Ο/H mioui έγραψε:
δεν παω απο developer αλλά απο stable σε stable. απο
xiaomi-miui-hellas-XTRV-MI9LiteMICC9_V11.3.4.0.PFCCNXM_v11-9.zip
σε
xiaomi-miui-hellas-XTRV-MI9LiteMICC9_V12.5.5.0.RFCCNXM_v12-11.zip. αλλά από ότι διάβασα καί σε αυτήν τη περίπτωση θά χρειαστεί format data σωστά; και το backup τών εφαρμογών είναι άχρηστο με λίγα λόγια.
Γενική συζήτηση για το Mi 9 Lite / Mi CC9 (Pyxis)
Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες
-
-
Ο/H mioui έγραψε:
δεν παω απο developer αλλά απο stable σε stable. απο
xiaomi-miui-hellas-XTRV-MI9LiteMICC9_V11.3.4.0.PFCCNXM_v11-9.zip
σε
xiaomi-miui-hellas-XTRV-MI9LiteMICC9_V12.5.5.0.RFCCNXM_v12-11.zip. αλλά από ότι διάβασα καί σε αυτήν τη περίπτωση θά χρειαστεί format data σωστά; και το backup τών εφαρμογών είναι άχρηστο με λίγα λόγια.
Ηλίας -
Καλησπέρα σε όλους.
Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Viber στο κινητό Mi9 Lite που έδωσα στον υιό μου, το παρακάτω.
Έχω αγοράσει εδώ και 3-4 μήνες νέα κάρτα SIM, για τον υιό μου, στην οποία έχω φτιάξει λογαριασμούς Viber και WhatsApp και οι οποίοι λειτουργούν κανονικά έως σήμερα στο τηλέφωνο του Redmi 8A.
Αλλάζω συσκευή κινητού εχθές (στο Mi9 Lite) και προσπαθώ να ενεργοποιήσω το Viber, αλλά βγάζει διαρκώς μήνυμα αδυναμίας ενεργοποίησης (Activation Fail) και με παραπέμπει στην σελίδα οδηγιών ενεργοποίησης, μέσω της οποίας έστειλα μήνυμα στο help desk για επίλυση.
Ήρθε λοιπόν μετά από λίγα λεπτά απάντηση στο email του, ότι έχει καταχωρηθεί ως spam number ο αριθμός αυτός και δεν γίνεται ενεργοποίηση, ούτε λύνεται αυτό το πρόβλημα, δια παντός!
Το προηγούμενο κινητό του Redmi 8A ουδέποτε έστειλε τέτοια μηνύματα, εγώ το είχα στα χέρια μου, μέχρι πριν από λίγα λεπτά, και μάλιστα έκανα και back up στο Google Drive τα δεδομένα για να τα δω στο νέο κινητό με την εκ νέου ενεργοποίηση του.
Τι έγινε ρε παιδιά; Δηλαδή δεν πρόκειται να εγκατασταθεί ποτέ το Viber στο κινητό νούμερο αυτό πλέον; Πρέπει να αλλάξω αριθμό δηλαδή; Στο WhatsApp μια χαρά δουλεύει.
Άλλος με παρόμοιο πρόβλημα; Είναι θέμα του Viber ή του κινητού; Λύσεις;
POCO X3 Pro via TapatalkXiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS) -
Ο/H topmar έγραψε:
Είναι θέμα του Viber ή του κινητού; Λύσεις;
Και σε άλλη συσκευή να βάλεις την SIM θα έχεις το ίδιο πρόβλημα...
Τι να σου πούμε τώρα, να αλλάξεις SIM και αριθμό για το Viber ? -
Καλημέρα, κουφό το ζήτημα όμως.... Γιατί να βγάλει τέτοιο κόλλημα το Viber;
Μιλάμε για κάρτα SIM με 10 επαφές όλες κι όλες, τόσες είχε στο τηλέφωνο του το παιδί. Ακόμα και αν έστειλε σε όλες τις επαφές μήνυμα, 10 μηνύματα τον χαρακτηρίζουν spam τον αριθμό;
Αναγκαστικά θα κοιτάξω να αλλάξω κάρτα κινητού-νούμερο.
Το ζήτημα είναι να δω εάν το έχει πάθει κι άλλος αυτό, μήπως και βγάλω άκρη. Ποιος μου λέει ότι δεν θα γίνει το ίδιο και στο νέο νούμερο;;
POCO X3 Pro via TapatalkXiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS) -
Ο/H topmar έγραψε:
Καλημέρα, κουφό το ζήτημα όμως.... Γιατί να βγάλει τέτοιο κόλλημα το Viber;
Μιλάμε για κάρτα SIM με 10 επαφές όλες κι όλες, τόσες είχε στο τηλέφωνο του το παιδί. Ακόμα και αν έστειλε σε όλες τις επαφές μήνυμα, 10 μηνύματα τον χαρακτηρίζουν spam τον αριθμό;
Αναγκαστικά θα κοιτάξω να αλλάξω κάρτα κινητού-νούμερο.
Το ζήτημα είναι να δω εάν το έχει πάθει κι άλλος αυτό, μήπως και βγάλω άκρη. Ποιος μου λέει ότι δεν θα γίνει το ίδιο και στο νέο νούμερο;;
POCO X3 Pro via Tapatalk
Ηλίας -
Ο/H em56464 έγραψε:
Ο/H topmar έγραψε:
Καλημέρα, κουφό το ζήτημα όμως.... Γιατί να βγάλει τέτοιο κόλλημα το Viber;
Μιλάμε για κάρτα SIM με 10 επαφές όλες κι όλες, τόσες είχε στο τηλέφωνο του το παιδί. Ακόμα και αν έστειλε σε όλες τις επαφές μήνυμα, 10 μηνύματα τον χαρακτηρίζουν spam τον αριθμό;
Αναγκαστικά θα κοιτάξω να αλλάξω κάρτα κινητού-νούμερο.
Το ζήτημα είναι να δω εάν το έχει πάθει κι άλλος αυτό, μήπως και βγάλω άκρη. Ποιος μου λέει ότι δεν θα γίνει το ίδιο και στο νέο νούμερο;;
POCO X3 Pro via Tapatalk
Ευχαριστώ, η αλήθεια είναι ότι δεν το έκανα απεγκατασταση από το προηγούμενο κινητό, αλλά απευθείας επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων.
Λες αυτό να φταίει;; Τώρα δεν διορθώνεται;
POCO X3 Pro via TapatalkXiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS) -
Ειδέες αν στο λογαριασμό Xiaomi έχει διαγραφεί η συσκευή και έχει ενεργοποιηθεί η καινούργια;δες αν δεν γίνει κάτι support Viber για βοήθεια με περιγραφή του τι συμβαίνει..!!Ηλίας
-
Ο/H em56464 έγραψε:
Ειδέες αν στο λογαριασμό Xiaomi έχει διαγραφεί η συσκευή και έχει ενεργοποιηθεί η καινούργια;δες αν δεν γίνει κάτι support Viber για βοήθεια με περιγραφή του τι συμβαίνει..!!
Το βράδυ θα δοκιμάσω εκ νέου, σε καινούριο κινητό, νέα συσκευή Redmi 9C.
Με το support του Viber δεν έβγαλα άκρη, ήρθε το μήνυμα που έγραψα λίγο πιο πάνω, για spam αριθμό (που δεν αλλάζει αυτό από ότι φαίνεται).
Update: Πήρα τηλέφωνο και στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και ζήτησα την αλλαγή του αριθμού τελικά, για σιγουριά.
POCO X3 Pro via TapatalkXiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS) -
Ο/H topmar έγραψε:
Ο/H em56464 έγραψε:
Ειδέες αν στο λογαριασμό Xiaomi έχει διαγραφεί η συσκευή και έχει ενεργοποιηθεί η καινούργια;δες αν δεν γίνει κάτι support Viber για βοήθεια με περιγραφή του τι συμβαίνει..!!
Το βράδυ θα δοκιμάσω εκ νέου, σε καινούριο κινητό, νέα συσκευή Redmi 9C.
Με το support του Viber δεν έβγαλα άκρη, ήρθε το μήνυμα που έγραψα λίγο πιο πάνω, για spam αριθμό (που δεν αλλάζει αυτό από ότι φαίνεται).
Update: Πήρα τηλέφωνο και στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και ζήτησα την αλλαγή του αριθμού τελικά, για σιγουριά.
POCO X3 Pro via Tapatalk
-
Που το είδες αυτό γραμμένο; Το κινητό μέσω IMEI; Αποκλείεται αυτό να γίνεται...
Τον αριθμό τηλεφώνου μπλοκάρουν, όχι την συσκευή. Δεν υπάρχει νόημα να μπλοκάρουν συσκευή.
POCO X3 Pro via TapatalkXiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS) -
Ο/H topmar έγραψε:
Που το είδες αυτό γραμμένο; Το κινητό μέσω IMEI; Αποκλείεται αυτό να γίνεται...
Τον αριθμό τηλεφώνου μπλοκάρουν, όχι την συσκευή. Δεν υπάρχει νόημα να μπλοκάρουν συσκευή.
POCO X3 Pro via Tapatalk
POCO X3 Pro via TapatalkXiaomi POCO X5 Pro 5G 8/256GB (Global HyperOS)
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0