Διαφήμιση

MI HOME: Γενική συζήτηση, λειτουργίες, πρόσθετα κλπ

    >> ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ <<

    Έγινε η διανομή της νέας XTRV-9.7.18/19 ROM για 34 συσκευές.

    Αύριο θα σας παραδώσουμε και την πρώτη ROM για το Mi 9T (Davinci)

    Τα VIP μέλη μας έχουν λάβει και το mail με τις ROM.

    Για τα απλά μέλη μας η αναβάθμιση μέσω OTA θα γίνει διαθέσιμη μετά από 12-24 ώρες αργότερα....

    >> Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας <<
    *** Xiaomi Miui Hellas Team ***

    • MI HOME: Γενική συζήτηση, λειτουργίες, πρόσθετα κλπ

      5.5.32 νέα έκδοση

      Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
      ONEPLUS 3T, Stock Android 8.0, Boeffla kernel
    • Διαφήμιση
    • Καλησπέρα στην παρέα!

      Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα, και καθώς τώρα ξεκίνησα να ασχολούμαι, δεν γνωρίζω και τόσα πολλά ώστε να το επιλύσω. Αγοράσα την σκούπα της xiaomi δεύτερης γενιάς από ελληνικό μαγαζί και την σύνδεσα παρά πολύ γρήγορα με την εφαρμογή της xiaomi home. Σήμερα παρέλαβα και την Xiaomi Yeelight Smart LED Bulb (Color) Led E27 10W YLDP06YL, την οποία μετά από παρά πολλές προσπάθειες δεν κατάφερα να την συνδέσω, παρόλο που με την δίκη της εφαρμογή την σύνδεσα κατευθείαν.

      Ακολουθώ όλα τα βήματα, και στο τέλος μου λέει connected κτλ, πατάω το done και δε μου εμφανίζει την Καμπά μέσα στην εφαρμογή παρά μόνο την σκούπα.

      Ίσως φταίει κάτι με τους σέρβερ που έχω διαβάσει αλλά κ πάλι δε καταλαβαίνω το γιατί αφού η λάμπα από ότι καταλαβαίνω είναι ευρωπαϊκή καθώς όταν επιλέγω σέρβερ στην δίκη της εφαρμογή μου λέει ότι είναι recommended να επιλέξω Γερμανία.

      Ακομα, στην εφαρμογή της xiaomi home έχω επιλέξει region την Ελλάδα. Σκέφτηκα μήπως φταίει αυτό, το άλλαξα και το έβαλα Γερμανία αλλά τίποτα.

      Μήπως κάποιος γνωρίζει να με βοηθήσει;
    • MI HOME: Γενική συζήτηση, λειτουργίες, πρόσθετα κλπ

      Καλύτερα region να βάλεις Κίνα

      Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Καλησπέρα,
      Συμφωνώ και εγώ ότι κάτι παίζει με τον κινεζικό σέρβερ. Χθες σταδιακά άρχισαν να αποσυνδέονται και μετά από κάποιες ώρες να ξανά συνδέονται ότι έχω συνδεδεμένο στο hub ( κυκλικοί διακοπτες, αισθητήρες κίνησης θερμοκρασίας κτλ). Μετά το update στο hub σταμάτησε αυτό. Όμως η ip camera 360o δεν ξανά συνδέθηκε ποτέ. Προσπάθησα να την κάνω reset και ξανά add αλλά δεν καταφέρνει ποτέ να συνδεθεί στο wifi. Επίσης σήμερα πέρα από το ότι πάλι ένας κυκλικός διακόπτης βγήκε offline οι αυτοματισμοί που έχω με κάποιες yeelight λάμπες μια δουλεύουν μια δεν δουλεύουν. Μια ανάβουν οι μισές λάμπες μια μόνο μια από αυτές (στο log σε αυτές που δεν ανάβουν λέει time out). Άλλες φορές αργούν αρκετά. Έχει κανένας άλλος το ίδιο θέμα; Καμία ιδέα;
    • Διαφήμιση
    • Από ότι καταλαβαίνω λίγο πολύ όλοι πρόβλημα έχουν. Μια με τους σέρβερ μια με τα update. Ευτυχώς πρόλαβα και αγόρασα μόνο την σκούπα και μια λάμπα γιατί είχα σκοπό να διαθέσω περίπου αλλά 550 ευρώ για αγορά έξυπνων προϊόντων xiaomi. Ίσως θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα για να δούμε τελικά αν καταφέρει και τα ξεμπλέξει η εταιρεία.
    • Ο/H panoskpv έγραψε:

      Καλησπέρα,
      Συμφωνώ και εγώ ότι κάτι παίζει με τον κινεζικό σέρβερ. Χθες σταδιακά άρχισαν να αποσυνδέονται και μετά από κάποιες ώρες να ξανά συνδέονται ότι έχω συνδεδεμένο στο hub ( κυκλικοί διακοπτες, αισθητήρες κίνησης θερμοκρασίας κτλ). Μετά το update στο hub σταμάτησε αυτό. Όμως η ip camera 360o δεν ξανά συνδέθηκε ποτέ. Προσπάθησα να την κάνω reset και ξανά add αλλά δεν καταφέρνει ποτέ να συνδεθεί στο wifi. Επίσης σήμερα πέρα από το ότι πάλι ένας κυκλικός διακόπτης βγήκε offline οι αυτοματισμοί που έχω με κάποιες yeelight λάμπες μια δουλεύουν μια δεν δουλεύουν. Μια ανάβουν οι μισές λάμπες μια μόνο μια από αυτές (στο log σε αυτές που δεν ανάβουν λέει time out). Άλλες φορές αργούν αρκετά. Έχει κανένας άλλος το ίδιο θέμα; Καμία ιδέα;
      Όχι εγώ δεν συμφωνώ.
      Έχω πάνω σενσορες πόρτας, θερμοκρασίας, remote,.κάμερα Υι 720p και όλα δουλεύουν καθημερινά με ειδοποιήσεις χωρίς θέμα.

      Οπότε ίσως το πρόβλημα είναι με κάποιες συσκευές συγκεκριμένα, αλλά λάθος να γενικευουμε.

      Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
      ONEPLUS 3T, Stock Android 8.0, Boeffla kernel
    • Ο/H Giankaf έγραψε:

      Από ότι καταλαβαίνω λίγο πολύ όλοι πρόβλημα έχουν. Μια με τους σέρβερ μια με τα update. Ευτυχώς πρόλαβα και αγόρασα μόνο την σκούπα και μια λάμπα γιατί είχα σκοπό να διαθέσω περίπου αλλά 550 ευρώ για αγορά έξυπνων προϊόντων xiaomi. Ίσως θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα για να δούμε τελικά αν καταφέρει και τα ξεμπλέξει η εταιρεία.

      αυτό που όλο και όλο 5-6 άτομα αναφέρουν κάποιο "πρόβλημα" που τους παρουσιάστηκε για λίγη ώρα και μετά το βγάζουμε επίσημα άχρηστο.... με τρελαίνει.

      2 χρόνια τώρα τρέχω ότι xiaomi προϊόν μπορείς να φανταστείς.... ότι πρόβλημα υπήρξε... λύθηκε σε μικρό χρονικό διάστημα. η Xiaomi είναι μια εταιρεία που προσπαθεί να περάσει στην αγορά μια τεράστια γκάμα για home-users. είναι μια εταιρεία που μέχρι στιγμής... μόνο ποιότητα έχω δει στα προϊόντα της, ακόμα και σε αυτά που κάνουν 10 ευρώ.
      μην μου "πουλάς" ότι θα έσκαγες 550 ευρώ και ξαφνικά χαλάστηκες. είμαι σίγουρος ότι με την σκούπα είσαι ευχαριστημένος. είμαι σίγουρος ότι αν διαβάσεις για την λάμπα θα βρεις 5000 κακά αλλά στην τελική.... θα σου κάνει μια χαρά την δουλειά σου.

      αν θες να ρίξεις 550 ευρώ, να τα ρίξεις και δεν θα χάσεις, ξέρεις γιατί? Γιατί το κώλο μας να βαράμε κάτω... άλλη εταιρεία με αυτές τις τιμές, την γκάμα και τις δυνατότητες... δεν θα βρείς.

      ξέρεις γιατί είμαστε όλοι πάνω στον κινέζικο server? γιατί εκεί υποστηρίζονται με το καλημέρα ότι καινούργιο βγάλουν. Αν θες καλύτερη υποστήριξη από θέμα server, δες Singapore ή Γερμανία.
    • Διαφήμιση
    • Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Συμφωνώ με τον tedev. Χρησιμοποιώ για πολλούς μήνες τα προϊόντα της Xiaomi στο σπίτι μου με σπάνια προβλήματα τα οποία λύνονται άμεσα. Άρα με τίποτα δεν γενικεύω. Όπως διαφωνώ με την άποψη ότι με το παραμικρό πρόβλημα αυτομάτως θεωρούνται όλα στραβά. Απλά τις τελεταιές μέρες έχω αυτό το πρόβλημα (μετά απο χρήση μηνών χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα σε όλες αυτές τις συσκευές που περιέγραψα) και περίμενα(ω) να δω αν είναι γενικευμένο το πρόβλημα ή αν το hub μου ας πούμε έχει κάποιο πρόβλημα ( ή οτιδήποτε άλλο). Δεν περιμένω καποιον να μου πει "όχι κάνεις λάθος". Το γεγονός ότι εγώ εχώ κάποιο πρόβλημα το τελευταίο καιρό (και το γράφω έδω απλά γιατί υπάρχουν πιθανότητες να πάρω μια ώριμη και χρήσιμη απάντηση) δεν σημαίνει οτί κατηγορώ καποιόν/ κάτι.
    • Εκανα την αναβάθμιση της xiaofang κ μου έβγαλε το παλιό μήνυμα.... Είναι μόνο για Κίνα...
      Το έπαθε άλλος;;
    • MI HOME: Γενική συζήτηση, λειτουργίες, πρόσθετα κλπ

      Δε είμαστε όλοι στον κινεζικό σέρβερ επειδή εκεί παίζουν όλα αλλά επειδή μόνο εκεί συνδέονται.

      Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Διαφήμιση
      Διαφήμιση
    • MI HOME: Γενική συζήτηση, λειτουργίες, πρόσθετα κλπ

      Εγώ πάντως συνεχίζω να μην έχω κανένα πρόβλημα. Ειδικά η κάμερα η 1080 δεν έχει υπολειτουργήσει ούτε μια στιγμή. Λειτουργεί άψογα και κάνει και τη νύχτα μέρα. 100% ευχαριστημένος από την κάμερα.


      Sent from my iPhone XS Max using Tapatalk
    • Στον purifier pro στην manual λειτουργία μπορούμε να ελέγξουμε την ταχύτητα τού ανεμιστήρα; Πρίν απ' το update πρόλαβα και είδα ότι γινόταν