Καλησπέρα.
Δεν ξέρω αν θέτω το ερώτημα στο σωστό κομμάτι του φόρουμ. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Έχω πάρει από τον περασμένο Οκτώβρη το Xiaomi Redmi Note 3 Pro από το Gearbest. Πέρασα τη GTV 8 stable.
Λίγο καιρό μετά είχα ένα θεματάκι με ένα screen burn που εμφανίστηκε, αλλά δεν ασχολήθηκα.
Μετά από ατυχή πτώση πριν καμιά εβδομάδα μάλλον έχει χτυπήσει το board της τροφοδοσίας και η μπαταρία τα έχει παίξει. Αδειάζει σε ελάχιστο χρόνο και από το 10% κλείνει τελείως.
Α και επίσης φουσκώνει η μπαταρία.
Ποια είναι η ερώτηση μου;
1) Να το επιστρέψω στη gearbest ή άδικος κόπος; θα το θεωρήσουν δική μου υπαιτιότητα ότι χάλασε;
2) Για να το επιστρέψω θα πρέπει να φλασάρω την αρχική ρομ ξανά;
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
Δεν ξέρω αν θέτω το ερώτημα στο σωστό κομμάτι του φόρουμ. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Έχω πάρει από τον περασμένο Οκτώβρη το Xiaomi Redmi Note 3 Pro από το Gearbest. Πέρασα τη GTV 8 stable.
Λίγο καιρό μετά είχα ένα θεματάκι με ένα screen burn που εμφανίστηκε, αλλά δεν ασχολήθηκα.
Μετά από ατυχή πτώση πριν καμιά εβδομάδα μάλλον έχει χτυπήσει το board της τροφοδοσίας και η μπαταρία τα έχει παίξει. Αδειάζει σε ελάχιστο χρόνο και από το 10% κλείνει τελείως.
Α και επίσης φουσκώνει η μπαταρία.
Ποια είναι η ερώτηση μου;
1) Να το επιστρέψω στη gearbest ή άδικος κόπος; θα το θεωρήσουν δική μου υπαιτιότητα ότι χάλασε;
2) Για να το επιστρέψω θα πρέπει να φλασάρω την αρχική ρομ ξανά;
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.