Ο/H billphone έγραψε:
Γιατί είναι δύσκολο το service να κολήσει ένα χαρτάκι πάνω στη συσκευή όταν το επιστρέψει που να λέει ποιο ήταν το πρόβλημα και ποιες επιδιορθώσεις - αλλαγές έγιναν;
Οπότε το χαρτάκι μπορεί απλά να μην είναι ρεαλιστικό...
Πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη για να μπορέσετε να αφήσετε σχόλια και μηνύματα
Έχετε ήδη έναν λογαριασμό ; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΑυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες
Ο/H billphone έγραψε:
Γιατί είναι δύσκολο το service να κολήσει ένα χαρτάκι πάνω στη συσκευή όταν το επιστρέψει που να λέει ποιο ήταν το πρόβλημα και ποιες επιδιορθώσεις - αλλαγές έγιναν;
Ο/H Bodai έγραψε:
Η εμπειρία που είχα εγω, λέει ότι τα διάφορα τμήματα ενός κινεζο-μάγαζου μπορεί να είναι σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Σαν αποτέλεσμα είχε να μιλάνε αυτοί μεταξύ τους με email και κάποια πραγματα να μην επικοινωνούνται από το ένα τμήμα στο άλλο. Ενώ μιλούσα από την αρχή για DOA, έπαιρνα διάφορα email με αποκορύφωμα όταν μου ζήτησαν 90$ για επισκευή....Ο/H billphone έγραψε:
Γιατί είναι δύσκολο το service να κολήσει ένα χαρτάκι πάνω στη συσκευή όταν το επιστρέψει που να λέει ποιο ήταν το πρόβλημα και ποιες επιδιορθώσεις - αλλαγές έγιναν;
Οπότε το χαρτάκι μπορεί απλά να μην είναι ρεαλιστικό...
Ο/H billphone έγραψε:
Με αυτά και με αυτά μου ζητάνε συγγνώμη οι άνθρωποι, μου δίνουν και 400 πόντους, αλλά γιατί κάτι μου λέει ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα;
Ο/H Bodai έγραψε:
Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά..Ο/H billphone έγραψε:
Με αυτά και με αυτά μου ζητάνε συγγνώμη οι άνθρωποι, μου δίνουν και 400 πόντους, αλλά γιατί κάτι μου λέει ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα;
Ο/H billphone έγραψε:
Ευχαριστώ. Περιμένω και θα ενημερώσωΟ/H Bodai έγραψε:
Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά..
Ο/H NasDriver έγραψε:
Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, νομίζω ότι στην Ελλάδα τουλάχιστον, εάν δεν μπορούν να επισκευάσουν κάτι πρέπει να σου δώσουν το ίδιο ή καλύτερο.
Μήπως έγινε κάτι αντίστοιχο και στην περίπτωσή σου ?
Ο/H billphone έγραψε:
Η κοροϊδία δεν μου αρέσει!
Ο/H billphone έγραψε:
Το πρόβλημα μου δεν είναι αυτό. Ίσως να μην επισκευάζονταν όντως το δικό μου. Το πρόβλημα είναι ότι με διαβεβαίωναν ότι είναι το δικό μου και ότι το επισκευάσανε και μου το στέλνουν πίσω. Όταν τους ρωτούσα τι είχε και τι αλλάξατε, αλλά λόγια να αγαπιόμαστε!!Ο/H NasDriver έγραψε:
Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, νομίζω ότι στην Ελλάδα τουλάχιστον, εάν δεν μπορούν να επισκευάσουν κάτι πρέπει να σου δώσουν το ίδιο ή καλύτερο.
Μήπως έγινε κάτι αντίστοιχο και στην περίπτωσή σου ?
Η κοροϊδία δεν μου αρέσει!