Διαφήμιση

redmi note 4/ 4x ειναι το ίδιο κινητό;

    • Απαντήθηκε

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Ο/H mallias έγραψε:

      Γιώργο επειδή ενδιαφέρομαι κ εγώ για αυτό το κιν redminote 4(snapdragon) global ed αλλά δεν βρίσκω άκρη με τα ελληνικά μαγαζιά (ποιος τελικά έχει αυτό με την 800αρα)μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις σε πμ αν γνωρίζεις κάποιο ελληνικό κατάστημα για να το παραγγείλω.?

      Ο/H rawfi έγραψε:

      επειδή και γω δεν θελω να μου ερθει με καμια κινεζια και μουφα ρομ αν σου είναι ευκολο ρε φιλε να μου προτεινεις καποιο σκρουτζομαγαζο που σταντε τα στελνει με οφισιαλ γκλομπαλ ^^
      Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)
      Η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση. Η γνώση είναι περιορισμένη. Η φαντασία περικυκλώνει τον κόσμο.
    • Καλημέρα, έχω αγοράσει και εγώ για την σύζυγό μου το redmi note 4 sb 3/32 από ελληνικό μαγαζί που η διαφορά του από έξω σε ευρωπαϊκή αποθήκη ήταν 10 ευρώ και έχει και εγγύηση 2 χρόνια, δλδ η αγορά ήταν στα 162 ευρώ .. Αν κάποιος χρειάζεται μπορεί να μου πει να του στείλω την επωνυμία του μαγαζιού!

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Η εγγύηση είναι κάτι θολό το βάζουν για ψυχολογικούς λόγους, συνήθως για hardware πρόβλημα, όλα τα άλλα δεν σε καλύπτουν.
    • Διαφήμιση
    • μου εχουν τυχει περιεργα σκηνικα οσον αφορα την εγγυηση σε άλλες συσκευες οποτε πλεον λειτουργω σαν να μην υπαρχει, γιατι απ'οτι εχω καταλαβει εξαρτάται από την ''καλη'' θεληση του πωλητη το αν θα σε καλυψει οντως με την εγγυηση η αν θα σου καταλογησει τις βλαβες σε προσωπικη σου υπαιτιοτητα...
    • Ο/H rawfi έγραψε:

      μου εχουν τυχει περιεργα σκηνικα οσον αφορα την εγγυηση σε άλλες συσκευες οποτε πλεον λειτουργω σαν να μην υπαρχει, γιατι απ'οτι εχω καταλαβει εξαρτάται από την ''καλη'' θεληση του πωλητη το αν θα σε καλυψει οντως με την εγγυηση η αν θα σου καταλογησει τις βλαβες σε προσωπικη σου υπαιτιοτητα...
      Εξαρτάται 100% από το κύρος της εταιρίας και δεν έχει καμία σχέση με τον πωλητή ή μεταπωλητή.
      Πίσω από μία σοβαρή εταιρία δεν χωράνε φαντασιώσεις. Ο πωλητής που θέλει να κάνει αρπαχτή παίρνει πόδι.
      Έχεις πρόβλημα που δημιουργήθηκε από σφάλμα της συσκευής; Καλύπτεσαι. Έχεις πρόβλημα που το δημιούργησες εσύ; Δεν καλύπτεσαι.
      Το τί από τα δύο πραγματικά συμβαίνει κάμει ΜΠΑΜ όταν υπάρχει σοβαρή υποστήριξη.

      Η infoquest έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ κύρος στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει όμοια με αυτήν. Ακόμη και αυτοί όμως, οι κατά τα άλλα αξιόλογοι, εάν βρούν μπόσικο τον κατασκευαστή, θα κάνουν ότι νομίζουν. Στην Ελλάδα είμαστε.

      Τα περίεργα αρχίζουν και δεν τελειώνουν ποτέ, όταν δεν υπάρχει επίσημο service. Βλέπεις π.χ ότι από όπου και εάν αγοράσεις Apple, ή Samsung, ή LG ή ΜΟΤΟ (προφανώς και άλλες αλλά δεν τις γνωρίζω όλες) έχεις να κάνεις με την επίσημη αντιπροσωπία την οποία πολύ δύσκολα θα ξεγελάσεις (με την Apple απλά το ξεχνάς το ψέμα) και πολύ δύσκολα θα προσπαθήσουν να σε εκμεταλλευτούν. Αγοράζεις απο Skroutz λοιπόν και ότι και να συμβεί έχεις να κάνεις με την επίσημη αντιπροσωπία και μιλάς κατευθείαν.

      Τώρα...εάν δεν υπάρχει επίσημη...τότε απλά την βούρτσησες...και κατά πάσα πιθανότητα ΔΕΝ θα βγάλεις άκρη.

      Κλείνω : εξαρτάται λοιπόν τί εννοείς όταν λες "'άλλες συσκευές". Μήν βάζεις την 2ετή εγγύηση του skroutzoμάγαζου στο ίδιο καλάθι με την 2ετή εγγύηση της infoquest ή πόσο μάλλον την 2ετή εγγύηση της Apple ή της Samsung. Απέχουν έτη φωτός!

      :)
      Η Τεχνητή Νοημοσύνη έρχεται αλλά η Φυσική Βλακεία δεν φεύγει.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H derveni έγραψε:

      Για Apple ή της Samsung συμφωνώ για την infoquest ακόμη δοκιμάζεται ίδωμεν.
      Την infoquets την ξέρω από πρώτο χέρι λόγω Apple. Αυτή ήταν το μόνο Apple Authorised Service Partner πρίν σκάσουν τα "πιό επίσημα" iStorm κλπ...
      Ήταν υπόδειγμα service και εξυπηρέτησης!!! Χωρίς γκουχ μουχ. Έχω έρθει σε επαφή μαζί τους περίπου 7-8 φορές (για συσκευές φίλων ... και μία φορά για δικιά μου) και ήταν ΑΨΟΓΟΙ και ταχύτατοι!!! Αρκεί να μήν τους πείς μπαρούφες ε....τα διαγνωστικά της Apple είναι αμείλικτα! 8)
      Και φυσικά στην Apple δεν παίζει επισκευή. Παίζει refurbished. Οπότε ούτε ανοίγματα συσκευών, ούτε σκαλίσματα απο χέρια 3των, ούτε τίποτα. Κλειστή συσκευή refurbished εργοστασίου (έτσι λένε τουλάχιστον) και καθάρισες. ΔΕΝ ανανεώνουν την 2ετή εγγύηση όμως. Απλά εάν είσαι κοντά στην λήξη, σου δίνουν 3μηνη επέκταση (νομίζω)

      Όσο για την αγαπημένη μου-μας Xioami. Πραγματικά είμαι περίεργος τί θα συμβεί εάν και εφόσον πάθει βλάβη μία συσκευή της infoquest. Για τα skoutzoμάγαζα φαντάζομαι τί θα γίνει...τί φαντάζομαι δηλαδή...είμαι σίγουρος...αλλά για την Infoquest με τρώει η περιέργεια....κυρίως για το τί ανταλλακτικά θα χρησιμοποιήσει και πώς θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα.
      Η Τεχνητή Νοημοσύνη έρχεται αλλά η Φυσική Βλακεία δεν φεύγει.
    • Ο/H pavlidisc έγραψε:

      Ο/H rawfi έγραψε:

      μου εχουν τυχει περιεργα σκηνικα οσον αφορα την εγγυηση σε άλλες συσκευες οποτε πλεον λειτουργω σαν να μην υπαρχει, γιατι απ'οτι εχω καταλαβει εξαρτάται από την ''καλη'' θεληση του πωλητη το αν θα σε καλυψει οντως με την εγγυηση η αν θα σου καταλογησει τις βλαβες σε προσωπικη σου υπαιτιοτητα...
      Εξαρτάται 100% από το κύρος της εταιρίας και δεν έχει καμία σχέση με τον πωλητή ή μεταπωλητή.Πίσω από μία σοβαρή εταιρία δεν χωράνε φαντασιώσεις. Ο πωλητής που θέλει να κάνει αρπαχτή παίρνει πόδι.
      Έχεις πρόβλημα που δημιουργήθηκε από σφάλμα της συσκευής; Καλύπτεσαι. Έχεις πρόβλημα που το δημιούργησες εσύ; Δεν καλύπτεσαι.
      Το τί από τα δύο πραγματικά συμβαίνει κάμει ΜΠΑΜ όταν υπάρχει σοβαρή υποστήριξη.

      Η infoquest έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ κύρος στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει όμοια με αυτήν. Ακόμη και αυτοί όμως, οι κατά τα άλλα αξιόλογοι, εάν βρούν μπόσικο τον κατασκευαστή, θα κάνουν ότι νομίζουν. Στην Ελλάδα είμαστε.

      Τα περίεργα αρχίζουν και δεν τελειώνουν ποτέ, όταν δεν υπάρχει επίσημο service. Βλέπεις π.χ ότι από όπου και εάν αγοράσεις Apple, ή Samsung, ή LG ή ΜΟΤΟ (προφανώς και άλλες αλλά δεν τις γνωρίζω όλες) έχεις να κάνεις με την επίσημη αντιπροσωπία την οποία πολύ δύσκολα θα ξεγελάσεις (με την Apple απλά το ξεχνάς το ψέμα) και πολύ δύσκολα θα προσπαθήσουν να σε εκμεταλλευτούν. Αγοράζεις απο Skroutz λοιπόν και ότι και να συμβεί έχεις να κάνεις με την επίσημη αντιπροσωπία και μιλάς κατευθείαν.

      Τώρα...εάν δεν υπάρχει επίσημη...τότε απλά την βούρτσησες...και κατά πάσα πιθανότητα ΔΕΝ θα βγάλεις άκρη.

      Κλείνω : εξαρτάται λοιπόν τί εννοείς όταν λες "'άλλες συσκευές". Μήν βάζεις την 2ετή εγγύηση του skroutzoμάγαζου στο ίδιο καλάθι με την 2ετή εγγύηση της infoquest ή πόσο μάλλον την 2ετή εγγύηση της Apple ή της Samsung. Απέχουν έτη φωτός!

      :)
      Φιλε μου ο φιλος παραπανω μιλησε για e shop και εγω ειπα μια εμπειρια μου πανω στο θεμα με τις εγγυήσεις των e shops. Δεν μιλησα ουτε για ινφοκουεστ, ουτε για σαμμυ, ουτε για μηλαράκια, ουτε για επισημους αντιπροσωπους ,και ναι εχεις δικιο, δεν μπορω να περιμενω κατι καλυτερο στο θεμα εγγυηση όταν δεν εχω επισημο αντιπροσωπο, για αυτό για μενα είναι σαν να μην υπαρχουν οι εγγυησεις από e shops.
    • Ο/H rawfi έγραψε:

      Φιλε μου ο φιλος παραπανω μιλησε για e shop και εγω ειπα μια εμπειρια μου πανω στο θεμα με τις εγγυήσεις των e shops. Δεν μιλησα ουτε για ινφοκουεστ, ουτε για σαμμυ, ουτε για μηλαράκια, ουτε για επισημους αντιπροσωπους ,και ναι εχεις δικιο, δεν μπορω να περιμενω κατι καλυτερο στο θεμα εγγυηση όταν δεν εχω επισημο αντιπροσωπο, για αυτό για μενα είναι σαν να μην υπαρχουν οι εγγυησεις από e shops.
      Συμφωνώ μαζί σου λοιπόν.
      Καλά κάνεις και το αντιμετωπίζεις έτσι.
      Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να εξυπηρετηθείς ε...μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
      Όμως το καλάθι που κρατάμε πρέπει να είναι μικρό. Το δικό μου δηλαδή είναι λιλιπούτειο. Και δεν φταίω εγώ γι'αυτό. Αλλά τα ίδια τα μαγαζιά ;)
      Η Τεχνητή Νοημοσύνη έρχεται αλλά η Φυσική Βλακεία δεν φεύγει.
    • Διαφήμιση
    • Ενημερωτικά πάντα,λέγοντας "σκρουτζομάγαζα", το skroutz είναι απλά μια μηχανή αναζήτησης που σημαίνει ότι βρίσκεις και καταστήματα που ανήκουν στο δίκτυο της Infoquest ;)
      Open-source is the future