Διαφήμιση

Προσοχή στη GearBest!! Βοήθεια παρακαλώ..

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Προσοχή στη GearBest!! Βοήθεια παρακαλώ..

      Βλέπω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει πολλούς πελάτες εδώ μέσα -ένας εκ των οποίων και εγώ- αλλά από ότι φαίνεται είναι να μη σου τύχει και μπορει τελικα να μη διαφέρουν σε τίποτα από το μέσο Κινέζο απατεώνα του AliExpress και των παρεμφερών sites που αρνείται να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του. Ελπίζω να μη λογοκριθεί το ποστ μου λόγω διαφημίσεων της επιχείρησης εδω.

      Θέλω να μοιραστώ το πρόβλημα μου και να πάρω και τη γνώμη σας.

      Στις 21/11 αγόρασα ένα TvBox από την εταιρεία το δεύτερο μάλιστα μιας και πέρυσι είχα πάρει ακόμα ένα το οποίο δουλεύει ακόμα άψογα.
      Απο EU-5 stock. Το προιόν κόστισε 72 δολλάρια συν 5 δολλάρια μεταφορικά.
      Με την άφιξη του στις 6/12 το πρωί το πήρα να το συνδέσω στην τηλεόραση μου.
      Το συνδεώ με το φορτιστή του και παρατηρώ ότι δεν ανοίγει κανένα λαμπάκι ούτε αποκρίνεται κάτι στη θύρα HDMI που το σύνδεσα.
      Το μηχανηματάκι ήταν κυριολεκτικά νεκρό και αυτό αποδείχθηκε και στην προσπάθεια σύνδεσης σε αλλη TV.
      Άμεσα μέσα σε 3-4 ώρες από την παραλαβή επικοινωνω με το support της εταιρείας και οποία απογοήτευσις διαπιστώνω προσπάθεια αποφυγής των συμβατικών υποχρεώσεων από μερους της πολυδιαφημισμένης εταιρείας και μια γελοία πρόταση που υποτιμαει τη νοημοσυνη μου.

      Παραθέτω scrennshot: dD8xeG2.png
      Μπορω να παραθεσω και σκρινσοτ απο ολες τις παραγγελιες μου ωστε να δειτε πως δεν ειχα καποιο θεμα οταν μου στελναν κανονικα προιοντα που δουλευαν.

      Το εχω πληρώσει με PayPal και στο site αναγραφονται τα παρακατω:


      7 Day Dead on Arrival (DOA) Guarantee

      If your item arrives
      damaged or is not working, please follow the warranty process and
      contact our Support Center for RMA authorization within 7 days of the
      order being received. After returning the product to us, we can send you
      a new item free of charge (we will reimburse you the return shipping
      cost), or you can choose to receive a full refund. Enjoy total peace of
      mind: every single purchase is 100% risk-free each time you shop at
      GearBest.
      Special Notes:
      1. Customers must first send a clear
      photo or video of the damaged or defective product and the shipping
      packaging before we can consider issuing RMA authorization. Please use
      good lighting, and a close to medium distance, so we can identify and
      verify the issue(s). Attachment size must be under 2MB for the Support
      Center, please send larger attachments to: support@gearbest.com.
      2.After GearBest has received the returned product and confirmed the
      product is faulty, the return shipping cost will be refunded based on a
      valid return receipt. For example if the return shipping fee is 30 USD,
      GearBest will refund the same amount of 30 USD to the customer. If our
      technical team determines the item is not DOA , GearBest will not
      compensate the return shipping fee. Refund requests for a return
      shipping fee without a valid RMA return receipt slip will not be
      accepted.
      3. Product returns must be via one of GearBest's approved
      shipping methods; our Support Center can provide you with further
      details.


      Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω απο εδω και πέρα συμφωνα με αυτα που αναφερονται στα δικα τους και δικα μου μηνυματα; Θελουν και να με χρεωσουν με εξοδα αποστολης και μου βαζουν και 45 μερες οριο αν καταλαβα καλα ενω μου εχουν φαει ηδη 5 με τα μηνυματα και ξερουμε οτι την εορταστικη περιοδο μπορει τα ταχυδρομεια να καθυστερησουν. Να ανοιξω dispute στην PayPal αμεσα; Ευχαριστω εκ των προτερων για την όποια βοήθεια γιατί τα χρήματα δεν είναι λίγα και η συμπεριφορα τους αδικη..
    • @sat Περίμενε την απάντηση τους στο τελευταίο μήνυμα και αν συνεχίζουν να απαντάνε με έτοιμα templates, πήγαινε αμέσως στο Paypal και επισύναψε όλη την αλληλογραφία που έχεις μαζί τους. Αν δεν απαντήσουν μέχρι την Τρίτη, κάντο ούτως ή άλλως, χωρίς να περιμένεις.
      Χώσε και ένα πόστ εδώ (μια και είναι σπόνσορες στο φόρουμ), μπορεί κάτι να γίνει >> Υποστήριξη μετά την πώληση

      * Όταν τα πράγματα φαίνονται να είναι όπως δεν θα ήθελαν να φανούν ότι δεν είναι. *
    • Τελικά μίλησα με κανονικό πρόσωπο και μου έδωσαν διεύθυνση επιστροφής.
      Οχι στην Ευρώπη από όπου το πήρα αλλά στην έδρα τους στην Κίνα.
      Θα πάω λοιπόν να το ταχυδρομήσω στην Κίνα ώστε να δουν πως δεν ανοιγει καν και να μου πιστώσουν τα χρήματα μου.
      Εάν υπάρξει κάποια εξέλιξη θετική ή αρνητική θα ενημερώσω..
    • Διαφήμιση
    • Τράβα βίντεο από το πακετάρισμα της συσκευής που να δείχνει ότι όλα είναι ΟΚ και σωστά συσκευασμένο καθώς και φώτο από το ταχυδρομείο με το tracking number που θα μπει επάνω στο πακέτο.

      Αφού το στείλεις, από την Paypal μπορείς να ζητήσεις επιστροφή τα έξοδα αποστολής, νομίζω δίνουν περίπου 9 ευρώ αλλά δεν θυμάμαι τι πρέπει να κάνεις :/
    • Οι τυποι ειναι ο ορισμος της κινεζικης μικροαπατεωνιας.

      Εστειλα πισω το νεκρο Tv Box και αυτο εφτασε την 1η Ιανουαριου.
      ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΚΕΤΟΥ ΟΛΑ-ΣΕ-ΕΝΑ | 17TRACK

      Την 3η Ιανουαριου τους εστειλα μηνυμα για να δω τι εγινε.
      Μου απαντησαν οτι και καλα δεν ειχαν λαβει ακομα το δεμα μου.
      Αφησαν να περασουν 10 μερες και στις 14 Ιανουαριου πηγαν να ξαναρωτησω.
      Και τι διαπιστωσα; Οτι δεν μπορω καν να κανω ριπλει στο τικετ.
      Κατευθειαν ανοιξα dispute στην PayPal προκειται για κοροιδια.

      Ξοδεψα και 9 ευρω εξοδα να στειλω τα χαλασμενο κολομηχανημα τους πισω.
      Αν μπορει καποιος να με βοηθησει πως να τα ζητησω κι αυτα.
      image.jpg

      Οποιος αγοραζει απο αυτους τους περιεργους τυπους να ξερει οτι παιρνει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρισκο.
      Μια στις 1000 να εχει στο πακετο του το ελλατωματικο προιον θα τρεχει σαν βλακας οπως εγω.
      Και αυτο ισα για να παρει τα χρηματα του πισω. Ενω περιμενε με λαχταρα καποιο προιον.

      Θα τους στολισω παντου ομως οπου μπορω να κανω review ειναι ντροπη να φερονται ετσι.
      Σε πελατη μαλιστα που ειχε ηδη αφησει 100€ σε αλλα προιοντα πριν αυτη την παραγγελια..
    • Δυστυχώς φίλε μου, έπεσες στην μια στις 1000 περίπτωση όπως είπες.
      Ότι και να πεις έχεις δίκιο, αλλά δεν έπρεπε όμως να τους αφήσεις τόσες μέρες αφού είχαν παραλάβει.
      Εφόσον είχες απόδειξη ότι είχαν παραλάβει έπρεπε να τους το πεις και να απαιτήσεις ενημέρωση, νωρίτερα...
      Δεν νομίζω ότι θα πάρεις πίσω τα μεταφορικά, θα βρουν δικαιολογία στο ότι δεν το θεωρούν DOA...

      Στις σπάνιες περιπτώσεις που θα παραγγείλω κάτι κατευθείαν από Κίνα πλέον, προτιμώ αλιεξπρες μόνο για τον λόγο ότι δεν κλείνει η παραγγελία αν δεν πατήσεις το κουμπάκι ότι όλα είναι καλά.

      * Όταν τα πράγματα φαίνονται να είναι όπως δεν θα ήθελαν να φανούν ότι δεν είναι. *
    • Ευχαριστω για τη συμμετοχη αδερφε.
      Σε ολες τις ημερομηνιες ειμαι καλυμμενος με αποδεικτικα αλλα δεν ειναι εκει το θεμα.
      Το θεμα ειναι οτι μια εταιρεια με τοσο μεγαλο τζιρο πουλαει εστω και εν αγνοια της
      ενα χαλασμενο προιον και αντι να φερθει κιμπαρικα στον πελατη σε ταλαιπωρει.
      Σαν τον τελευταιο Κινεζο με μια τρυπα μαγαζακι δηλάδη..
    • Διαφήμιση
    • Φίλε εύχομαι να ξεμπλέξεις γρήγορα. Αν θέλεις κάποια γνώμη σχετικά με την αλληλογραφία σου με το Paypal, γράψε στο νήμα για τις παρραγγελίες από το εξωτερικό, είναι εκεί πολλά έμπειρα παιδιά να σε βοηθήσουν.

      Όσο για τα μικρά κινεζομάγαζα που αναφέρθηκες, σε πληροφορώ ότι έχω ψωνίσει πολλές φορές από μικρά μαγαζάκια (ξέρω το ρίσκο) αλλά όποτε υπήρξε πρόβλημα, όλα λύθηκαν με συνενόηση μεταξύ μας ,
      χωρίς καν dispute πολλές φορές... αν τους φερθεις σωστά και με ειλικρίνεια, εισπράτεις ακριβώς το ίδιο. Υπάρχουν πάντα και οι εξαιρέσεις φυσικά αλλά είναι απλά αυτό, εξαιρέσεις.

      Στο GB τελευταία, όποιος παραγγείλει δεν πρέπει να ανησυχεί όχι για το πότε θα παραλάβει, ούτε για το αν πληρώσει τελωνείο κτλ, αλλά ΑΝ αυτο που αγόρασε θα είναι όπως πρέπει να είναι. Μπλέκεις αφάνταστα , αλλιώς. ΚΑΙ..Αν πιστεύετε ότι το paypal είναι με το μέρος σας, γελιέστε επίσης. Με κανενός το μέρος δεν είναι, παρά μόνο με το δικό του.

      * Όταν τα πράγματα φαίνονται να είναι όπως δεν θα ήθελαν να φανούν ότι δεν είναι. *