Διαφήμιση

Αγορά από Gearbest

    >> ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ VIP Μελών (Παρασκευή 21/01/2022) !!! <<

    Έγινε η διανομή για της νέας MIUI 13 XTRV-22.1.19 ROM για 17 συσκευές (Σε Εξέλιξη).
    Θα δώσουμε και νέες ROM μόλις έχουμε Source από το Xiaomi.eu

    Ενημέρωση : Λόγω των διακοπών στην Κίνα για τον εορτασμό του νέου έτους, οι επόμενες ROM θα βγουν στις 10/11 Φεβρουαρίου

    Σας Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας !!!

    • Αγορά από Gearbest

      Καλημέρα σε όλους.
      Επιτέλους μετά απο 4 χρόνια και κάτι ψιλά αποφάσισα να αποχωριστω το αγαπημένο μου mi2s.!!!
      Δυνατό εργαλείο...
      Αποφάσισα να παραγγείλω το mi6 απο Gearbest με priority line για μεταφορά.
      Και μου έστειλαν αυτό.
      :Dear Dimitris,

      Thank you for your recent order with gearbest.

      We apologize that we haven't shipped your order out yet.
      Please note: We can ship your order out via DHL, but due to the item’s status with Customs,the custom fee would be significantly high for you in your country,could you please tell us whether you can accept it?
      In order to resolve this issue, we would like to offer you the following options:
      Option 1: DHL shipping (3-7 business days)
      Taxes are charged by your local Customs Office and country regulations that is beyond our control.
      For more information about tax FAQ | GearBest.com
      Option 2: Flat rate shipping(10-25 business days)
      If there is any price difference, we will either ask you to pay it or we will refund the balance if any.
      Please contact me as soon as possible and let me know if this is acceptable, so that we can process the order for you.
      Once again we apologize for any inconvenience may have caused.
      Thanks for your patience and support.
      Best regards
      Support Center
      Gearbest Customer Service
      GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices

      Έχει αλλάξει κάτι γιατί αυτό που ήξερα ήταν ότι με priority line μεταφορά δεν σε χρεώνουν.
      Τι ισχύει τελικά?
    • Ακύρωση παραγγελίας και το παίρνεις από αλλού...με αυτούς τους τρόπους κινδυνεύεις από τελωνεία και μεγάλες καθυστερήσεις :(
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Ακύρωση παραγγελίας και το παίρνεις από αλλού...με αυτούς τους τρόπους κινδυνεύεις από τελωνεία και μεγάλες καθυστερήσεις :(
      Ανέστη μεγάλο δίκιο έχεις!
    • Διαφήμιση
    • RE: Αγορά από Gearbest

      Ο/H smitsos έγραψε:

      Καλημέρα σε όλους.
      Επιτέλους μετά απο 4 χρόνια και κάτι ψιλά αποφάσισα να αποχωριστω το αγαπημένο μου mi2s.!!!
      Δυνατό εργαλείο...
      Αποφάσισα να παραγγείλω το mi6 απο Gearbest με priority line για μεταφορά.
      Και μου έστειλαν αυτό.
      :Dear Dimitris,

      Thank you for your recent order with gearbest.

      We apologize that we haven't shipped your order out yet.
      Please note: We can ship your order out via DHL, but due to the item’s status with Customs,the custom fee would be significantly high for you in your country,could you please tell us whether you can accept it?
      In order to resolve this issue, we would like to offer you the following options:
      Option 1: DHL shipping (3-7 business days)
      Taxes are charged by your local Customs Office and country regulations that is beyond our control.
      For more information about tax FAQ | GearBest.com
      Option 2: Flat rate shipping(10-25 business days)
      If there is any price difference, we will either ask you to pay it or we will refund the balance if any.
      Please contact me as soon as possible and let me know if this is acceptable, so that we can process the order for you.
      Once again we apologize for any inconvenience may have caused.
      Thanks for your patience and support.
      Best regards
      Support Center
      Gearbest Customer Service
      GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices

      Έχει αλλάξει κάτι γιατί αυτό που ήξερα ήταν ότι με priority line μεταφορά δεν σε χρεώνουν.
      Τι ισχύει τελικά?
      Ευτυχώς που σε ειδοποίησαν κ μπορείς να ακυρώσεις!

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk