Διαφήμιση

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ BANGOOD ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΠΑΣΙΜΟ ΟΘΟΝΗΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ

    >> ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ VIP Μελών (Παρασκευή 21/01/2022) !!! <<

    Έγινε η διανομή για της νέας MIUI 13 XTRV-22.1.19 ROM για 17 συσκευές (Σε Εξέλιξη).
    Θα δώσουμε και νέες ROM μόλις έχουμε Source από το Xiaomi.eu

    Ενημέρωση : Λόγω των διακοπών στην Κίνα για τον εορτασμό του νέου έτους, οι επόμενες ROM θα βγουν στις 10/11 Φεβρουαρίου

    Σας Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας !!!

    • ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ BANGOOD ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΠΑΣΙΜΟ ΟΘΟΝΗΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ

      Γεια σας,

      Χρειαζομαι τις συμβουλες σας και τη βοηθεια σας!

      Εχω ενα κινητο XIAOMI MI5 το πηρα απο ΚΙΝΑ BANGGOOD... Το ειχα 3 μηνε 5 μηνες περιπου και ξφνικα μια μερα απλα σταματησε να φορτιζει αρα και να λειτουργει...
      Ηταν μεσα στην εγγυηση... η οποια ελεγε οτι ζημιες σε οθονες και μητρικες δεν καλυπτονται! Ωστοσο το κινητο μου δεν ειχε ζημια οθονης!
      Ετσι λοιπον το εστειλα για επισκευη...

      Μου ζητησαν βιντεο του κινητου και του προβληματος του! Και τους το εστειλα..
      Το πιο κατω link:

      Νομιζω φαινεται ξεκαθαρα πως δεν υπαρχει θεμα οθονης... Μετα απο αυτο μου ζητησαν να τους το στειλω να το επισκευασουν! Το εστειλα... και μετα απο περιπου 2 μηνε μου στελνουν φωτογραφια ενος κινητου ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΟΘΟΝΗ ισχυριζομενοι οτι ειναι το δικο μου και μου λενε οτι θελουν λεφτα για την επισκευη του! Τους εστειλα οτι το δικο μου κινητο δεν ειχε προβλημα σπασμενης οθονης... Και μου απαντησαν οτι μου στειλανε φωτογραφια οτι η οθονη ειναι σπασμενη! Και οτι μπορουν να μου το στειλουν πισω σπασμενο η να τους δωσω 100 εωρω να φτιαξουν την οθονη!

      Μπορειτε να μου πειτε τι μπορω να κανω? Πως να διαχειριστω μια τετοια κατασταση? Αν σε καποιον εχει ξανασυμβει και ξερει τι πρεπει να κανω?

      Ευχαριστω πολυ...

      Περιμενω γνωμες!
    • Έχουν περάσει 180 ημέρες από την αγορά; Δεύτερον με Paypal πλήρωσες;
    • Διαφήμιση
    • Το εστειλα πισω στην ΚΙΝΑ να μου επισκευασουν το προβλημα που ειχε... Και αυτοι μου παρουσιασαν οτι το προβλημα ειναι σπασμενη οθονη που δεν καλυπτεται στην εγγυηση! Πραγμα που δεν ισχυει... Οπως φαινεται και στο βιντεο!

      Η ειρωνια ειναι οτι μου ζητησαν οι ιδιοι βιντεο με το κινητο μου πριν τους το στειλω! Και με το προβλημα που αυτο παρουσιαζει!

      Και τους εστειλα τα πιο πανω Links!

      =============== Αυγ 30th 2017, 3:24pm ===============

      Ο/H makis1024 έγραψε:

      Έχουν περάσει 180 ημέρες από την αγορά; Δεύτερον με Paypal πλήρωσες;
      Εχουν περασει ναι δεν δικαιουμε επιστροφη των χρηματων αν αυτο λες! Σε ευχαριστω παντως!