Διαφήμιση

Ελατωματικη οθονη Μi Note 2 απο Gearbest?

    >> ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ <<

    Έγινε η διανομή της νέας XTRV-9.6.20 ROM για 36 συσκευές.

    Τα VIP μέλη μας έχουν λάβει και το mail με τις ROM.

    Για τα απλά μέλη μας η αναβάθμιση μέσω OTA θα γίνει διαθέσιμη μετά από 12-24 ώρες αργότερα....

    >> Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας <<
    *** Xiaomi Miui Hellas Team ***

    • Ελατωματικη οθονη Μi Note 2 απο Gearbest?

      Αφου μου κλεψαν το Redmi pro (ηταν πολυ ομορφο για αυτο τον κοσμο) και μετα απο σκεψη ειπα να τσιμπησω το Μι Νοτε 2 που το ειχε σε flash sale το gearbest στα 250€
      Μετα απο εναν ολοκληρο μηνα αναμονης, το παρηγγειλα 3 οκτωμβριου κι ηρθε 2 νοεμβριου, ανοιγω το δεμα και βλεπω πψς το κουτι του δεν ειναι σφραγισμενο οπως ειχε ερθει το Redmi pro.
      Λεω οκ, θα το ανοιξαν να περασουν αλλη ρομ μιας και σφραγσμενο θα ειε china rom. Και ετσι εγινε, ευτυχως του βαλαν official global stable.
      Aπο την αρχη ομως η οθονη μου φαινοταν καπως off, ηξερα οτι δεν ειχε και την καλυτερη οθονη το κινητο και ημουν κ λιγο καλομαθημενος απο το Redmi pro αλλα η οθονη φαινοταν πολυ χαλια για flagship κινητο του 16.

      Μετα παρατηρησα οτι τα σκουρα τα απεικονιζε pixelated σαν να ειχε προβλημα η εικονα δλδ, ενω η ιδια εικονα φαινοταν σωστη βλεποντας την απο το λαπτοπ. Το ιδιο και στα βιντεο, στο κινητο χαλια, στο λαπτοπ οπως θαπρεπε να ειναι. Same source, different result. Ειναι σαν η οθονη να προβαλει με μονιμο posterize effect

      Ψαχνοντας λιγο στο google, διαβασα οτι αυτο οφειλεται στο contrast, αλλα παιζοντας με τις λιγες ρυθμισεις του display δεν βοηθησε.
      Αρχισα να πιστευω οτι το κινητο ειναι fake και ψαχτηκα λιγο, προσπαθησα να κανω verify στο site της xiaomi με ΙΜΕΙ και serial number αλλα δεν αναγνωριζε το ΙΜΕΙ. Αποσο διαβασα αυτο ειναι κοινο προβλμα και δεν σημαινει οτι ειναι fake.
      To antutu officer μου το εβγαλε το κινητο UNKNOWN και το Antifake app της xiaomi απο το φορουμ τους μου το εβγαλε αυθεντικο.

      Εβγαλα φωτο το κινητο διπλα στο λαπτοπ να δειχνουν την ιδια φωτογραφια και τις εστειλα σε ticket στο Gearbest και μου απαντησαν το εξης
      (οι φωτο εδω Album — Postimage.org )



      Ο/H Gearbest Customer Service έγραψε:

      Dear konstantinos,

      Thanks for contacting.
      In order to solve this issue,please follow the steps below:
      Step 1: Press the volume key and the power button at the same time until the logo appears.

      Step 2: Use the volume keys to select the option wipe data / factory reset.

      Step 3: Use the power button to confirm and transfer to another screen, there is Yes and NO - delete all user.

      Step 4: Use the volume keys to select Yes and delete alluser, then the phone will automatically reset and restart.

      Wait for a long time and see if it can work properly.
      Please let us know your decision.
      We are looking forward to hearing from you.

      Best Regards
      Etan
      Gearbest Customer Service
      GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices
      Να δοκιμασω αυτο που μου λενε η να μην μπω καν στον κοπο?
      Τι γνωμη εχετε εσεις γιατι εγω δν εχω μεγαλη εμπειρια
    • Διαφήμιση
    • @derveni
      Πανω κατω τα εκανα ολα τα βηματα του άρθρου εκτός απο το να μπλοκαρω το ΙΜΕΙ μιας κ δεν εκανα επισημη δηλωση απωλειας/κλοπης. Ηταν αργά βραδυ οταν πηγα στο τμημα κ δεν ειχα το κουτι μαζι.
      Το κινητο δεν μπηκε ποτε online ξανα οποτε το find my phone ηταν αχρηστο. Βεβαια αυτο δεν το ηξερα τοτε και καναμε κατι γυρες με το μπατσικο στο ακυρο location που εδειχνε. Παρόλαυτά τις εστειλα ολες τις εντολες lock, wipe etc.

      Με το mi note τι να κανω? Δεν ψηνομαι να περιμενω αλλους 2 μηνες να πάει πισω αυτο κ να έρθει αλλο, αλλά ουτε θέλω να κρατησω κινητο με καμένη οθόνη. Να δοκιμασω τα βηματα που δίνει το support του gearbest?

      Edit: Σημερα παρατήρησα οτι το πρόβλημα επιδεινώνεται το βραδυ, αφου σκοτεινιάσει, ενω την ημερα το pixelation δεν φαινεται πολυ.
    • Θα μπορούσες να ανεβάσεις μια φώτο με αυτά που δείχνει στο σχετικά με το τηλέφωνο να δούμε ποια ρομ έχεις ?
    • Διαφήμιση
    • miui global 8.5 stable
      8.5.5.0 madmied
      Δεν νομιζω να φταει η ρομ. Θα κανω κ το reset που μου λενε αυτοι για σιγουρα αλλα εγω νομιζω φταιει η οθονη. Ακομα και στα φωτεινα δειχνει κόκκο απο πισω, noise, αμα εχετε δει ποτε πειρατική ταινια telecine ειναι σχεδον το ιδιο.
      Κριμα γιατι το κινητο ειναι πανέμορφο



      =============== Νοε 5th 2017, 10:22am ===============
      Το wipe data μεσω recovery φυσικα δεν εκανε τιποτα και τωρα το gearbest θελει να αγορασω 2η συσκευη (το κωμικα ονομασμενο replacement option)
      ή να μου επιστρεψει 30 δολλαρια και να κρατησω τη συσκευη ή να τη στειλω πισω με δικη μου επιβαρυνση και να μου επιστρεψει το ποσο στο gearbest wallet.

      Φυσικα τα 20 ευρω που εδωσα για να ερθει και αλλα 30 που θα δωσω για να επιστραφει δεν παιζει να τα παρω ποτε.
      Αμα κανω dispute απο το paypal λετε να εχω καλυτερη τυχη? εχει κανεις εμπειρια με αυτο το θεμα?
      Gearbest Customer Support At11/05/2017 01:28:04

      Dear konstantinos,

      We would like to extend our apologies for this inconvenience.

      Kindly refer to our warranty policy here:Warranty and Return | GearBest.com
      Please also refer to our terms and conditions here: Terms and Conditions | GearBest.com

      After reviewing your case once more, please review our possible solutions below:
      1) Return the item back to us.
      You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.

      Once we receive the item, we can exchange or offer a refund of 299.99 USD to your Gearbest Wallet with extra points. As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

      2) Keep the item and accept a partial refund on Wallet as store credit.
      We can offer a partial refund of your product value which is 30 USD on your Wallet. This amount can be used for your future orders.
      In this case, you can keep the item and do not need to return it to us.

      Learn more about wallet benefits : GB Wallet | GearBest.com
      Learn more about points benefits : My Points | GearBest.com

      3) Resend a replacement (No return needed).
      We can resend you a replacement but we kindly ask you cover a handling fee of 279.99 USD. If you choose this option, we will send you an invoice and arrange the shipment for you as soon as possible.

      Before making any decision, please consult your local post office to know the price of returning the item and inform us about it.
      Our address is in Shenzhen city, Guangdong Province, China.

      We look forward to hearing from you at your earliest convenience with your decision.
      Best Regards
      Etan
      Gearbest Customer Service
      GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices
    • Όχι, δεν είναι θέμα ρομ, είναι official.
      Θα μπορούσες να δοκιμάσεις να περάσεις εκ νέου fastboot rom μπας και βοηθήσει.

      Το paypal κράτα το ως τελική λύση, σίγουρα πάντως θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα.
      Το κόστος αποστολής στην Κίνα, είναι περίπου 9 ευρώ με racking number, τα οποία μπορείς να τα πάρεις από το paypal :)
    • Αν φλασαρω ρομ, αν κανω οτιδηποτε βασικα θα χασω την εγγυηση
      Με ποια εταιρια ειναι 9 ευρω το κοστος? Τωρα που τσεκαρα στη σελιδα των ελτα για υπολογισμο κοστους μου εβγαλε 30αρι
    • Διαφήμιση
    • Απλό ταχυδρομείο κατηγορία Β με tracking number, δεν το στέλνεις σαν δέμα...θα σου δώσουν τιμή στον γκισέ τον ΕΛΤΑ.
      Τουλάχιστον εγώ τόσα είχα δώσει πριν κάποιους μήνες :/
    • Δεν θα αργησει περισσοτερο με κατηγορια Β? Υποτιθεται οτι πρεπει να το επιστρεψεις μεσα σε 45 μερες για να παρεις το refund.

      Επισης, ψαχνοντας να δω αλλα χρωματα του Note γιατι σκεφτομουν να ξαναπαρω το ιδιο, επεσα τυχαια πανω σε ενα βιντεο που δειχνει το προβλημα που εχει και η δικια μου συσκευη κατι που σημαινει οτι δεν ειναι μεμονωμενο περιστατικο αλλα οτι κυκλοφορουν ελλατωματικα Note 2 γενικοτερα.



      fml
    • Διαφήμιση
    • Ο/H kondore έγραψε:

      Αφου μου κλεψαν το Redmi pro (ηταν πολυ ομορφο για αυτο τον κοσμο) και μετα απο σκεψη ειπα να τσιμπησω το Μι Νοτε 2 που το ειχε σε flash sale το gearbest στα 250€
      Μετα απο εναν ολοκληρο μηνα αναμονης, το παρηγγειλα 3 οκτωμβριου κι ηρθε 2 νοεμβριου, ανοιγω το δεμα και βλεπω πψς το κουτι του δεν ειναι σφραγισμενο οπως ειχε ερθει το Redmi pro.
      Λεω οκ, θα το ανοιξαν να περασουν αλλη ρομ μιας και σφραγσμενο θα ειε china rom. Και ετσι εγινε, ευτυχως του βαλαν official global stable.
      Aπο την αρχη ομως η οθονη μου φαινοταν καπως off, ηξερα οτι δεν ειχε και την καλυτερη οθονη το κινητο και ημουν κ λιγο καλομαθημενος απο το Redmi pro αλλα η οθονη φαινοταν πολυ χαλια για flagship κινητο του 16.

      Μετα παρατηρησα οτι τα σκουρα τα απεικονιζε pixelated σαν να ειχε προβλημα η εικονα δλδ, ενω η ιδια εικονα φαινοταν σωστη βλεποντας την απο το λαπτοπ. Το ιδιο και στα βιντεο, στο κινητο χαλια, στο λαπτοπ οπως θαπρεπε να ειναι. Same source, different result. Ειναι σαν η οθονη να προβαλει με μονιμο posterize effect

      Ψαχνοντας λιγο στο google, διαβασα οτι αυτο οφειλεται στο contrast, αλλα παιζοντας με τις λιγες ρυθμισεις του display δεν βοηθησε.
      Αρχισα να πιστευω οτι το κινητο ειναι fake και ψαχτηκα λιγο, προσπαθησα να κανω verify στο site της xiaomi με ΙΜΕΙ και serial number αλλα δεν αναγνωριζε το ΙΜΕΙ. Αποσο διαβασα αυτο ειναι κοινο προβλμα και δεν σημαινει οτι ειναι fake.
      To antutu officer μου το εβγαλε το κινητο UNKNOWN και το Antifake app της xiaomi απο το φορουμ τους μου το εβγαλε αυθεντικο.

      Εβγαλα φωτο το κινητο διπλα στο λαπτοπ να δειχνουν την ιδια φωτογραφια και τις εστειλα σε ticket στο Gearbest και μου απαντησαν το εξης
      (οι φωτο εδω Album — Postimage.org )



      Ο/H Gearbest Customer Service έγραψε:

      Dear konstantinos,

      Thanks for contacting.
      In order to solve this issue,please follow the steps below:
      Step 1: Press the volume key and the power button at the same time until the logo appears.

      Step 2: Use the volume keys to select the option wipe data / factory reset.

      Step 3: Use the power button to confirm and transfer to another screen, there is Yes and NO - delete all user.

      Step 4: Use the volume keys to select Yes and delete alluser, then the phone will automatically reset and restart.

      Wait for a long time and see if it can work properly.
      Please let us know your decision.
      We are looking forward to hearing from you.

      Best Regards
      Etan
      Gearbest Customer Service
      GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices
      Να δοκιμασω αυτο που μου λενε η να μην μπω καν στον κοπο?Τι γνωμη εχετε εσεις γιατι εγω δν εχω μεγαλη εμπειρια
      Και εμένα έτσι ακριβώς μου ήρθε.. Μόλις παρατήρησα ότι έχει και διαφορετικό ιμει στο κουτί και διαφορετικό στις ρυθμίσεις..τι παίζει?

      =============== Νοε 20th 2017, 1:40am ===============
      Σχετικά με το mi note 2 που λες