Διαφήμιση

Η εμπειρία μου με το Service της Info Quest

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Η εμπειρία μου με το Service της Info Quest

      Καλησπέρα στο community. Ακολουθεί σεντονάκι το οποίο έγραψα πάνω στα νεύρα μου μετά από την επίσκεψή μου στο Service Center της Info Quest την Παρασκευή 18/01, με σκοπό να το στείλω - με μικρές αλλαγές - στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Αντ΄αυτού, καθώς το δίκιο μου δε πιστεύω να το βρω, αλλά ούτε και πρόκειται να ασχοληθώ ξανά με την εν λόγω εταιρεία, αποφάσισα να το postάρω εδώ προκειμένου να μοιραστώ την εμπειρία μου με όσο το δυνατόν περισσότερους όσον αφορά την "υποστήριξη της ΕΠΙΣΗΜΗΣ αντιπροσωπείας" της Xiaomi στην Ελλάδα. Πάμε λοιπόν.

      Είμαι κάτοχος ενος Redmi Note 4 Mediatek (ανάθεμα την ώρα που το προτίμησα έναντι του Mido), το οποίο αγόρασα τον Μάρτιο του 2017 από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών, συνεργαζόμενη με την Info Quest, η οποία είναι ως γνωστόν και ο επίσημος αντιπρόσωπος και εισαγωγέας της Xiaomi στην Ελλάδα. Διαθέτω φυσικά τα αντίστοιχα παραστατικά αγοράς. Το τηλέφωνο είναι ακόμη εντός διετούς εγγύησης, αλλά αυτό λίγη σημασία έχει όπως θα εξηγήσω παρακάτω.

      Τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζα κάποια προβλήματα με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του τηλεφώνου, η οποία έχει μειωθεί δραματικά (σύνηθες πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο απ' όσο έχω ενημερωθεί). Έχοντας διαβάσει το εγχειρίδιο που έλαβα με την αγορά του τηλεφώνου σχετικά με την εγγύηση, μαθαίνω πως η εγγύηση για την μπαταρία διαρκεί 6 μήνες από την αγορά του τηλεφώνου, άρα δεν καλύπτομαι από αυτήν. Αποφασίζω λοιπόν να απευθυνθώ στον επίσημο αντιπρόσωπο της κατασκευάστριας εταιρίας του τηλεφώνου, ήτοι την INFO QUEST, ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της μπαταρίας, εφόσον δέχομαι πως είναι εκτός εγγύησης. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το Service Center, με ενημερώνουν ότι το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας ανέρχεται στα 35 ευρώ, με το οποίο και συμφωνώ.

      Καταφθάνοντας στο Service Center της INFO QUEST στην οδό Μπιχάκη 42 στον Αγ.Ι. Ρέντη και βγάζοντας το κινητό μου από την τσέπη, ενημερώνομαι από τους υπαλλήλους - πριν καν τους εξηγήσω για ποιον λόγο έχω έρθει στο κατάστημα – για το εξής απίστευτο: Ότι λόγω ενός μικρού σπασίματος στη πάνω δεξιά γωνία του εμπρόσθιου τμήματος του κινητού, θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να αντικατασταθεί η οθόνη πριν γίνει οποιαδήποτε άλλη επέμβαση στο τηλέφωνο!! Επισυνάπτω φωτογραφία του τηλεφώνου μου, στην οποία το εν λόγω σπασιμο αχνοφαίνεται σαν σκιά κάτω απο το tempered glass πάνω δεξια του notification led και φυσικά ΔΕΝ επηρεάζει τη λειτουργία του.

      Ο λόγος είναι ότι λόγω “κακής χρήσης” που έκανα στη συσκευή,η πολιτική της εταιρίας είναι το τηλέφωνο πρώτα να έπανέλθει πλήρως στην εργοστασιακή του κατάσταση, προκειμένου να δεχθούν να μου αντικαταστήσουν ένα ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ανταλλακτικό του τηλεφώνου, δηλαδή τη μπαταρία!

      Πρέπει δηλαδή, σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρίας, να πληρώσω 110 ευρώ επιπλέον για αντικατάσταση οθόνης, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΩ και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ για να μπορέσω να κάνω μια αντικατάσταση μπαταρίας που κοστίζει 35 ευρώ!(διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλα η μπαταρία του συγκεκριμένου μοντέλου γνωρίζω πως αλλάζει πολύ εύκολα ανοίγοντας το πίσω μέρος - εξάλλου υπάρχουν πολλά ανεξάρτητα επισκευαστικά κέντρα που δέχονται και μπορούν να κάνουν ΜΟΝΟ την αντικατάσταση της μπαταριας)

      Διευκρινίζω ξανά, πράγμα που εξήγησα και στους υπαλλήλους της Info Quest, πως η “κακή χρήση” που επικαλέστηκαν και που αναγράφεται στο εγχειρίδιο αφορά την ΕΓΓΥΗΣΗ της συσκευής, το οποίο είναι κάτι εντελώς άσχετο, αφού εγώ εν γνώσει μου πήγα στο Service Center προκειμένου να ζητήσω ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ.

      Εν τέλει οι υπάλληλοι έμειναν ανένδοτοι στην αρχική τους θέση, λέγοντας μου ότι "όλες οι εταιρίες έτσι λειτουργούν" και φυσικά πήρα το τηλέφωνο μου και έφυγα αφού κατάλαβα ότι χάνω το χρόνο μου.

      Θεωρώ τη συγκεκριμένη πολιτική της εταιρίας - η οποία ακόμη δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ισχύει εν έτει 2019- απαράδεκτη, καθώς προφανώς στόχο έχει να χρεώσει τον καταναλωτή με επισκευές που δεν απαιτούνται, οδηγώντας τον εμμέσως να αγοράσει νέο τηλέφωνο! Γενικεύοντας τη συγκεκριμένη "λογική" της Info Quest, εάν κάποιος οδηγός θέλει να αντικαταστήσει ελαστικά στο αυτοκίνητό του, η αντιπρόσωπος εταιρία θα έχει το δικαίωμα να τον υποχρεώσει να αλλάξει πρώτα κινητήρα, φρένα και οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα κρίνει εκείνη ότι φέρει αισθητική ή λειτουργίκη ζημιά, προκειμένου στη συνέχεια να δεχθεί να του αντικαταστήσει τα ελαστικά!!

      Πραγματικά οποιαδήποτε γνώμη/σχόλιο/πρόταση πάνω στο θέμα είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη. Τελικά αποφάσισα να μην κάνω καν αντικατάσταση της μπαταρίας, αφού όπως διάβασα στις κριτικές του συγκεκριμένου μοντέλου μπαταρίας στο skroutz (Xiaomi-BN41-Redmi-Note-4.html?from=catspan&keyphrase=bn41), όσοι την άλλαξαν είδαν από ελάχιστη έως καμία διαφορά.
      Images
      • received_383478732469834.jpeg

        106,82 kB, 1.170×1.560, viewed 789 times
    • Θα μπορούσες να στείλεις το ίδιο κείμενο απευθείας στην infoquest να δεις τι θα απαντήσουν...

      Μία μικρή διόρθωση μόνο, η Infoquest δεν είναι αντιπρόσωπος, μεταπωλητής είναι :?
    • Η εμπειρία μου με το Service της Info Quest

      Αντίστοιχη εμπειρία είχε η μητέρα μου που είχε πρόβλημα με το ηχείο και της ειπαν οτι το κινητό της εχει πέσει.. Ηταν μεσα σε θήκη καουτσουκ χωρις να εχει κάποιο σοβαρό χτυπημα η σπάσιμο! Αν της έχει πέσει? Φυσικά δεν χρειάζεται να την ρωτήσω καν σε ολους μας εχει πέσει και εχει ενα δυο σημαδακια. Αυτό σημαίνει λήξη της εγγύησης? Με άλλες εταιρίες γιατί δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα? Αναξιόπιστος ο επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα. Μην περιμένετε πολλά από εγγύηση.

      Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Διαφήμιση
    • Ομοίως, καλό θα ήταν, αυτά τα παράπονα-προβλήματα να αποστέλλονται και στις εταιρείες, μπορεί να μην γίνει τίποτα αλλά μπορεί και να γίνει :)
    • Ο/H pantelisdim έγραψε:

      με σκοπό να το στείλω - με μικρές αλλαγές - στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Αντ΄αυτού, καθώς το δίκιο μου δε πιστεύω να το βρω
      Η δική εμπειρία από τον Συνήγορο είναι θετικότατη και στις δυο περιπτώσεις που απευθύνθηκα εκεί. Θέλει βέβαια υπομονή καθώς η επικοινωνία μεταξύ του Συνήγορου και της εκάστοτε εταιρίας παίρνει μέρες αλλά δεν χάνεις κάτι να στείλεις ηλεκτρονικά την επιστολή σου μαζί με όποιες αποδείξεις διαθέτεις. Μην ξεχνάμε πως τέτοιες συμπεριφορές δεχόμαστε επειδή πιστεύουν (εταιρία,μαγαζί,δημόσιο) πως ''σιγά για Χ ποσόν μην κάτσει να ασχοληθεί με καταγγελίες''.
    • @pantelisdim Δεν θα σου χαϊδέψω τα αυτιά αλλά η infoquest βάση της εγγύησης έχει δίκιο 100% και όχι στον Συνήγορο του Καταναλωτή στον Άρειο Πάγο να το πήγαινες θα το έχανες γιατί καλό είναι να μιλάμε όλοι για εγγύηση αλλά να διαβάζουμε και τι λέει αυτήν. Σου λέω ακριβώς ότι νομικά ισχύει έτσι και πίστεψε είμαι από τους ελάχιστους που το κατέχω το θέμα, σου λέω την πικρή αλήθεια και όχι αυτά που θέλουν να ακούσουν τα αυτιά σου.
    • Διαφήμιση
    • @derveni θα είχες δίκιο στην περίπτωση που ο φίλος είχε απαίτηση να καλυφθεί εντός εγγύησης. Στην προκειμένη περίπτωση όμως όπως αναφέρθηκε ζήτησε αλλαγή ανταλλακτικού εκτός εγγύησης και μάλιστα από όσο σκαμπάζω από τεχνικές λεπτομέρειες, η οθόνη δεν έχει καμία σχέση με την μπαταρία!! Να του έλεγαν για καλωδιοταινία έστω και να μην χρειαζόταν - στα πλαίσια να αρπάξουμε στα μουλωχτά κάτι παραπάνω - θα έλεγα οκ..αλλά οθόνη;; και χωρίς χρήση της εγγύησης;;
    • @Firem@n Επιμένω και γίνομαι κουραστικός αν διαβάσεις προσεκτικά μιλάει ότι είναι εντός διετούς εγγύησης, η εταιρεία έπραξε σύμφωνα με την εγγύηση και ουδέν λάθος περί τούτου. Πίστεψε με και μην ακούς κανένα τι θα σου απαντήσει η θα σου γράψει ξέρω ακριβώς την διάταξη κατά γράμμα όσων αφορά την εγγύηση, καλή σου μέρα.
    • ΔΕΝ ζήτησε να του καλύψει κάτι η εγγύηση, ζήτησε να αλλαχθεί η μπαταρία με ΔΙΚΗ του χρέωση, ώστε να ανοιχτεί το τηλέφωνο από αυτούς και να μην χάσει την εγγύηση, σε περίπτωση που συμβεί κάτι άλλο στη συσκευή που θα ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ από την εγγύηση.

      Το να σου λένε να αλλάξεις με δική σου χρέωση, πράγματα άσχετα που δεν καλύπτει η εγγύηση μόνο και μόνο για να μη ...χάσεις την εγγύηση (και να στα πάρουν), νόμος ξενόμος είναι απατεωνιά και νταβαντιλίκι.
      Και οι νόμοι δεν είναι πανάκεια, υπάρχουν άδικοι και καταχρηστικοί που δεν εξυπηρετούν πάντα τον απλό κόσμο αλλά τους "έχοντες το μαχαίρι" και γι αυτό κάααααποιες φορές αλλάζουν κιόλας.
    • Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου @derveni, με δικαιολογία της κάθε εταιρείας ότι η συσκευή έχει χτυπήσει άρα κακή χρήση, αυτόματα παύει να ισχύει και η όποια εγγύηση...καθώς κάλλιστα μπορούν να σου πουν ότι για όλα τα προβλήματα φταίει η "κακή χρήση"...στα πλαίσια συσκευών που πουλάνε, οφείλουν να προβαίνουν σε αντικατάσταση εξαρτημάτων που θέλει ο πελάτης ακόμα και εκτός εγγύησης με χρέωσή του...αυτό σημαίνει υποστήριξη και σεβασμός προς τον πελάτη...
    • Διαφήμιση
    • @derveni χωρίς ίχνος αντιπαράθεσης με εσένα θα πω το εξής: εγγύηση σημαίνει ζητάς αλλαγή/αντικατάσταση χωρίς να πληρώσεις, σωστά; Όταν θέλω να αλλάξω κάτι εκτός εγγύησης πληρώνω όσο κοστίζει που είναι ίδιο σαν να βρίσκεται εκτός εγγύησης (μετά τα 2-3..χρόνια) άρα; Απλά δεν στέκει αυτό που είπαν στον φίλο.
      Σαν να λέμε σπάω το σασμάν, πάω στην αντιπροσωπεία και λέω αλλάξτε μου τα ηχεία (με δικά μου έξοδα αφού δεν τα καλύπτει η εγγύηση) γιατί τρίζουν στα μπάσα και σου λένε πως πρέπει να αλλάξεις πρώτα το σασμάν λόγω κακής χρήσης!!
      Καλημέρα σε όλους.