Καλησπέρα στο community. Ακολουθεί σεντονάκι το οποίο έγραψα πάνω στα νεύρα μου μετά από την επίσκεψή μου στο Service Center της Info Quest την Παρασκευή 18/01, με σκοπό να το στείλω - με μικρές αλλαγές - στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Αντ΄αυτού, καθώς το δίκιο μου δε πιστεύω να το βρω, αλλά ούτε και πρόκειται να ασχοληθώ ξανά με την εν λόγω εταιρεία, αποφάσισα να το postάρω εδώ προκειμένου να μοιραστώ την εμπειρία μου με όσο το δυνατόν περισσότερους όσον αφορά την "υποστήριξη της ΕΠΙΣΗΜΗΣ αντιπροσωπείας" της Xiaomi στην Ελλάδα. Πάμε λοιπόν.
Είμαι κάτοχος ενος Redmi Note 4 Mediatek (ανάθεμα την ώρα που το προτίμησα έναντι του Mido), το οποίο αγόρασα τον Μάρτιο του 2017 από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών, συνεργαζόμενη με την Info Quest, η οποία είναι ως γνωστόν και ο επίσημος αντιπρόσωπος και εισαγωγέας της Xiaomi στην Ελλάδα. Διαθέτω φυσικά τα αντίστοιχα παραστατικά αγοράς. Το τηλέφωνο είναι ακόμη εντός διετούς εγγύησης, αλλά αυτό λίγη σημασία έχει όπως θα εξηγήσω παρακάτω.
Τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζα κάποια προβλήματα με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του τηλεφώνου, η οποία έχει μειωθεί δραματικά (σύνηθες πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο απ' όσο έχω ενημερωθεί). Έχοντας διαβάσει το εγχειρίδιο που έλαβα με την αγορά του τηλεφώνου σχετικά με την εγγύηση, μαθαίνω πως η εγγύηση για την μπαταρία διαρκεί 6 μήνες από την αγορά του τηλεφώνου, άρα δεν καλύπτομαι από αυτήν. Αποφασίζω λοιπόν να απευθυνθώ στον επίσημο αντιπρόσωπο της κατασκευάστριας εταιρίας του τηλεφώνου, ήτοι την INFO QUEST, ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της μπαταρίας, εφόσον δέχομαι πως είναι εκτός εγγύησης. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το Service Center, με ενημερώνουν ότι το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας ανέρχεται στα 35 ευρώ, με το οποίο και συμφωνώ.
Καταφθάνοντας στο Service Center της INFO QUEST στην οδό Μπιχάκη 42 στον Αγ.Ι. Ρέντη και βγάζοντας το κινητό μου από την τσέπη, ενημερώνομαι από τους υπαλλήλους - πριν καν τους εξηγήσω για ποιον λόγο έχω έρθει στο κατάστημα – για το εξής απίστευτο: Ότι λόγω ενός μικρού σπασίματος στη πάνω δεξιά γωνία του εμπρόσθιου τμήματος του κινητού, θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να αντικατασταθεί η οθόνη πριν γίνει οποιαδήποτε άλλη επέμβαση στο τηλέφωνο!! Επισυνάπτω φωτογραφία του τηλεφώνου μου, στην οποία το εν λόγω σπασιμο αχνοφαίνεται σαν σκιά κάτω απο το tempered glass πάνω δεξια του notification led και φυσικά ΔΕΝ επηρεάζει τη λειτουργία του.
Ο λόγος είναι ότι λόγω “κακής χρήσης” που έκανα στη συσκευή,η πολιτική της εταιρίας είναι το τηλέφωνο πρώτα να έπανέλθει πλήρως στην εργοστασιακή του κατάσταση, προκειμένου να δεχθούν να μου αντικαταστήσουν ένα ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ανταλλακτικό του τηλεφώνου, δηλαδή τη μπαταρία!
Πρέπει δηλαδή, σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρίας, να πληρώσω 110 ευρώ επιπλέον για αντικατάσταση οθόνης, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΩ και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ για να μπορέσω να κάνω μια αντικατάσταση μπαταρίας που κοστίζει 35 ευρώ!(διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλα η μπαταρία του συγκεκριμένου μοντέλου γνωρίζω πως αλλάζει πολύ εύκολα ανοίγοντας το πίσω μέρος - εξάλλου υπάρχουν πολλά ανεξάρτητα επισκευαστικά κέντρα που δέχονται και μπορούν να κάνουν ΜΟΝΟ την αντικατάσταση της μπαταριας)
Διευκρινίζω ξανά, πράγμα που εξήγησα και στους υπαλλήλους της Info Quest, πως η “κακή χρήση” που επικαλέστηκαν και που αναγράφεται στο εγχειρίδιο αφορά την ΕΓΓΥΗΣΗ της συσκευής, το οποίο είναι κάτι εντελώς άσχετο, αφού εγώ εν γνώσει μου πήγα στο Service Center προκειμένου να ζητήσω ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ.
Εν τέλει οι υπάλληλοι έμειναν ανένδοτοι στην αρχική τους θέση, λέγοντας μου ότι "όλες οι εταιρίες έτσι λειτουργούν" και φυσικά πήρα το τηλέφωνο μου και έφυγα αφού κατάλαβα ότι χάνω το χρόνο μου.
Θεωρώ τη συγκεκριμένη πολιτική της εταιρίας - η οποία ακόμη δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ισχύει εν έτει 2019- απαράδεκτη, καθώς προφανώς στόχο έχει να χρεώσει τον καταναλωτή με επισκευές που δεν απαιτούνται, οδηγώντας τον εμμέσως να αγοράσει νέο τηλέφωνο! Γενικεύοντας τη συγκεκριμένη "λογική" της Info Quest, εάν κάποιος οδηγός θέλει να αντικαταστήσει ελαστικά στο αυτοκίνητό του, η αντιπρόσωπος εταιρία θα έχει το δικαίωμα να τον υποχρεώσει να αλλάξει πρώτα κινητήρα, φρένα και οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα κρίνει εκείνη ότι φέρει αισθητική ή λειτουργίκη ζημιά, προκειμένου στη συνέχεια να δεχθεί να του αντικαταστήσει τα ελαστικά!!
Πραγματικά οποιαδήποτε γνώμη/σχόλιο/πρόταση πάνω στο θέμα είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη. Τελικά αποφάσισα να μην κάνω καν αντικατάσταση της μπαταρίας, αφού όπως διάβασα στις κριτικές του συγκεκριμένου μοντέλου μπαταρίας στο skroutz (Xiaomi-BN41-Redmi-Note-4.html?from=catspan&keyphrase=bn41), όσοι την άλλαξαν είδαν από ελάχιστη έως καμία διαφορά.
Είμαι κάτοχος ενος Redmi Note 4 Mediatek (ανάθεμα την ώρα που το προτίμησα έναντι του Mido), το οποίο αγόρασα τον Μάρτιο του 2017 από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών, συνεργαζόμενη με την Info Quest, η οποία είναι ως γνωστόν και ο επίσημος αντιπρόσωπος και εισαγωγέας της Xiaomi στην Ελλάδα. Διαθέτω φυσικά τα αντίστοιχα παραστατικά αγοράς. Το τηλέφωνο είναι ακόμη εντός διετούς εγγύησης, αλλά αυτό λίγη σημασία έχει όπως θα εξηγήσω παρακάτω.
Τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζα κάποια προβλήματα με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του τηλεφώνου, η οποία έχει μειωθεί δραματικά (σύνηθες πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο απ' όσο έχω ενημερωθεί). Έχοντας διαβάσει το εγχειρίδιο που έλαβα με την αγορά του τηλεφώνου σχετικά με την εγγύηση, μαθαίνω πως η εγγύηση για την μπαταρία διαρκεί 6 μήνες από την αγορά του τηλεφώνου, άρα δεν καλύπτομαι από αυτήν. Αποφασίζω λοιπόν να απευθυνθώ στον επίσημο αντιπρόσωπο της κατασκευάστριας εταιρίας του τηλεφώνου, ήτοι την INFO QUEST, ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της μπαταρίας, εφόσον δέχομαι πως είναι εκτός εγγύησης. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το Service Center, με ενημερώνουν ότι το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας ανέρχεται στα 35 ευρώ, με το οποίο και συμφωνώ.
Καταφθάνοντας στο Service Center της INFO QUEST στην οδό Μπιχάκη 42 στον Αγ.Ι. Ρέντη και βγάζοντας το κινητό μου από την τσέπη, ενημερώνομαι από τους υπαλλήλους - πριν καν τους εξηγήσω για ποιον λόγο έχω έρθει στο κατάστημα – για το εξής απίστευτο: Ότι λόγω ενός μικρού σπασίματος στη πάνω δεξιά γωνία του εμπρόσθιου τμήματος του κινητού, θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να αντικατασταθεί η οθόνη πριν γίνει οποιαδήποτε άλλη επέμβαση στο τηλέφωνο!! Επισυνάπτω φωτογραφία του τηλεφώνου μου, στην οποία το εν λόγω σπασιμο αχνοφαίνεται σαν σκιά κάτω απο το tempered glass πάνω δεξια του notification led και φυσικά ΔΕΝ επηρεάζει τη λειτουργία του.
Ο λόγος είναι ότι λόγω “κακής χρήσης” που έκανα στη συσκευή,η πολιτική της εταιρίας είναι το τηλέφωνο πρώτα να έπανέλθει πλήρως στην εργοστασιακή του κατάσταση, προκειμένου να δεχθούν να μου αντικαταστήσουν ένα ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ανταλλακτικό του τηλεφώνου, δηλαδή τη μπαταρία!
Πρέπει δηλαδή, σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρίας, να πληρώσω 110 ευρώ επιπλέον για αντικατάσταση οθόνης, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΩ και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ για να μπορέσω να κάνω μια αντικατάσταση μπαταρίας που κοστίζει 35 ευρώ!(διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλα η μπαταρία του συγκεκριμένου μοντέλου γνωρίζω πως αλλάζει πολύ εύκολα ανοίγοντας το πίσω μέρος - εξάλλου υπάρχουν πολλά ανεξάρτητα επισκευαστικά κέντρα που δέχονται και μπορούν να κάνουν ΜΟΝΟ την αντικατάσταση της μπαταριας)
Διευκρινίζω ξανά, πράγμα που εξήγησα και στους υπαλλήλους της Info Quest, πως η “κακή χρήση” που επικαλέστηκαν και που αναγράφεται στο εγχειρίδιο αφορά την ΕΓΓΥΗΣΗ της συσκευής, το οποίο είναι κάτι εντελώς άσχετο, αφού εγώ εν γνώσει μου πήγα στο Service Center προκειμένου να ζητήσω ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ.
Εν τέλει οι υπάλληλοι έμειναν ανένδοτοι στην αρχική τους θέση, λέγοντας μου ότι "όλες οι εταιρίες έτσι λειτουργούν" και φυσικά πήρα το τηλέφωνο μου και έφυγα αφού κατάλαβα ότι χάνω το χρόνο μου.
Θεωρώ τη συγκεκριμένη πολιτική της εταιρίας - η οποία ακόμη δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ισχύει εν έτει 2019- απαράδεκτη, καθώς προφανώς στόχο έχει να χρεώσει τον καταναλωτή με επισκευές που δεν απαιτούνται, οδηγώντας τον εμμέσως να αγοράσει νέο τηλέφωνο! Γενικεύοντας τη συγκεκριμένη "λογική" της Info Quest, εάν κάποιος οδηγός θέλει να αντικαταστήσει ελαστικά στο αυτοκίνητό του, η αντιπρόσωπος εταιρία θα έχει το δικαίωμα να τον υποχρεώσει να αλλάξει πρώτα κινητήρα, φρένα και οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα κρίνει εκείνη ότι φέρει αισθητική ή λειτουργίκη ζημιά, προκειμένου στη συνέχεια να δεχθεί να του αντικαταστήσει τα ελαστικά!!
Πραγματικά οποιαδήποτε γνώμη/σχόλιο/πρόταση πάνω στο θέμα είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη. Τελικά αποφάσισα να μην κάνω καν αντικατάσταση της μπαταρίας, αφού όπως διάβασα στις κριτικές του συγκεκριμένου μοντέλου μπαταρίας στο skroutz (Xiaomi-BN41-Redmi-Note-4.html?from=catspan&keyphrase=bn41), όσοι την άλλαξαν είδαν από ελάχιστη έως καμία διαφορά.