Διαφήμιση

Mi Band 2 - Πρόβλημα φωτεινότητας οθόνης

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Ο/H ironbum2 έγραψε:

      Σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτο το γεγονός αλλά και η στάση της εταιρείας.
      Το διάβασες, το αποδέχτηκες ως σωστό με την παραπάνω φράση και το έγραψες... :)

      Μετά από δύο χρόνια που κυκλοφορεί στην αγορά και φυσικά ανάλογα την χρήση που κάνει ο κάθε ένας, άλλο να είσαι μέσα σε γραφείο όλη μέρα και άλλο έξω στον ήλιο, είναι μέσα σε λογικά πλαίσια μία τέτοια αστοχία υλικού, ειδικά όταν δεν εμφανίζεται σε όλες τις συσκευές...

      Από εκεί και πέρα, αν το θεωρείς απαράδεκτο, υπάρχουν και άλλες εταιρείες με ανάλογα προϊόντα στις οποίες μπορείς να στραφείς για μελλοντική αγορά :)
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Ο/H ironbum2 έγραψε:

      Σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτο το γεγονός αλλά και η στάση της εταιρείας.
      Το διάβασες, το αποδέχτηκες ως σωστό με την παραπάνω φράση και το έγραψες... :)

      Μετά από δύο χρόνια που κυκλοφορεί στην αγορά και φυσικά ανάλογα την χρήση που κάνει ο κάθε ένας, άλλο να είσαι μέσα σε γραφείο όλη μέρα και άλλο έξω στον ήλιο, είναι μέσα σε λογικά πλαίσια μία τέτοια αστοχία υλικού, ειδικά όταν δεν εμφανίζεται σε όλες τις συσκευές...

      Από εκεί και πέρα, αν το θεωρείς απαράδεκτο, υπάρχουν και άλλες εταιρείες με ανάλογα προϊόντα στις οποίες μπορείς να στραφείς για μελλοντική αγορά :)
      Έγραψα "κάποιοι ισχυρίζονται" δεν αποδέχθηκα τίποτα. Μιας και η εταιρεία δεν έχει πει κάτι για το θέμα όλα ειναι εικασίες.
      Για εμένα είναι απαράδεκτο που κράτησαν 18 μήνες μόλις με χρήση 70-30 (γραφείο- έξω)
      Φυσικά και πήρα προϊόν άλλης εταιρείας αλλά δεν είναι αυτό το θέμα....

      Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Το ίδιο έχω και δουλεύει μια χαρά ακόμα εδώ και δύο + χρόνια...με όλες τις αναβαθμίσεις του + ελληνικό firmware άρα τρώει και customιες εκτός των άλλων

      Εκτός αυτού, απαράδεκτο θα ήταν να το έχεις αγοράσει από επίσημο δίκτυο μεταπωλητών και να μην στο καλύψουν στα πλαίσια της εγγύησης...η οποία αγγίζει τα 2 χρόνια...

      Aγορά από online τρίτο κατάστημα με μέγιστη κάλυψη 6 μηνών paypal δεν είναι λάθος της xiaomi...αλλά θέμα παρά-εισαγωγών και καταστήματος που αγόρασες-αγοράσαμε...γιατί οι περισσότεροι πρώτα κοιτάμε το αρχικό κόστος και μετά τα "ψιλά γράμματα" όπως το θέμα εγγύησης... :)
    • Διαφήμιση
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Το ίδιο έχω και δουλεύει μια χαρά ακόμα εδώ και δύο + χρόνια...με όλες τις αναβαθμίσεις του + ελληνικό firmware άρα τρώει και customιες εκτός των άλλων

      Εκτός αυτού, απαράδεκτο θα ήταν να το έχεις αγοράσει από επίσημο δίκτυο μεταπωλητών και να μην στο καλύψουν στα πλαίσια της εγγύησης...η οποία αγγίζει τα 2 χρόνια...

      Aγορά από online τρίτο κατάστημα με μέγιστη κάλυψη 6 μηνών paypal δεν είναι λάθος της xiaomi...αλλά θέμα παρά-εισαγωγών και καταστήματος που αγόρασες-αγοράσαμε...γιατί οι περισσότεροι πρώτα κοιτάμε το αρχικό κόστος και μετά τα "ψιλά γράμματα" όπως το θέμα εγγύησης... :)
      Αγορασμενα το ένα από σκρουτζομαγαζο με εγγύηση 1 έτους και το άλλο από Κίνα.
      Το ότι ένα σωρό συσκευές έχουν πρόβλημα κάτι λέει. Η εταιρεία άκρα του τάφου σιωπή...
      Όσο για την εγγύηση είναι θέμα τύχης...αν στο παρουσιάσει εντός είσαι οκ ..αν όχι το πετάς

      Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Ο/H ironbum2 έγραψε:

      Το ότι ένα σωρό συσκευές έχουν πρόβλημα κάτι λέει. Η εταιρεία άκρα του τάφου σιωπή...
      Ξέρω τουλάχιστον 10 συσκευές mi band που δεν έχουν πρόβλημα...όσο για την άκρα του τάφου σιωπή, λέει ότι λένε όλες οι εταιρείες που έχουν εγγύηση ...πηγαίνετε σε εξουσιοδοτημένο έλεγχο :)


      Ο/H ironbum2 έγραψε:

      Όσο για την εγγύηση είναι θέμα τύχης...αν στο παρουσιάσει εντός είσαι οκ ..αν όχι το πετάς
      Και συνέχεια του παραπάνω άρα έκανες την επιλογή σου να το πάρεις φτηνά με εγγύηση καταστήματος 1 χρόνου ή από Κίνα ακόμα πιο φτηνά χωρίς εγγύηση...πιστεύω ξεκάθαρα τι φταίει...σίγουρα πάντως δεν είναι η xiaomi

      Αν το είχες πάρει από εκεί που πρέπει...επίσημους πωλητές κτλ....τώρα δεν έλεγες αυτά που λες αλλά θα είχες ένα νέο mi band 2 ή ένα νέο mi band 3...

      Υπάρχει μεγαλύτερη ή υπάρχει καλύτερη απάντηση από μία εταιρεία σε όποιες φήμες κυκλοφορούν από την κάλυψη στα πλαίσια της εγγύησης που παρέχει ?



      Τα πάντα είναι θέμα επιλογών...έκανες, κάναμε τις επιλογές μας...δεν φταίει η xiaomi :)
    • Mi Band 2 - Πρόβλημα φωτεινότητας οθόνης

      Οκ...αν μου το παρουσίαζε δηλαδή στους 25 μήνες τι θα άλλαζε? Το πρόβλημα είναι πρόβλημα

      Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Η απάντηση στην ερώτησή σου, βρίσκεται μέσα στην ερώτηση σου...και εάν μου βρεις εταιρεία που δίνει σε band πάνω από 2 χρόνια εγγύηση, εεεεεε...τότε αγοράζουμε από λάθος εταιρεία :P
    • Διαφήμιση
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Η απάντηση στην ερώτησή σου, βρίσκεται μέσα στην ερώτηση σου...και εάν μου βρεις εταιρεία που δίνει σε band πάνω από 2 χρόνια εγγύηση, εεεεεε...τότε αγοράζουμε από λάθος εταιρεία :P
      Το θέμα δεν είναι η εγγύηση αλλά το πρόβλημα. Δεν μιλάμε για κάτι που ετυχε σε ένα δύο άτομα αλλά για πρόβλημα που αντιμετωπίζει μεγάλος αριθμός χρηστών ανά τον κόσμο. Το ότι κάποιοι το παθαίνουν εντός εγγύησης δεν αλλάζει κάτι. Το πρόβλημα παραμένει όπως παραμένει και η απραξία της εταιρείας. Τα ίδια έκανε και η lg με τα bootloop..αν ήσουν τυχερός και το παθαίνεις εντός εγγύησης οκ. Αν όχι, εκλαιγες...

      Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Όχι, ξεκάθαρα το θέμα ήταν τι κάνει η xiaomi και σε αυτήν την ερώτηση δόθηκε απάντηση πέραν πάσης αμφιβολίας :)

      Από εκεί και πέρα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ που πουλάει ηλεκτρονικά και όχι μόνο και να μην έχεις κλάψει για πρόβλημα που έσκασε ακόμα και 1 ημέρα μετά το πέρας της εγγύησης...παθών με τηλεόραση και όχι μόνο...
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Όχι, ξεκάθαρα το θέμα ήταν τι κάνει η xiaomi και σε αυτήν την ερώτηση δόθηκε απάντηση πέραν πάσης αμφιβολίας :)

      Από εκεί και πέρα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ που πουλάει ηλεκτρονικά και όχι μόνο και να μην έχεις κλάψει για πρόβλημα που έσκασε ακόμα και 1 ημέρα μετά το πέρας της εγγύησης...παθών με τηλεόραση και όχι μόνο...
      Η xiaomi δεν κάνει τίποτα. Δεν υπάρχει ενημέρωση για το που οφείλετε το πρόβλημα.
      Ξαναλέω ότι δεν μιλάω για μεμονωμένα περιστατικά αλλά για ευρείας κλίμακας προβλήματα. Συμφωνω ότι μπορεί να σου τύχει σε οτιδήποτε την επόμενη μέρα που λήγει η εγγύηση. Αν το περιστατικό είναι μεμονωμένο δεν περιμένεις τίποτα. Αν είναι ευρείας κλίμακας αυτό που περιμένεις το λιγότερο είναι να ακούσεις την θέση της εταιρειας.. Και στο mi band 2 το πρόβλημα δεν είναι μεμονωμένο...

      Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Μην αναπαράγουμε τα ίδια και τα ίδια,

      Το πήρες από επίσημο κατάστημα ? Το πας για επισκευή ή αντικατάσταση...σε καλύπτει η εγγύηση...τέλος...

      Το πήρες από unofficial πωλητή...? Μιλάς με τον πωλητή σου για κάλυψη εγγύησης...δεν σου δίνει εγγύηση...φταίει το κατάστημα που δεν σε καλύπτει και όχι η xiaomi...τέλος...
    • Διαφήμιση
    • Mi Band 2 - Πρόβλημα φωτεινότητας οθόνης

      Συμφωνω...εσύ εστιάζεις στον χρόνο εγγύησης κι εγώ στο πρόβλημα και την θέση της εταιρείας σε ότι αφορά αυτό.
      Πάμε παρακάτω!!!

      Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk