Διαφήμιση

[Προσοχή Απάτη] Αντιμετώπιση θεμάτων σχετικά με το duangtop

    • Ολοκληρώθηκε
    • Σημαντικό

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Καλησπερα , δεν μπορώ να διαβάσω όλες τις σελίδες αλλά επειδή εγώ εχω κάνει dispute στο paypal & έχω 1 ημερομηνία έως 11 Ιουνίου .
      Θα ξαναστείλω μνμ στο paypal & θα προχωρήσω σε claim .
      Δεν έχω tracking .
      Οσων αφορά την τράπεζα πήγα στην κοπέλα που με εξυπηρετεί & της ανέφερα το πρόβλημα & μου είπε να στείλουμε email στο τμήμα που ασχολείται .
      Δεν γνώριζα ότι θα δημιουργήσει προβλήματα.
      Πήγα όμως την Παρασκευή επειδή είχα & αλλά θέματα & της ανέφερα ότι μου έστειλε μνμ το paypal ότι έκανα αμφισβήτηση μέσω τράπεζας και αυτά που γράφετε οι περισσότεροι .
      Μου είπε ότι δεν υπάρχει θέμα & ότι γραφει ότι θα συνεργαστεί η τράπεζα με το paypal για να πάρω τα χρήματα πίσω.
      Σίγουρα δεν είναι στην αρμοδιότητα της το συγκεκριμένο θέμα & ίσως ναην το γνωρίζει καλά .
    • Εσύ @doctor13 το έμπλεξες το θέμα. Κακώς έμπλεξες την τράπεζα/εκδότη κάρτας. Την τράπεζα την εμπλέκουμε μόνο σε εις βάρος μας έκβαση της υπόθεσης μας στο paypal
      Διάβασε τι σου λέει το paypal στο e-mail που έλαβες.
      R O M: XTRV ARΩMA
      Bootloader: UNLocked

    • @soulg Μια επισημανση στον ωραιοτατο οδηγο που εγραψες πριν λιγο που αφορα κυριως οσους δεν εχει στειλει καν τρακινγ ναμπερ.........μετα το claim δινεται χρονος 10 ημερων στον ντουγκη να απαντησει....ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ (το παιζω με πιθανοτητες ανω του 90%) τοτε δεν υπαρχει κανενα αλλο βημα.....η υποθεση κλεινει υπερ του αγοραστη!!! :P ;)
    • Διαφήμιση
    • Ο/H doctor13 έγραψε:

      Καλησπερα , δεν μπορώ να διαβάσω όλες τις σελίδες αλλά επειδή εγώ εχω κάνει dispute στο paypal & έχω 1 ημερομηνία έως 11 Ιουνίου .
      Θα ξαναστείλω μνμ στο paypal & θα προχωρήσω σε claim .
      Δεν έχω tracking .
      Οσων αφορά την τράπεζα πήγα στην κοπέλα που με εξυπηρετεί & της ανέφερα το πρόβλημα & μου είπε να στείλουμε email στο τμήμα που ασχολείται .
      Δεν γνώριζα ότι θα δημιουργήσει προβλήματα.
      Πήγα όμως την Παρασκευή επειδή είχα & αλλά θέματα & της ανέφερα ότι μου έστειλε μνμ το paypal ότι έκανα αμφισβήτηση μέσω τράπεζας και αυτά που γράφετε οι περισσότεροι .
      Μου είπε ότι δεν υπάρχει θέμα & ότι γραφει ότι θα συνεργαστεί η τράπεζα με το paypal για να πάρω τα χρήματα πίσω.
      Σίγουρα δεν είναι στην αρμοδιότητα της το συγκεκριμένο θέμα & ίσως ναην το γνωρίζει καλά .

      Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις τηλέφωνο το PayPal να τους πεις ακριβώς τι έγινε και θα βγάλεις άμεσα άκρη. Υπάρχει και η δυνατότητα να σου αλλάξουν το λόγο που εκανες dispute οπότε η Τράπεζα θα απεμπλακεί. Αν Περιμένεις με e-mail , κλπ θα πάει μακριά η βαλίτσα.

      Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk
      The day is my enemy, the night is my friend
    • Διαφήμιση
    • Ωχ τωρα το ειδα οτι 100 σελιδες απο την γενικη συζητηση περι καταστηματων μετακινηθηκαν σε νεο θεμα με απατη για το duangtop, τι να πω , διαβαζα για αυτο το καταστημα σχετικα με τις υπερβολικα μειωμενες τιμες στα προιοντα και ελεγα δεν μπορει να ειναι αληθινο γιατι π.χ. το gearbest οταν πουλαει 10χιλ κομματια μπορει και εχει οσο το δυνατον χαμηλοτερη τιμη ή το bangood αντιστοιχα........Καλα ξεμπερδματα οσοι μπλεξατε.....
    • Ο/H soulg έγραψε:

      Εσύ @doctor13 το έμπλεξες το θέμα. Κακώς έμπλεξες την τράπεζα/εκδότη κάρτας. Την τράπεζα την εμπλέκουμε μόνο σε εις βάρος μας έκβαση της υπόθεσης μας στο paypal
      Διάβασε τι σου λέει το paypal στο e-mail που έλαβες.
      Φίλε soulg έγινε τώρα με όποιο τρόπο έγινε γιατί δεν είχα χρόνο & πηγαίνοντας στην τράπεζα για άλλα θέμα συζητήθηκε & αυτό & προχώρησα.
      Τα χρήματα τά δεν νομίζω να τα χάσω .
      Απλά ίσως καθυστερήσουμε .
      Δεν εχω πάρει τηλέφωνο το paypal θα το δω !
      Thanks !


      =============== Ιουν 5th 2017, 12:06am ===============
      Βρήκα χρόνο να ασχοληθώ
      Λοιπόν ανεβαζω 2 φωτό & πατώντας στο view βγάζει οτι
      Μας ειδοποιήθηκε από την εταιρεία πιστωτικών καρτών σας ότι καταθέσατε μια αντιστροφή χρέωσης έναντι αυτής της συναλλαγής. Κατανοούμε ότι ο λόγος της αντιστροφής χρέωσης είναι ότι δεν έχετε λάβει ποτέ τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που αγοράσατε από τον πωλητή. Δεν απαιτείται περαιτέρω ενέργεια από εσάς αυτή τη στιγμή. Αν έχετε επανεξετάσει και επιθυμείτε να ακυρώσετε αυτήν την αντιστροφή χρέωσης, κάντε κλικ στο κουμπί Ακύρωση επιστροφής φόρου παρακάτω για να ξεκινήσετε τη διαδικασία ακύρωσης αυτής της αντιστροφής χρέωσης.
      Πώς να προχωρήσω ?
      Images
      • Screenshot_2017-06-05-00-03-56-943_com.android.browser.png

        137,67 kB, 1.080×1.920, viewed 102 times
      • Screenshot_2017-06-05-00-00-26-412_com.android.browser.png

        193,11 kB, 1.080×1.920, viewed 100 times
    • @doctor13 δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο και δεν έχω την ανάλογη εμπειρία.
      R O M: XTRV ARΩMA
      Bootloader: UNLocked

    • Εγω εχω αλλο προβλημα! Το μειλ της επιβεβαιωσης της αγορας του ντουανγκ ειχε μπει στα ανεπιθυμητα, και μετα απο καποιες μερες σβηνεται. Και τωρα δε μπορω να το βρω. Θα βασιστω στο οτι δεν μπορει να πληρωσα 88€ για ενα καλωδιο;;
    • Διαφήμιση
    • Tracking Number και απόδειξη πληρωμής από το Paypal δεν έχεις;

      Αν έχεις tn και στον φάκελο φαίνεται αυτό νομίζω δεν θα έχεις πρόβλημα.

      Κόιταξες στο trash μήπως υπάρχει ακόμα εκεί το mail?
      Ὦ ξεῖν᾿, ἀγγέλλειν πατράσι ὅτι τῇδε κοιμόμεθα τοῖς κείνων χρήμασι τρεφόμενοι.