Διαφήμιση

Xiaomi Mi Box S (TV Box 4) Γενική συζήτηση, απορίες και προβλήματα.

    >> ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ VIP Μελών (Παρασκευή 7/3/2021) !!! <<

    Έγινε η διανομή των νέων MIUI 12 ROM (21.3.3/5) για 22 συσκευές

    Είναι έτοιμες οι νέες 21.3.5 ROM για τα MI9LiteMICC9_21.3.5 (pyxis) και MI9SE_21.3.5 (grus)

    Για τους κατόχους του Mi 10 μπορείτε να κατεβάσετε το νέο TWRP Recovery που δουλεύει σωστά

    Σας Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας !!!

    • Για να δούμε αν θα κάνουν κάποια αλλαγή στο mi remote ή απλά ήταν κάτι άλλο. Δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω
    • Ο/H gstamatos έγραψε:

      Καλησπέρα, η αναβάθμιση αναφέρει συμβατότητα με mi remote (peel)
      Πως γίνεται αυτό ?
      Δεν μπόρεσα να το καταφέρω να δουλέψει.
      Μόνο με android remote δούλευε και δουλεύει.
      Έχω κινητό με IR blaster, αλλά το mi BOX s δεν έχει.
      Επειδή δεν το είχα προσέξει καλά και μόλις τώρα έβαλα το να κάνει την ενημέρωση θεωρούσα πως αναφερόσουν στην προηγούμενη ενημέρωση. Επόμενος αναφέρονται στην εφαρμογή mi peel remote ότι από εκεί θα έχεις τηλεχειρισμό μέσω του κινητού, επόμενος test it.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Nikpap74 έγραψε:

      Καλησπέρα έκανα και εγώ την αναβάθμιση στο tv box και δεν παίζει το ertflix ...
      Δεν φταίει το mi box
      η εφαρμογή ertflix φταίει
      κατέβασε από εδώ την έκδοση 1.4 που δουλεύει
      Easyupload.io - Upload files for free and transfer big files easily.
      χθεσινή απάντηση απο την ερτ
      Images
      • ertflix.jpg

        36,09 kB, 1.255×389, viewed 106 times
    • Καλησπερα σας,
      Πριν λιγες μερες αγορασα το boxακι της Xiaomi κ εγω. Γενικοτερα ειμαι ευχαριστημενος απο τις λειτουργιες και την ευκολια στην χρηση του, απλα αντιμετωπιζω ενα προβλημα ως προς της απενεργοποιηση του Wifi απο μονο του κατα διαστηματα. Ξερει κανεις τι μπορει να ευθυνεται; Εχω κατεβασει την τελευταια ενημερωση του Android 9 και δεν εχω καποιο αλλο usb στικακι πανω στο box, το χειριζομαι απο το τηλεχειριστηριο του μονο για Netflix και Cosmote tv.
    • Ο/H Boulou έγραψε:

      Καλησπερα σας,Πριν λιγες μερες αγορασα το boxακι της Xiaomi κ εγω. Γενικοτερα ειμαι ευχαριστημενος απο τις λειτουργιες και την ευκολια στην χρηση του, απλα αντιμετωπιζω ενα προβλημα ως προς της απενεργοποιηση του Wifi απο μονο του κατα διαστηματα. Ξερει κανεις τι μπορει να ευθυνεται; Εχω κατεβασει την τελευταια ενημερωση του Android 9 και δεν εχω καποιο αλλο usb στικακι πανω στο box, το χειριζομαι απο το τηλεχειριστηριο του μονο για Netflix και Cosmote tv.
      Καταλαβαίνεις ότι απενεργοποιείται το WiFi λόγω ότι σου κολλάει αυτό που παρακολουθείς; Σου βγάζει μήνυμα ότι είναι εκτός δικτύου (αυτό το βλέπεις στην αρχική οθόνη, εμφανίζει ειδοποίηση);

      Είσαι συνδεμένος στα 2.4GHz ή στα 5GHz;

      Με άλλες συσκευές έχεις πρόβλημα στο WiFi;
    • Καλησπερα κι από μένα.... Κι εγώ όπως ο φίλος bagb88 έγραψε πηρα μόλις την συσκευή και έχω το ίδιο πρόβλημα... Ξαφνικά, βλέποντας netflix, εμφανίζει πάνω δεξιά μήνυμα οτι δεν είναι συνδεδεμένο στο wifi και πηγαίνοντας στις ρυθμίσεις να δω τι φταίει (μιας και έχει σταματήσει την προβολή του netflix) μου δείχνει ότι το κουμπάκι του WiFi της συσκευής είναι ως δια μαγείας απενεργοποιημένο. Το ενεργοποιω ξανά... Βρίσκει το δίκτυο συνδέεται και μετά από κανένα 10λεπτο - 20λεπτο έχουμε πάλι τα ίδια... Άμα του έβαζα ένα ανταπτορακι usb to ethernet για να μην με νοιάζει το WiFi θα έκανα λέτε δουλίτσα;

      Επανέρχομαι από χτες καθώς η συμπεριφορά του άλλαξε μόλις έκανα επαναφορά από τις ρυθμίσεις και αναβάθμιση στην τελευταία έκδοση του λειτουργικού. Μετά το update (658 ΜΒ αν θυμάμαι καλά) έκλεισα και ξανανοιξα την συσκευή και σταμάτησε τις αποσυνδέσεις και το ανάκτορο σβήσιμο του wifi. Τουλαχιστον για 3 με 4 ώρες που βλεπω... Ας ελπίσουμε ότι λύθηκε... Πάντως θα βόλευε και το ethernet ως προς την αποφυγή αποσύνδεσεων σωστά;

      Το μήνυμα επεξεργάστηκε 1 φορά, τελευταία από τον/ην Drimitakis ().

    • Διαφήμιση
    • Το έχω στα 2,4 GHz και αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον Drimitakis. Εκεί που βλέπω ξαφνικά μου εμφανίζει μήνυμα ότι δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο,)πάω στις ρυθμίσεις και βρίσκω ότι έχει κλείσει το Wifi από μόνο του.
    • @Drimitakis Ωραία! Σαφώς και η ενσύρματη σύνδεση δεν σου δημιουργεί προβλήματα παρεμβολών. Αλλά θα έλεγα πως έχει προσανατολιστεί για ασύρματη σύνδεση. Από εκεί και έπειτα παίζει και το κατασκευαστικό κομμάτι ρόλο καθώς θέλουν μικρές συσκευές. Άρα με ένα ανταπτορα USB to Ethernet είσαι καλυμμένος.

      @Boulou μπορείς αν είναι να δοκιμάσεις και σε να κάνεις αναβάθμιση και μετά επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων;

      Τέλος θα μπορούσατε και οι δύο να δοκιμάσετε στα 5GHz;
    • Σε εμένα μετά τις ενεργειες που έγραψα παραπάνω το πρόβλημα έπαψε... Είμαι σε WiFi κανονικά χωρίς αποσυνδέσεις. Υπενθυμίζω ότι έκανα επαναφορά της συσκευής και στα καπάκια, στο πρώτο άνοιγμα μετά την επαναφορά της αφού συνδεσα το τηλεκοντρόλ και έβαλα ξανά τους κωδικούς στο wifi, έκανα και το τελευταίο update. Από εκεί και μετά και μέχρι τώρα παίζει ασταμάτητα... Ελπίζω να βοηθάει αυτό... Σε κάθε περίπτωση, μετά και την απάντηση του δασκάλου bagb88 :) αν έχω πάλι αποσυνδέσεις και δεν επανέλθει με reset θα πάω στην λύση του ethernet.
      Και πάλι ευχαριστώ για την βοήθεια!
    • Καλησπέρα. Περιμένω κι εγώ το mi box s να μου έρθει κι επειδη διαβάζω διάφορα για την αναβάθμιση σε Pie αναρρωτιέμαι αν πρέπει να την κάνω. Διάβασα και τον οδηγό για την αναβάθμιαση που υπάρχει στο φορουμ εδώ, και το παρόν νήμα αλλά και πάλι θέλω να το ξεκαθαρισω αν γίνεται.
      Αν κάνω την αναβάθμιση σε Android 9 και στο καπάκι κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων θα δουλεύουν όλα; και το wifi που διαβασα σε προηγουμενες σελιδες; και κυριως το chromecast ειναι που με ενδιαφερει αν θα δουλευει γιατι σε διαφορα σαιτ που διαβασα λενε οτι σπαει to chromecast με την αναβαθμιση σε 9.
    • Διαφήμιση
    • Καλημέρα και χρόνια πολλά. Έχω στο box τον x-plore file manager. Ότι ταινία ή σειρά έχω στο λαπτοπ το βλέπω με τον δικό του player. Το πρόβλημα είναι το εξής όταν πάω να δω κάτι από cosmote tv ή stremio αν ο ήχος είναι χαμηλά στον x-plore player είναι χαμηλά και στις άλλες εφαρμογές. Όταν ανοίγει η συσκευή ο ήχος στον player είναι πάντα χαμηλά. Οπότε πρέπει να μπαίνω στον x-plore player να ανεβάζω τον ήχο και μετά να βλέπω ότι θέλω στο cosmote tv. Έχει συμβεί και σε κανένα άλλον αυτό? Ευχαριστώ πολύ
      Mi 9 lite Pyxis