Διαφήμιση

INFO QUEST

    • Απαντήθηκε

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • πηρα την εταιρεια INFO QUEST επειδη εχω προβλημα με το μικροφωνο και δεν το αναλαμβανουν γιατι δεν το πηρα απο αυτους.. Τους ειπα να δωσω το αριθμο της συσκευης να δουν οτι ειναι γνησιο και μου ειπαν γιατι δεν το πηρατε απο εμας ..Μας κοροιδευουν, δεν ηρθε XIAOMI στην Ελλαδα, απλα ηρθε ενας που τα φερνει απο Κινα και τα πουλαει, οπως θα το παρει ο καθενας..
    • Διαφήμιση
    • Ειναι επίσημος διανομέας = έχει ευθύνη έναντι των συσκευών που διανέμει.

      Δεν μπορείτε να έχετε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.

      Μακάρι να γίνει Αντιπροσωπεία ώστε να μπορούμε να έχουμε service για όλες τις συσκευές αλλά αυτό θα αργήσει αρκετά.
    • Κοιτα επειδη δεν το πηραμε απο αυτους , δεν ειναι σωστη συμπεριφορα επαγελματια αυτη.Σε μαγαζι με ηλεκτρονικα τσιγγαρα δουλευω εγω , για επισκευες περνω πολλα μηχανηματα, ειτε τα πηρανε απο εμενα ειτε απο αλλου και τα δινω για επισκευη ολα. Μπορει να πει ο ΔΗΘΕΝ επισημος Αντιπροσωπος , εγω δεν αναλαμβανω επισκευες.Ειμαι μονο πωλητης και αν σας χαλασει και δεν το πηρατε απο εμενα, κοψτε τον σβερκο σας και βρειτε πως και που θα τα επισκευαζετε. ΡΕ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ?????
    • Αναλαμβάνοντας να κάνεις επισκευή σε μία συσκευή που δεν πουλάς, αναλαμβάνεις αυτόματα και την περίπτωση αστοχίας της επισκευής - υποχρέωση έναντι της συσκευής και ας μην είναι αγορασμένη από το συγκεκριμένο κατάστημα.

      Υπάρχουν άλλα 50 μαγαζιά εκεί έξω που πουλάνε xiaomi ως μεταπωλητές, τράβα πες σε όλους "γιατί δεν μου το επισκευάζεις και ας μην έχω πάρει από εσένα...xiaomi πουλάς...xiaomi έχω κι εγώ...θέλω επισκευή...".

      Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να κατηγορείς την όποια εταιρεία δεν κάνει αυτά που θέλεις εσύ ή επειδή οι υποχρεώσεις της που απορρέουν από τις συμφωνίες της ως εταιρείας και ως επαγγελματίας θα πρέπει να γνωρίζεις καλύτερα από εμένα όλα αυτά, δεν σε εξυπηρετούν-βολεύουν ως καταναλωτή.

      Κοινός εισαγωγή και παρά-εισαγωγή...όλα τα δικά μας ανήκουν και αντιμετωπίζονται ως παρά-εισαγωγή και έτσι είναι το σωστό μας αρέσει δεν μας αρέσει.
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Αναλαμβάνοντας να κάνεις επισκευή σε μία συσκευή που δεν πουλάς, αναλαμβάνεις αυτόματα και την περίπτωση αστοχίας της επισκευής - υποχρέωση έναντι της συσκευής και ας μην είναι αγορασμένη από το συγκεκριμένο κατάστημα.

      Υπάρχουν άλλα 50 μαγαζιά εκεί έξω που πουλάνε xiaomi ως μεταπωλητές, τράβα πες σε όλους "γιατί δεν μου το επισκευάζεις και ας μην έχω πάρει από εσένα...xiaomi πουλάς...xiaomi έχω κι εγώ...θέλω επισκευή...".

      Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να κατηγορείς την όποια εταιρεία δεν κάνει αυτά που θέλεις εσύ ή επειδή οι υποχρεώσεις της που απορρέουν από τις συμφωνίες της ως εταιρείας και ως επαγγελματίας πωλητής θα πρέπει να γνωρίζεις καλύτερα από εμένα όλα αυτά, δεν σε εξυπηρετούν-βολεύουν ως καταναλωτή.

      Κοινός εισαγωγή και παρά-εισαγωγή...όλα τα δικά μας ανήκουν και αντιμετωπίζονται ως παρά-εισαγωγή και έτσι είναι το σωστό μας αρέσει δεν μας αρέσει.
      Μπορει ομως να τον πει να ψαξει μηπως υπαρχουν εκει εξω συνεργεια-μερη οπου μπορει να επισκευασει το τηλεφωνο του, ο τροπος δεν μου αρεσε, γιαυτο κολλαω εγω.
    • Διαφήμιση
    • Σε αυτό σου δίνω χίλια δίκια...αν ο τρόπος του τηλεφωνητή ήταν χάλια και ξέρουμε όλοι πως μιλάνε πολλοί από αυτούς, τους έχουμε ζήσει σίγουρα κάποια στιγμή...η ίδια η infoquest θα χάσει στην πορεία από κακό εξυπηρέτηση.

      Προσωπικά εάν ήμουν infoquest ίσως να πούλαγα ανταλλακτικά για τα 2 μοντέλα που φέρνω αλλά και πάλι, αυτόματα δημιουργούνται υποχρεώσεις από την εταιρεία προς τον καταναλωτή εάν πάρεις πχ ελαττωματικό ανταλλακτικό από αυτούς.

      Είναι λίγο περίεργα τα πράγματα...αλλά η προσωπική αντιμετώπιση είναι άλλο θέμα...
    • Ο/H Manolismeni έγραψε:

      πηρα την εταιρεια INFO QUEST επειδη εχω προβλημα με το μικροφωνο και δεν το αναλαμβανουν γιατι δεν το πηρα απο αυτους.. Τους ειπα να δωσω το αριθμο της συσκευης να δουν οτι ειναι γνησιο και μου ειπαν γιατι δεν το πηρατε απο εμας ..Μας κοροιδευουν, δεν ηρθε XIAOMI στην Ελλαδα, απλα ηρθε ενας που τα φερνει απο Κινα και τα πουλαει, οπως θα το παρει ο καθενας..
      Ε τι περιμένατε ??? Η καλή μέρα από το πρωι φένεται. Ακόμα και το event μάπα ήταν. Δεν μπορείς να λες ότι εφερες την ξιαομι στην Ελλαδα και να κανεις event με 5 τυρόπιτες και 2 μπουκαλάκια νερό!!! Για να μην πω ότι μου εκανε εντύπωση που δεν καλέσανε κανεναν mod από το forum ή έστω τον admin!!!!
      Σιγά τα αυγά. Πήγε ενας τύπος στην κινα και έφερε 2-3 βαλίτσες με ότι κινητά με 800άρα μπάντα βρήκε στο γιουσουρούμ και το παίζει επίσημος. Δεν βλέπετε ότι και στο φόρουμ που είναι το επίσημο fan club δεν υπάρχει ούτε ένα μπανεράκι??? Ρε δεν ψωνίζω καλύτερα από το honorbuy που έχει και όλα τα κινητά και μου βγαίνει και φθηνότερα 5-10 ευρώ και χωρίς τελωνείο αφού είναι Ευρωπαϊκή αποθήκη.
    • Αυτο τι σας λεει;

      Xiaomi smartphones στην Ελλάδα. Τα μοναδικά με την επίσημη ελληνική ROM και δύο χρόνια εγγύηση Info Quest. Αποκτήστε τα στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, Κωτσόβολος, Welcome Stores και μέσα από το you.gr. #XiaomiGreece #JustForFans xiaomi-greece.gr

      το εκανα copy απο τη σελιδα της Mi Greece στο facebook.
      Οταν λεει <επισημη ελληνικη ρομ> τι εννοει ο ποιητης; δεν πιστευω να <κλεβουν> τις δικες μας!
      Σταλθηκε απο το Redmi Note 6 pro μου, χρησιμοποιωντας τα δαχτυλα μου.
    • Διαφήμιση
    • @greek_gene_70
      Την global stable εννοεί. :)
      You may think you can fly - but you better not try