Καλησπερα, ειμαι κατοχος ενος MI5 Prime (3gb/64gb). Το ειχα αγορασει τον Οκτωβριο του 2017 απο γνωστο καταστημα με προιοντα τηλεφωνιας απο το skroutz. Το τελευταιο 3μηνο ταλαιπωρουμαι με το εξης προβλημα. Το κινητο ξαφνικα χωρις να εχει πεσει αρχισε να παρουσιαζει προβλημα με την αφη. Ειτε δεν ανταποκρινοταν καθολου και μολις το κλειδωνα και ξεκλειδωνα δουλευε για λιγο και μετα παλι το ιδιο, ειτε οταν παταγα σε καποιο σημειο ηταν σαν να παταγα ταυτοχρονα και αλλου και καποιες φορες παταγε και μονο του οπου να ναι. Το ειδα και στο test που εχει για την αφη στο μενου που εμφανιζεται οταν παταμε στην εκδοση του kernel. Το τηλεφωνο το παρελαβα με global stable ειχα κανει και την αναβαθμιση που μου ειχε βγαλει την τελευταια αλλα συνεχιζε τα ιδια. Πριν το στειλω στο καταστημα δοκιμασα factory reset, περασα και την δικη σας ρομ, ξαναπερασα με fastboot την οfficial αλλα τπτ εκανε τα ιδια με πριν. αφου εκανα ολα αυτα το εστειλα στο καταστημα μαζι με βιντεακια που δειχνουν το προβλημα, υποτιθεται την πρωτη φορα το τεσταρανε και δεν βρηκανε κατι και μου το στειλανε πισω. το δουλεψα 5-6 μερες δουλευες κανονικα μεχρι να το ξανακανει. Το ξαναεστειλα και το κρατησαν περιπου μια βδομαδα και μου το στειλανε πισω υποτιθεται φτιαγμενο. Το τηλεφωνο απλα ειχε ξεκλειδωτο bootloader οταν το παρελαβα και συνεχιζει τα ιδια... Τις τελευταιες 4 μερες εστειλα mail στην xiaomi στο service τους περιγραφοντας τους το προβλημα μου και την αντιμετωπιση που ειχα. Και μου απαντησαν:
Greetings from Xiaomi!
Thank you for contacting Mi Customer Support.
I truly understand you are facing issues with your device and regret the inconvenience you have experienced. If the previous troubleshooting did not help then we are sorry to inform you that as we do not sell this product through our official global website and we would not be able to guide you with the service center or warranty from our end, so we do not have any update about the same.
As Xiaomi does not provide the International Warranty and does not cover the Warranty for the products purchased through any other vendor/website, so we are unable to assist you further in this regards.
Ειχα τηλεφωνησει και στην InfoQuest αλλα μου ειπαν οτι δεν καλυπτει αυτο το μοντελο στην ελλαδα και οτι αν το στειλω στο GoldenHall στο MiStore που ειναι το service τους θα χρεωθω κανονικα με οτι βλαβη εχει.
Δεν ξερω τι να κανω πλεον και γι αυτο ζηταω τη γνωμη σας. Χρονια αγοραζω προιοντα xiaomi απο το εξωτερικο γνωριζοντας τα ρισκα της εγγυησης αλλα τωρα αγορα απο Ελλαδα γι αυτο ακριβως το λογο να καλυπτομαι αν παθει κατι και στην ουσια δεν εχω υποστηριξη. Τι μπορω να κανω και πως μπορω να κινηθω?
Ευχαριστω για το χρονο σας.
Greetings from Xiaomi!
Thank you for contacting Mi Customer Support.
I truly understand you are facing issues with your device and regret the inconvenience you have experienced. If the previous troubleshooting did not help then we are sorry to inform you that as we do not sell this product through our official global website and we would not be able to guide you with the service center or warranty from our end, so we do not have any update about the same.
As Xiaomi does not provide the International Warranty and does not cover the Warranty for the products purchased through any other vendor/website, so we are unable to assist you further in this regards.
Ειχα τηλεφωνησει και στην InfoQuest αλλα μου ειπαν οτι δεν καλυπτει αυτο το μοντελο στην ελλαδα και οτι αν το στειλω στο GoldenHall στο MiStore που ειναι το service τους θα χρεωθω κανονικα με οτι βλαβη εχει.
Δεν ξερω τι να κανω πλεον και γι αυτο ζηταω τη γνωμη σας. Χρονια αγοραζω προιοντα xiaomi απο το εξωτερικο γνωριζοντας τα ρισκα της εγγυησης αλλα τωρα αγορα απο Ελλαδα γι αυτο ακριβως το λογο να καλυπτομαι αν παθει κατι και στην ουσια δεν εχω υποστηριξη. Τι μπορω να κανω και πως μπορω να κινηθω?
Ευχαριστω για το χρονο σας.