Καλησπέρα σε όλη τη κοινότητα,είμαι κάτοχος του 4χ εδώ και περίπου 1,5 μήνα.Η αγορά έγινε απο Κωτόβολο στα 149 και θεωρώ πως ήταν μια καλή αγορά.Το τηλέφωνο δυστυχώς μου παρουσιάζει πρόβλημα στη φόρτιση είτε είναι ανοικτο είτε είναι κλειστό,γίνεται συνέχεια επανεκκίνηση της φόρτισης και θεωρώ πως αυτό καταστρέφει και τη μπαταρία της συσκευής..έχω αλλάξει και άλλους φορτιστές αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο...Έριξα με spray πεπιεσμένου αέρα αλλά δεν 'αλλαξε κάτι,τι θα με συμβουλεύατε να κάνω??Αν πρόκειται για θύρα φόρτισης φαντάζομαι πως καλύπτεται απο εγγύηση.Υπάρχει περίπτωση να είναι θεμα software και οχι harware??Να το πάω στο κατάστημα που το πήρα ή το πάω στο επίσημο service? Ευχαριστω εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας
Πρόβλημα φόρτισης 4χ
Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες
-
-
Πήγαινε το του Κωτσόβολου , είναι δικό τους το πρόβλημα, εφόσον είναι στην εγγύηση.
-
Άλλα καλώδια δοκίμασες ? Αν και με άλλα καλώδια κάνει το ίδιο πολύ πιθανό να έχει πρόβλημα στην θύρα φόρτισης και καλό θα είναι να το πας πίσω για έλεγχο
-
Εχω δοκιμάσει το δικο του φορτιστη,το φορτιστη απο ενα note 4x και 1-2 απο παλαιότερα smartphones και όλα κάνουν ακριβως το ίδιο πράγμα,οπότε και λέω να πάω μια βόλτα απο το Κωτσόβολο σήμερα να δω τι θα μου πουν και αυτοί..
-
-
Θα μπορούσες να ανεβάσεις μια φώτο με αυτά που δείχνει στο σχετικά με το τηλέφωνο να δούμε ποια ρομ έχεις ?
-
Γεια χαρά και πάλι, δυστυχώς σας επισκέπτομαι μόνο στα δύσκολα,δεν υπάρχει χρόνος...Λοιπόν επανέρχομαι και πάλι,το κινητό πήγε κατευθείαν info questions,πέρασα από Γερμανό και μου είπαν ότι θα καθυστερούσε μέσω αυτούς,οπότε και το πήγα εγώ καθώς μένω Νίκαια και η info quest είναι Ρέντη,το τηλέφωνό παραδόθηκε info quest και μετά από τις 3 ημέρες ήταν και πάλι στα χέρια μου απόλυτως λειτουργικό, δυστυχώς το πρόβλημα μετά από 6 μήνες εμφανίστηκε και πάλι,η ίδια διαδικασία και παλι...αλλαχθηκε η θύρα φόρτισης αν δε κάνω λάθος και πάλι πίσω...Αυτή τη στιγμή που μιλάμε αντιμετωπίζω πρόβλημα φορτισης στο τηλέφωνο για τρίτη φορά, το τηλέφωνό φορτίζει απίστευτα αργά,με 10 ώρες φόρτισης από το 20% φθάνει στο 76%, αυτό είναι και το ταβάνι του,έστειλα ένα mail στη xiaomi international και μου έστειλαν μια τεράστια λίστα με αυτά που θα πρέπει να κάνω...Να προσθέσω ότι και τις 2 προηγούμενες φορές που παρέλαβα το κινητό από το service μου δόθηκε δώρο καινούργιος φορτιστής.Πραγματικα το θεωρώ παράλογο αυτό που συμβαίνει,με τα τωρινά δεδομένα το τηλέφωνο θα συνεχιζει να έχει προβλήματα και μετά το πέρας της εγγύησης.Τι θα κάνατε στη θέση μου?
-
Ο/H Nickthefish έγραψε:
Πραγματικα το θεωρώ παράλογο αυτό που συμβαίνει,με τα τωρινά δεδομένα το τηλέφωνο θα συνεχιζει να έχει προβλήματα και μετά το πέρας της εγγύησης.Τι θα κάνατε στη θέση μου?
2) Θα αγόραζα ένα μαγνητικό usb καλώδιο ώστε να μην επιβαρύνω τη θύρα.
3) Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι μου το ξαναεμφανίζει, εφόσον μου το επισκευάζουν συνεχώς για 2 χρόνια δεν θα έσκαγα και ιδιαίτερα. Μετά από 2 χρόνια δεν είναι και ιδιαίτερα πρόωρο να άρχιζα να σκέφτομαι για νέα συσκευή. -
Με 2,5€ η πλακέτα φόρτισης από τον Ali και κάθε 6 μήνες να την άλλαζα , δεν θα είχα ιδιαίτερο πρόβλημα.
Πρόσεξε όμως γιατί το Mido έχει δύο εκδόσεις πλακέτες φόρτισης wide και narrow , δες πρώτα ποιά έχεις , πριν παραγγείλεις. -
Μήπως να άλλαζες και καλώδιο/α φόρτισης ?
Ή να μην το φορτίζεις στο αυτοκίνητο (αν το κάνεις)...τόσες θύρες usb με πρόβλημα, πιθανόν να φταίει κάτι άλλο -
Καλημέρα,έχω αλλάξει και καλώδιο φόρτισης και οι φορτίσεις στο αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ σπάνιες,ο φορτιστής μου φορτίζει το 4x note της συζύγου κανονικοτα,άρα δεν είναι πρόβλημα περιφερειακών αλλά της συσκευής.Θα κάνω ένα backup ,θα πάω από το κατάστημα που έγινε η αγορά θα το παραδώσω και θα ζητήσω αντικατάσταση συσκευής.Δε γνωρίζω αν είναι παράλογο.Σιγουρα δεν έχω αγοράσει την πιο ακριβή συσκευή του κόσμου αλλά δε πληρεί τις προϋποθέσεις καλής λειτουργίας.Το να ψάχνω πατέντες για να δουλέψει η συσκευή μου δεν είναι η λύση,ο λόγος που η αγορά έγινε από μεγάλο κατάστημα και όχι από συνοικίακο ήταν λόγω της εγγύησης.
-
Αντικατάσταση γίνεται τις πρώτες 14 μέρες (DOA), από εκεί και μετά γίνεται επισκευή για όσο διάστημα υπάρχει ακόμα εγγύηση, μακάρι να στο αλλάξουν αλλά δύσκολο
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0