Από καιρού σε καιρό μου εμφανίζει το πρόβλημα που βλέπετε στο Screenshot. Μετά από επανεκκίνηση συνήθως λύνεται. Όμως που μπορεί να οφείλεται και πως το λύνουμε. Το τηλέφωνο έχει την 8.10.11. Υποθέτω σε πρώτη φάση πως μπορεί να έχει σχέση με το λογαριασμό xiaomi;
Αδυναμία εντοπισμού κάρτας SIM
Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες
-
-
-
Οι κάρτες σιμ που έχεις είναι παλιές και κομμένες με το χέρι ή νέες και κομμένες εργοστασιακά ?
Επίσης, αν το θέμα που έχεις βάλει είναι custom, δοκίμασε λίγες μέρες με ένα default. -
@NasDriver Οι κάρτες δεν είναι κομμένες και είναι καινούργιες, ούτε έχω βάλει κάποιο θέμα (έχω απλά LAUNCHER NOVA). Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα έχει σχέση με αυτά. Κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει.
-
Δοκίμασε να τις ξανά βάλεις, μήπως δεν έχουν πατήσει καλά, άλλαξέ τους και θέση αν είναι και δες εάν και οι δύο κάνουν το ίδιο πρόβλημα.
-
Ο/H NasDriver έγραψε:
Δοκίμασε να τις ξανά βάλεις, μήπως δεν έχουν πατήσει καλά, άλλαξέ τους και θέση αν είναι και δες εάν και οι δύο κάνουν το ίδιο πρόβλημα
SIM1: WIND ( Έχει δηλωθεί στο λογαριασμό xiaomi και είναι τοποθετημένη στη θέση για SIM)
SIM2: COSMOTE -
Χάνει την σιμ, δεν έχει να κάνει με τον λογαριασμό, αν δεν είναι bug της ρομ, θέλει έλεγχο
-
Ο/H NasDriver έγραψε:
Χάνει την σιμ, δεν έχει να κάνει με τον λογαριασμό, αν δεν είναι bug της ρομ, θέλει έλεγχο
-
-
Από Ελλάδα GLOBAL VERSION.
-
Δεν κάνει και μία επικοιννία με το κατάστημα να τους ενημερώσεις ?
-
Ο/H NasDriver έγραψε:
Δεν κάνει και μία επικοιννία με το κατάστημα να τους ενημερώσεις ?
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0