Διαφήμιση

Κατάστημα PC Evolution

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Κατάστημα PC Evolution

      Για να αποφύγουν και άλλοι αγοραστές την δική μου ταλαιπωρία από το εν λόγω κατάστημα, περιγράφω παρακάτω τη δική μου εμπειρία.
      Παρήγγειλα λοιπόν στο Ελληνικό κατάστημα PC Evolution το προϊόν 3MK ARC 3D XIAOMI Readmi Note 4 GLOBAL (προστασία οθόνης) που θα μου το έφερναν σε 7-10 ημέρες όπως μου είπαν. Τελικά χωρίς καμία ενδιάμεση ενημέρωση μου το έδωσαν μετά από 20 περίπου ημέρες αλλά δεν ήταν αυτό που παρήγγειλα αλλά το 3MK ARC 3D XIAOMI Readmi Note 4 China που προφανώς γνώριζαν ότι δεν είναι αυτό που έπρεπε, όπως προκύπτει και από το εξής απόσπασμα από το e-mail που μου έστειλαν μετά από διαμαρτυρία μου

      "Καλημέρα σας
      Στην παραγγελία μας στον προμηθευτή τοποθετήσαμε το GLOBAL αλλά μας απέστειλαν το CHINA. Επικοινωνήσαμε μαζί τους και μας επιβεβαίωσαν ότι έχουν μόνο τα CHINA δυστυχώς, οπότε θα πρέπει να μας στείλετε το προϊόν πίσω".

      Συνεπώς μου το έστειλαν συνειδητά για να ισχυριστούν όταν το επέστρεψα ότι άνοιξα τη συσκευασία και να μην μου επιστρέψουν τα χρήματα όπως και έγινε. Αυτονόητο είναι πως δεν έκανα χρήση του προϊόντος αφού δεν ήταν κατάλληλο για το τηλέφωνο μου.
    • Απαράδεκτη συπεριφορά, απλά.

      * Όταν τα πράγματα φαίνονται να είναι όπως δεν θα ήθελαν να φανούν ότι δεν είναι. *
    • Κατάστημα PC Evolution

      Καλησπέρα... Επειδή πήγαν και μένα να μου τη φέρουν έτσι από άλλο σκρουτζομαγαζο, θα σου πω τι έκανα και την αντίδρασή τους. Είχα παραγγείλει θήκη για RN4X και μου στείλανε για RN4 Global. Εννοείται ότι άνοιξα τη συσκευασία και εννοείται οτι δεν ταίριαζε στο κινητό μου. Τους παίρνω επί τόπου τηλέφωνο και μου αρχίζουν τα μα και τα μου. Οτι και καλά δεν είναι δυνατόν να μην κάνει η θήκη, οτι είναι ίδια τα μοντέλα κτλ κτλ. Τους λέω ότι σας το στέλνω πίσω, μου επιστρεφετε τα χρήματα και το λύνουμε το θέμα. Η απάντησή τους ήταν "θα σου επιστρέψω μονο το κόστος της θήκης, τα ταχυδρομικά είναι της κουριερ". Εννοείται ότι εκεί άρχισα να μαρσάρω και να ανεβάζω στροφές. Μου αντιπροτειναν να μου στείλουν τη σωστή θήκη και να επιστρέψω τη λάθος με κουριερ, χωρίς καμία επιβάρυνση. Το δέχτηκα και μου είπαν οτι θα με πάρουν τηλέφωνο την επόμενη μέρα να μου πουν αν έχουν τη σωστή. Περάσανε 4-5 μέρες, συνέχισαν να μη καλούν οπότε έγραψα αρνητικό σχόλιο στο σκρουτζ, με όλες τις λεπτομέρειες. Την επόμενη μέρα με πήραν τηλέφωνο, μου είπαν ότι μου στέλνουν άλλη θήκη και με παρακαλεσανε να σβήσω το σχόλιο. Φίλε γράψε αρνητικό σχόλιο στο σκρουτζ και θα με θυμηθείς...
      Η θήκη ήρθε εδώ και καμιά εβδομάδα.... Και μάλιστα στείλανε άλλη θήκη, πιο ακριβή και καλύτερης ποιότητας. Συμπέρασμα : Και ο Άγιος φοβέρα θέλει.

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Διαφήμιση
    • Είχα παραγγείλει θήκη για RN4X και μου στείλανε για RN4 Global.

      Αυτό είναι το πιο σημαντικό, να ξέρουμε τι παραγγέλνουμε! Μετά έχουμε όλα τα "όπλα" να αντιμετωπίσουμε ότι προκύψει.
    • Παιδιά έχω κάνει αρνητική κριτική και στα δύο σκρουτζομάγαζα και περιμένω να δω τι θα γίνει. Έχω την υποψία ότι το best price μπορεί να έθαψε την κριτική. Για να δούμε.

      =============== Φεβ 22nd 2018, 3:55pm ===============
      Το BestPrice τελικά δημοσίευσε την αρνητική κριτική αλλά όχι όλη. Περιέκοψε το παρακάτω τμήμα αυθαίρετα.

      "Συνεπώς μου το έστειλαν για να ισχυριστούν όταν το επέστρεψα ότι άνοιξα τη συσκευασία και να μην μου επιστρέψουν τα χρήματα όπως και έγινε. Αυτονόητο είναι πως δεν έκανα χρήση του προϊόντος αφού δεν ήταν κατάλληλο για το τηλέφωνο μου."

      Στην απάντηση της η εταιρεία ισχυρίζεται ψευδώς ότι χρησιμοποίησα το προϊόν (θα ήταν τρελό να το έκανα αφού φαινόταν ότι δεν κάνει για το κινητό μου). Έκοψαν λοιπόν στο BestPrice το κομμάτι που έλεγα ότι δεν χρησιμοποίησα το προϊόν. Κουτοπόνηροι θα έλεγα.
      Αναξιόπιστο λοιπόν και το BestPrice που φαίνεται πως τα έχει κάνει πλακάκια με τις εταιρίες.
      Να δούμε και το Skroutz τι θα κάνει.
    • Ο/H geogian έγραψε:

      Παιδιά έχω κάνει αρνητική κριτική και στα δύο σκρουτζομάγαζα και περιμένω να δω τι θα γίνει. Έχω την υποψία ότι το best price μπορεί να έθαψε την κριτική. Για να δούμε.

      =============== Φεβ 22nd 2018, 3:55pm ===============
      Το BestPrice τελικά δημοσίευσε την αρνητική κριτική αλλά όχι όλη. Περιέκοψε το παρακάτω τμήμα αυθαίρετα.

      "Συνεπώς μου το έστειλαν για να ισχυριστούν όταν το επέστρεψα ότι άνοιξα τη συσκευασία και να μην μου επιστρέψουν τα χρήματα όπως και έγινε. Αυτονόητο είναι πως δεν έκανα χρήση του προϊόντος αφού δεν ήταν κατάλληλο για το τηλέφωνο μου."

      Στην απάντηση της η εταιρεία ισχυρίζεται ψευδώς ότι χρησιμοποίησα το προϊόν (θα ήταν τρελό να το έκανα αφού φαινόταν ότι δεν κάνει για το κινητό μου). Έκοψαν λοιπόν στο BestPrice το κομμάτι που έλεγα ότι δεν χρησιμοποίησα το προϊόν. Κουτοπόνηροι θα έλεγα.
      Αναξιόπιστο λοιπόν και το BestPrice που φαίνεται πως τα έχει κάνει πλακάκια με τις εταιρίες.
      Να δούμε και το Skroutz τι θα κάνει.
      Αν έχεις κανέναν φίλο δικηγόρο βάλτον να τους πάρει τηλέφωνο ότι και καλά θα πας το θέμα στο συνήγορο του καταναλωτή. Λογικά με το που το ακούσουν θα βρουν αμέσως λύση από μόνοι τους, κανένα κατάστημα δε θέλει να μπλέκει με αυτά. Τραβηγμένο, ξέρω αλλά δε θα το κάνεις για τα λεφτά. Θα το κάνεις για το γαμώτο. Σαν πολύ αέρα πήραν μερικά μαγαζάκια. Ή αν μπορείς να πας από εκεί να τους κάνεις ρεζίλι μπροστά σε άλλους πελάτες.

      *Το σκρουτζ δημοσιεύει πάντα τα σχόλια. Απλά στα αρνητικά δίνει περιθώριο 10 μέρες και μετά τα δημοσιεύει.

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Ο/H mrzoid έγραψε:

      Ο/H geogian έγραψε:

      Παιδιά έχω κάνει αρνητική κριτική και στα δύο σκρουτζομάγαζα και περιμένω να δω τι θα γίνει. Έχω την υποψία ότι το best price μπορεί να έθαψε την κριτική. Για να δούμε.

      =============== Φεβ 22nd 2018, 3:55pm ===============
      Το BestPrice τελικά δημοσίευσε την αρνητική κριτική αλλά όχι όλη. Περιέκοψε το παρακάτω τμήμα αυθαίρετα.

      "Συνεπώς μου το έστειλαν για να ισχυριστούν όταν το επέστρεψα ότι άνοιξα τη συσκευασία και να μην μου επιστρέψουν τα χρήματα όπως και έγινε. Αυτονόητο είναι πως δεν έκανα χρήση του προϊόντος αφού δεν ήταν κατάλληλο για το τηλέφωνο μου."

      Στην απάντηση της η εταιρεία ισχυρίζεται ψευδώς ότι χρησιμοποίησα το προϊόν (θα ήταν τρελό να το έκανα αφού φαινόταν ότι δεν κάνει για το κινητό μου). Έκοψαν λοιπόν στο BestPrice το κομμάτι που έλεγα ότι δεν χρησιμοποίησα το προϊόν. Κουτοπόνηροι θα έλεγα.
      Αναξιόπιστο λοιπόν και το BestPrice που φαίνεται πως τα έχει κάνει πλακάκια με τις εταιρίες.
      Να δούμε και το Skroutz τι θα κάνει.
      Αν έχεις κανέναν φίλο δικηγόρο βάλτον να τους πάρει τηλέφωνο ότι και καλά θα πας το θέμα στο συνήγορο του καταναλωτή. Λογικά με το που το ακούσουν θα βρουν αμέσως λύση από μόνοι τους, κανένα κατάστημα δε θέλει να μπλέκει με αυτά. Τραβηγμένο, ξέρω αλλά δε θα το κάνεις για τα λεφτά. Θα το κάνεις για το γαμώτο. Σαν πολύ αέρα πήραν μερικά μαγαζάκια. Ή αν μπορείς να πας από εκεί να τους κάνεις ρεζίλι μπροστά σε άλλους πελάτες.
      *Το σκρουτζ δημοσιεύει πάντα τα σχόλια. Απλά στα αρνητικά δίνει περιθώριο 10 μέρες και μετά τα δημοσιεύει.

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
      Ευχαριστώ φίλε. Ακριβώς για το γαμώτο ασχολούμαι και όχι για τα χρήματα. Θα δω τι θα κάνω στη συνέχεια.

      =============== Μαρ 5th 2018, 3:36pm ===============
      Τελικά το Skroutz δημοσίευσε την κριτική μου ακριβώς όπως την έστειλα και φέρθηκε με υπευθυνότητα και έντιμα, ενώ το bestprice την περιέκοψε ουσιαστικά σε συνεννόηση με το κατάστημα για να φαίνεται ότι δεν έχω δίκιο.
      Το αναφέρω για να γνωρίζουν όλοι ποιος δουλεύει με επαγγελματισμό και ποιος όχι.
    • Διαφήμιση
    • Καλημέρα παιδιά! Και εγώ έχω μια παρόμοια ιστορία με ένα άλλο σκρουτζομάγαζο όταν είχε βγει το Redmi 4x. Παρήγγειλα μαύρο tempered glass στις άκρες και με στείλανε διαφανές. Λέω άντε ας είναι, από το να είναι απροστάτευτο ας βάλω αυτό. Το έβαλα, αλλά γύρω γύρω είχε κενό που δεν εφάπτονταν καλά. Το ξανακλείνω προσεκτικά στο κουτί του σαν καινούριο και τους παίρνω και τους λέω ότι μου στείλανε λάθος και ότι θέλω τα λεφτά μου πίσω, μου είπανε εντάξει και μόλις το στείλω πίσω και το παραλάβουν θα το ελέγξουν και θα μου επιστρέψουν όλο το ποσό πίσω μαζί με τα μεταφορικά.

      Όταν το παραλάβανε με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε πώς έχει ανοιχτεί το προϊόν και δεν γίνεται να μου επιστρέψουν τα λεφτά και για να το πάρω πίσω πάλι πρέπει να χρεωθώ μεταφορικά. Εγώ τους είπα ότι δεν το άνοιξα και ότι θα τους γράψω αρνητικά σχόλια και θα απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή. Αυτοί με απότομο ύφος στο τηλέφωνο μου απαντήσανε κάντε ότι νομίζετε αλλά λεφτά πίσω δεν παίρνετε από ανοιγμένο προϊόν, μπορούμε να αποδείξουμε ότι το έχετε χρησιμοποιήσει κιόλας.

      Για να μην τα πολυλογώ άλλο πήρα στον συνήγορο του καταναλωτή και μου είπαν ξεκάθαρα σύμφωνα και με του νόμους της ΕΕ ότι εφόσον είναι όλα όσα λέω σωστά και μου στείλανε λάθος προϊόν έχω δίκαιο και πρέπει να μου το επιστρέψουν τα χρήματα ή να κάνουν αλλαγή ή πίστωση, αλλά άμα έχει ανοιχτεί το προϊόν και δεν είναι κλειστή η συσκευασία όπως ακριβώς την παρέλαβα δεν μπορώ να διεκδικήσω τίποτα και έχει δίκαιο το κατάστημα. Ρώτησα και έναν γνωστό δικηγόρο και αυτός μου είπε τα ίδια. Ε με το που μου τα είπαν αυτά το παράτησα το θέμα γιατί είχα άδικο και με το παραπάνω αφού όχι μόνο το άνοιξα αλλά το δοκίμασα κιόλας να δω πώς κάθεται.


      Οπότε για να μην τραβήξετε την ταλαιπωρία που τράβηξα εγώ ελέγχετε τι σας στέλνουν ΧΩΡΙΣ να τα ανοίξετε.
    • @monkara Από αυτά που διάβασα αυτό που σου είπε το μαγαζί είναι το αυτονόητο στον συνήγορο του καταναλωτή γιατί πηγές δεν κατάλαβα. Και αντε πηγές που κατέληξες, τελικά εκεί όπου ήσουν στην αρχή, εγώ τα λάθη που εντόπισα σε σένα Καρντάση είναι ότι δεν έκανες χρήση του Verba volant, scripta manent.
    • Παιδιά εγώ δεν χρησιμοποίησα το προϊόν αφού ήταν φανερό ότι δεν ταίριαζε στο τηλέφωνο μου. Εξ άλλου θα ήμουν ηλίθιος να το έκανα δεδομένου ότι έπρεπε να βγάλω την προστασία οθόνης που είχα ήδη με αποτέλεσμα να την καταστρέψω για μια προστασία που ήταν φανερό ότι δεν έκανε στο τηλέφωνο.
      Απλά άνοιξα τη συσκευασία για να δω μήπως ταιριάζει.
      Αυτό που μου την έδωσε ήταν ότι αυτοί ισχυρίστηκαν ψευδώς ότι τη χρησιμοποίησα.
      Άρα μακρυά από το κατάστημα pc evolution, είναι κλ@φτ@ς.
    • Καρντάση δεν πάει έτσι, από την στιγμή που άνοιξε η συσκευασία τέλος, δεν θα αναλάβω την υπεράσπιση του κάθε μαγαζιού και ούτε με ενδιαφέρουν καν, αλλά είναι νόμος της αγοράς αυτό που σου είπα.
    • Διαφήμιση