Αυτό συνήθως σημαίνει ότι ο πάροχός σου δεν έχει ενεργοποιήσει την συσκευή σου για το VoWiFI.
Σου ήρθε το μήνυμα ενεργοποίησης με την προτροπή να κάνεις Restart την συσκευή σου για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία ?
Δοκίμασε επίσης στις προτιμήσεις δικτύου να βάλεις κατά προτίμηση στο WiFi, αλλά εάν δεν ενεργοποιηθεί η υπηρεσία από τον πάροχο πρώτα, δεν θα αλλάξει κάτι.
Σου ήρθε το μήνυμα ενεργοποίησης με την προτροπή να κάνεις Restart την συσκευή σου για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία ?
Δοκίμασε επίσης στις προτιμήσεις δικτύου να βάλεις κατά προτίμηση στο WiFi, αλλά εάν δεν ενεργοποιηθεί η υπηρεσία από τον πάροχο πρώτα, δεν θα αλλάξει κάτι.