Βλέπω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει πολλούς πελάτες εδώ μέσα -ένας εκ των οποίων και εγώ- αλλά από ότι φαίνεται είναι να μη σου τύχει και μπορει τελικα να μη διαφέρουν σε τίποτα από το μέσο Κινέζο απατεώνα του AliExpress και των παρεμφερών sites που αρνείται να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του. Ελπίζω να μη λογοκριθεί το ποστ μου λόγω διαφημίσεων της επιχείρησης εδω.
Θέλω να μοιραστώ το πρόβλημα μου και να πάρω και τη γνώμη σας.
Στις 21/11 αγόρασα ένα TvBox από την εταιρεία το δεύτερο μάλιστα μιας και πέρυσι είχα πάρει ακόμα ένα το οποίο δουλεύει ακόμα άψογα.
Απο EU-5 stock. Το προιόν κόστισε 72 δολλάρια συν 5 δολλάρια μεταφορικά.
Με την άφιξη του στις 6/12 το πρωί το πήρα να το συνδέσω στην τηλεόραση μου.
Το συνδεώ με το φορτιστή του και παρατηρώ ότι δεν ανοίγει κανένα λαμπάκι ούτε αποκρίνεται κάτι στη θύρα HDMI που το σύνδεσα.
Το μηχανηματάκι ήταν κυριολεκτικά νεκρό και αυτό αποδείχθηκε και στην προσπάθεια σύνδεσης σε αλλη TV.
Άμεσα μέσα σε 3-4 ώρες από την παραλαβή επικοινωνω με το support της εταιρείας και οποία απογοήτευσις διαπιστώνω προσπάθεια αποφυγής των συμβατικών υποχρεώσεων από μερους της πολυδιαφημισμένης εταιρείας και μια γελοία πρόταση που υποτιμαει τη νοημοσυνη μου.
Παραθέτω scrennshot: dD8xeG2.png
Μπορω να παραθεσω και σκρινσοτ απο ολες τις παραγγελιες μου ωστε να δειτε πως δεν ειχα καποιο θεμα οταν μου στελναν κανονικα προιοντα που δουλευαν.
Το εχω πληρώσει με PayPal και στο site αναγραφονται τα παρακατω:
7 Day Dead on Arrival (DOA) Guarantee
If your item arrives
damaged or is not working, please follow the warranty process and
contact our Support Center for RMA authorization within 7 days of the
order being received. After returning the product to us, we can send you
a new item free of charge (we will reimburse you the return shipping
cost), or you can choose to receive a full refund. Enjoy total peace of
mind: every single purchase is 100% risk-free each time you shop at
GearBest.
Special Notes:
1. Customers must first send a clear
photo or video of the damaged or defective product and the shipping
packaging before we can consider issuing RMA authorization. Please use
good lighting, and a close to medium distance, so we can identify and
verify the issue(s). Attachment size must be under 2MB for the Support
Center, please send larger attachments to: support@gearbest.com.
2.After GearBest has received the returned product and confirmed the
product is faulty, the return shipping cost will be refunded based on a
valid return receipt. For example if the return shipping fee is 30 USD,
GearBest will refund the same amount of 30 USD to the customer. If our
technical team determines the item is not DOA , GearBest will not
compensate the return shipping fee. Refund requests for a return
shipping fee without a valid RMA return receipt slip will not be
accepted.
3. Product returns must be via one of GearBest's approved
shipping methods; our Support Center can provide you with further
details.
Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω απο εδω και πέρα συμφωνα με αυτα που αναφερονται στα δικα τους και δικα μου μηνυματα; Θελουν και να με χρεωσουν με εξοδα αποστολης και μου βαζουν και 45 μερες οριο αν καταλαβα καλα ενω μου εχουν φαει ηδη 5 με τα μηνυματα και ξερουμε οτι την εορταστικη περιοδο μπορει τα ταχυδρομεια να καθυστερησουν. Να ανοιξω dispute στην PayPal αμεσα; Ευχαριστω εκ των προτερων για την όποια βοήθεια γιατί τα χρήματα δεν είναι λίγα και η συμπεριφορα τους αδικη..
Θέλω να μοιραστώ το πρόβλημα μου και να πάρω και τη γνώμη σας.
Στις 21/11 αγόρασα ένα TvBox από την εταιρεία το δεύτερο μάλιστα μιας και πέρυσι είχα πάρει ακόμα ένα το οποίο δουλεύει ακόμα άψογα.
Απο EU-5 stock. Το προιόν κόστισε 72 δολλάρια συν 5 δολλάρια μεταφορικά.
Με την άφιξη του στις 6/12 το πρωί το πήρα να το συνδέσω στην τηλεόραση μου.
Το συνδεώ με το φορτιστή του και παρατηρώ ότι δεν ανοίγει κανένα λαμπάκι ούτε αποκρίνεται κάτι στη θύρα HDMI που το σύνδεσα.
Το μηχανηματάκι ήταν κυριολεκτικά νεκρό και αυτό αποδείχθηκε και στην προσπάθεια σύνδεσης σε αλλη TV.
Άμεσα μέσα σε 3-4 ώρες από την παραλαβή επικοινωνω με το support της εταιρείας και οποία απογοήτευσις διαπιστώνω προσπάθεια αποφυγής των συμβατικών υποχρεώσεων από μερους της πολυδιαφημισμένης εταιρείας και μια γελοία πρόταση που υποτιμαει τη νοημοσυνη μου.
Παραθέτω scrennshot: dD8xeG2.png
Μπορω να παραθεσω και σκρινσοτ απο ολες τις παραγγελιες μου ωστε να δειτε πως δεν ειχα καποιο θεμα οταν μου στελναν κανονικα προιοντα που δουλευαν.
Το εχω πληρώσει με PayPal και στο site αναγραφονται τα παρακατω:
7 Day Dead on Arrival (DOA) Guarantee
If your item arrives
damaged or is not working, please follow the warranty process and
contact our Support Center for RMA authorization within 7 days of the
order being received. After returning the product to us, we can send you
a new item free of charge (we will reimburse you the return shipping
cost), or you can choose to receive a full refund. Enjoy total peace of
mind: every single purchase is 100% risk-free each time you shop at
GearBest.
Special Notes:
1. Customers must first send a clear
photo or video of the damaged or defective product and the shipping
packaging before we can consider issuing RMA authorization. Please use
good lighting, and a close to medium distance, so we can identify and
verify the issue(s). Attachment size must be under 2MB for the Support
Center, please send larger attachments to: support@gearbest.com.
2.After GearBest has received the returned product and confirmed the
product is faulty, the return shipping cost will be refunded based on a
valid return receipt. For example if the return shipping fee is 30 USD,
GearBest will refund the same amount of 30 USD to the customer. If our
technical team determines the item is not DOA , GearBest will not
compensate the return shipping fee. Refund requests for a return
shipping fee without a valid RMA return receipt slip will not be
accepted.
3. Product returns must be via one of GearBest's approved
shipping methods; our Support Center can provide you with further
details.
Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω απο εδω και πέρα συμφωνα με αυτα που αναφερονται στα δικα τους και δικα μου μηνυματα; Θελουν και να με χρεωσουν με εξοδα αποστολης και μου βαζουν και 45 μερες οριο αν καταλαβα καλα ενω μου εχουν φαει ηδη 5 με τα μηνυματα και ξερουμε οτι την εορταστικη περιοδο μπορει τα ταχυδρομεια να καθυστερησουν. Να ανοιξω dispute στην PayPal αμεσα; Ευχαριστω εκ των προτερων για την όποια βοήθεια γιατί τα χρήματα δεν είναι λίγα και η συμπεριφορα τους αδικη..