Διαφήμιση

Επιστροφή συσκευής στο Gearbest

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Ο/H billphone έγραψε:

      Γιατί είναι δύσκολο το service να κολήσει ένα χαρτάκι πάνω στη συσκευή όταν το επιστρέψει που να λέει ποιο ήταν το πρόβλημα και ποιες επιδιορθώσεις - αλλαγές έγιναν;
      Η εμπειρία που είχα εγω, λέει ότι τα διάφορα τμήματα ενός κινεζο-μάγαζου μπορεί να είναι σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Σαν αποτέλεσμα είχε να μιλάνε αυτοί μεταξύ τους με email και κάποια πραγματα να μην επικοινωνούνται από το ένα τμήμα στο άλλο. Ενώ μιλούσα από την αρχή για DOA, έπαιρνα διάφορα email με αποκορύφωμα όταν μου ζήτησαν 90$ για επισκευή....

      Οπότε το χαρτάκι μπορεί απλά να μην είναι ρεαλιστικό...
    • Ο/H Bodai έγραψε:

      Ο/H billphone έγραψε:

      Γιατί είναι δύσκολο το service να κολήσει ένα χαρτάκι πάνω στη συσκευή όταν το επιστρέψει που να λέει ποιο ήταν το πρόβλημα και ποιες επιδιορθώσεις - αλλαγές έγιναν;
      Η εμπειρία που είχα εγω, λέει ότι τα διάφορα τμήματα ενός κινεζο-μάγαζου μπορεί να είναι σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Σαν αποτέλεσμα είχε να μιλάνε αυτοί μεταξύ τους με email και κάποια πραγματα να μην επικοινωνούνται από το ένα τμήμα στο άλλο. Ενώ μιλούσα από την αρχή για DOA, έπαιρνα διάφορα email με αποκορύφωμα όταν μου ζήτησαν 90$ για επισκευή....
      Οπότε το χαρτάκι μπορεί απλά να μην είναι ρεαλιστικό...
      Μάλιστα, δηλαδή ζητάω πολλά από τους Κινέζους.
      Με αυτά και με αυτά μου ζητάνε συγγνώμη οι άνθρωποι, μου δίνουν και 400 πόντους, αλλά γιατί κάτι μου λέει ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα; :hmm:
      Θα περιμένω να δω τέλος πάντων τι έχει μέσα το κουτί
    • Ο/H billphone έγραψε:

      Με αυτά και με αυτά μου ζητάνε συγγνώμη οι άνθρωποι, μου δίνουν και 400 πόντους, αλλά γιατί κάτι μου λέει ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα;
      Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά..
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Bodai έγραψε:

      Ο/H billphone έγραψε:

      Με αυτά και με αυτά μου ζητάνε συγγνώμη οι άνθρωποι, μου δίνουν και 400 πόντους, αλλά γιατί κάτι μου λέει ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα;
      Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά..
      Ευχαριστώ. Περιμένω και θα ενημερώσω

      =============== Ιουν 7th 2017, 10:52pm ===============

      Ο/H billphone έγραψε:

      Ο/H Bodai έγραψε:

      Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά..
      Ευχαριστώ. Περιμένω και θα ενημερώσω
      Τελικά σήμερα παρέλαβα το tablet.
      Αυτό που είχε όμως η συσκευασία δεν ήταν το δικό μου αλλά refurbished (νεότερο πάντως από το δικό μου)
      Για αυτό και δεν μου λέγανε τι χρειάστηκε να αλλάξουν οι μπαγάσηδες!
      Ούτε καν φορτιστή δεν είχαν μέσα!
      Αυτό που ήθελαν από την αρχή αυτό και έκαναν. Τι κι αν τους έλεγα εγώ όχι σε refurbished αλλά θέλω το δικό μου!
      Με γράψανε κανονικά!
      Τώρα τι τους κάνω;
      Διαμαρτυρία σίγουρα αλλά τι να ζητήσω; Refund σηκώνει; Μήπως ήρθε η ώρα του "δικηγόρου" @mixaliscy;
      Τι λέτε;
    • Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, νομίζω ότι στην Ελλάδα τουλάχιστον, εάν δεν μπορούν να επισκευάσουν κάτι πρέπει να σου δώσουν το ίδιο ή καλύτερο.
      Μήπως έγινε κάτι αντίστοιχο και στην περίπτωσή σου ?
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, νομίζω ότι στην Ελλάδα τουλάχιστον, εάν δεν μπορούν να επισκευάσουν κάτι πρέπει να σου δώσουν το ίδιο ή καλύτερο.
      Μήπως έγινε κάτι αντίστοιχο και στην περίπτωσή σου ?
      Το πρόβλημα μου δεν είναι αυτό. Ίσως να μην επισκευάζονταν όντως το δικό μου. Το πρόβλημα είναι ότι με διαβεβαίωναν ότι είναι το δικό μου και ότι το επισκευάσανε και μου το στέλνουν πίσω. Όταν τους ρωτούσα τι είχε και τι αλλάξατε, αλλά λόγια να αγαπιόμαστε!!
      Η κοροϊδία δεν μου αρέσει! :cursing: :cursing: :thumbdown:
    • Διαφήμιση
    • Ο/H billphone έγραψε:

      Η κοροϊδία δεν μου αρέσει!
      Σε αυτό έχεις δίκιο, έπρεπε να είναι ξεκάθαροι από την αρχή :/
    • Έστειλα σκληρή διαμαρτυρία επιφυλασσόμενος των δικαιωμάτων μου. Περιμένω απάντηση...
    • Ο/H billphone έγραψε:

      Ο/H NasDriver έγραψε:

      Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, νομίζω ότι στην Ελλάδα τουλάχιστον, εάν δεν μπορούν να επισκευάσουν κάτι πρέπει να σου δώσουν το ίδιο ή καλύτερο.
      Μήπως έγινε κάτι αντίστοιχο και στην περίπτωσή σου ?
      Το πρόβλημα μου δεν είναι αυτό. Ίσως να μην επισκευάζονταν όντως το δικό μου. Το πρόβλημα είναι ότι με διαβεβαίωναν ότι είναι το δικό μου και ότι το επισκευάσανε και μου το στέλνουν πίσω. Όταν τους ρωτούσα τι είχε και τι αλλάξατε, αλλά λόγια να αγαπιόμαστε!!
      Η κοροϊδία δεν μου αρέσει! :cursing: :cursing: :thumbdown:

      Τους κινέζους δεν τους πιάνεις από πουθενά...και εμένα το Banggood μετά απο επιστροφή ελαττωματικού τάμπλετ που το είχα λίγες ημέρες, refurbished μου έστειλαν ή τέλος πάντων μεταχειρισμένο. Βασικά εφόσον δουλεύει και ήταν σε άριστη κατάσταση δεν έκατσα να ασχοληθώ. Θα είχα ζητήσει full refund εξ αρχής αν δεν είχα πάρει extra πληκτρολόγια πενακια κλπ. Εφόσον δεν πήρες full refund από την πρώτη στιγμή, το μόνο που θα καταφέρεις αν ασχολείσαι με τους κινέζους είναι να μένεις καιρό χωρίς το αντικείμενο που έχεις αγοράσει, να χάνεις το χρόνο σου και να χαλάς τη διάθεσή σου. Δυστυχώς αυτά είναι μέσα στα πλαισια του ρίσκου των αγορών από Κίνα.

      Τώρα στην περίπτωση σου, είτε το επιστρέφεις και ζητάς full refund (αν το δεχτούν), είτε το κρατάς ζητώντας partial refund για ηθική ικανοποίηση. Το αυτί τους δεν ιδρώνει ότι και να τους πεις και να τους γράψεις. Ένας λιγότερος πελάτης στους χιλιάδες που έχουν.

      Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk
      The day is my enemy, the night is my friend
    • Διαφήμιση
    • Λοιπόν μου απάντησαν αυτό:

      "We are sincerely sorry for the inconvenience caused.
      We can understand your concern at the moment.
      After reviewing your issue with attention, we would like to make an exception this time to solve the issue for you.
      Although it has passed the 45 day money back guarantee, we can exceptionally refund the remain full payment of 46.67 USD for you.
      Please allow up to 48 hours for the transaction to appear on your Paypal account."

      To good to be true?
      Δεν καταλαβαίνω αυτό για τις 45 μέρες σε τι αναφέρεται όπως και το remain full payment, αλλά λέω να μην τους ρωτήσω και τους μπερδέψω περισσότερο.
      Αν όντως μου επιστρέψουν αυτό το ποσό θα είναι μία καλή τελική λύση
      Τι λέτε;