lite.

      Το βράδυ θα δοκιμάσω εκ νέου, σε καινούριο κινητό, νέα συσκευή Redmi 9C.

      Με το support του Viber δεν έβγαλα άκρη, ήρθε το μήνυμα που έγραψα λίγο πιο πάνω, για spam αριθμό (που δεν αλλάζει αυτό από ότι φαίνεται).

      Update: Πήρα τηλέφωνο και στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και ζήτησα την αλλαγή του αριθμού τελικά, για σιγουριά.

      POCO X3 Pro via Tapatalk
      Xiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS)
    • Ο/H topmar έγραψε:

      Ο/H em56464 έγραψε:

      Ειδέες αν στο λογαριασμό Xiaomi έχει διαγραφεί η συσκευή και έχει ενεργοποιηθεί η καινούργια;δες αν δεν γίνει κάτι support Viber για βοήθεια με περιγραφή του τι συμβαίνει..!!
      Μόλις κοίταξα, δεν υπάρχει η συσκευή εκείνη, μόνο η νέα συσκευή Mi 9 Lite.
      Το βράδυ θα δοκιμάσω εκ νέου, σε καινούριο κινητό, νέα συσκευή Redmi 9C.

      Με το support του Viber δεν έβγαλα άκρη, ήρθε το μήνυμα που έγραψα λίγο πιο πάνω, για spam αριθμό (που δεν αλλάζει αυτό από ότι φαίνεται).

      Update: Πήρα τηλέφωνο και στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και ζήτησα την αλλαγή του αριθμού τελικά, για σιγουριά.

      POCO X3 Pro via Tapatalk
      Από ότι είδα λίγο , μπλοκάρουν και το κινητό σε αυτές τις περιπτώσεις, μάλλον μέσο IMEI, και από ότι κατάλαβα δεν υπάρχει σωτηρία.
    • Γενική συζήτηση για το Mi 9 Lite / Mi CC9 (Pyxis)

      Που το είδες αυτό γραμμένο; Το κινητό μέσω IMEI; Αποκλείεται αυτό να γίνεται...

      Τον αριθμό τηλεφώνου μπλοκάρουν, όχι την συσκευή. Δεν υπάρχει νόημα να μπλοκάρουν συσκευή.

      POCO X3 Pro via Tapatalk
      Xiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS)
    • Διαφήμιση
    • RE: Γενική συζήτηση για το Mi 9 Lite / Mi CC9 (Pyxis)

      Ο/H topmar έγραψε:

      Που το είδες αυτό γραμμένο; Το κινητό μέσω IMEI; Αποκλείεται αυτό να γίνεται...

      Τον αριθμό τηλεφώνου μπλοκάρουν, όχι την συσκευή. Δεν υπάρχει νόημα να μπλοκάρουν συσκευή.

      POCO X3 Pro via Tapatalk
      Καλησπέρα, τελικά ίσχυε αυτό που είπα, ζήτησα αλλαγή αριθμού τηλεφωνικά από την Wind, σε 48ωρες έγινε αυτόματα (χρέωση 6€) και με την εκ νέου εγκατάσταση του Viber, όλα δουλεύουν ρολόι πλέον.

      POCO X3 Pro via Tapatalk
      Xiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS)