Διαφήμιση

ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΜΠΟΥ REDMI NOTE 3 (ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ)

>> ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ <<

Έγινε η διανομή της νέας XTRV-9.6.20 ROM για 36 συσκευές.

Τα VIP μέλη μας έχουν λάβει και το mail με τις ROM.

Για τα απλά μέλη μας η αναβάθμιση μέσω OTA θα γίνει διαθέσιμη μετά από 12-24 ώρες αργότερα....

>> Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας <<
*** Xiaomi Miui Hellas Team ***

  • @Lithan Τι είναι το ΙΜΕΙ Ο αριθμός IMEI αποτελεί ουσιαστικά την «ταυτότητα» κάθε κινητού τηλεφώνου. Λόγω της μοναδικότητάς του αξιοποιείται πρωτίστως από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας για την «ταυτοποίηση» και αναγνώριση της συσκευής όταν επιχειρηθεί η σύνδεση με αυτά. Σε ορισμένες περιπτώσεις τα δίκτυα έχουν την ικανότητα ακόμη και να «αποτρέψουν» την χρήση μίας κλεμμένης συσκευής εφόσον ο νόμιμος ιδιοκτήτης του έχει υποβάλλει σχετικό αίτημα. Είναι λοιπόν αυτονόητο ότι ο αριθμός IMEI κάθε συσκευής είναι - εκτός από απαραίτητος για τη λειτουργία της - και πολύτιμος σε αρκετές περιπτώσεις. Για αυτό άλλωστε και αναγράφεται σχεδόν πάντα στο εσωτερικό του τηλεφώνου - στον χώρο όπου τοποθετείται η μπαταρία , αλλά και πολύ συχνά στη συσκευασία, την απόδειξη αγοράς, αλλά και το συνοδευτικό εγχειρίδιο χρήσης. Αρκεί επίσης η πληκτρολόγηση των ψηφίων *#06# σε κατάσταση αναμονής ώστε να αποκαλυφθεί ο αριθμός IMEI στην οθόνη του τηλεφώνου.
  • Διαφήμιση
    Διαφήμιση
  • Λοιπον παιδια πηρα το κινητο πισω στα χερια μου.
    Η απαντηση του Σερβις ηταν οτι δεν βρεθηκε βλαβη στο κινητο και οτι εγινε προληπτικη επανεγκατασταση λογισμικου και επανασυρμολογηση κεραιας. Το κινητο 2 μερες τωρα δουλευει κανονικα. Μακαρι να ηταν μια απλη δυσλειτουργια του λογισμικου. Οποτε το συγκεκριμενο προβλημα λυθηκε.

    =============== Φεβ 19th 2017, 1:19pm ===============
    Δυστυχως επαληθευτηκαν οι φημες που υπαρχουν και απο αλλους στο ιντερνετ.
    Μετα απο 5 μερες λειτουργιας (χωρις κανενα προβλημα) ξαφνικα παλι το ιδιο προβλημα.
    Απενεργοποιηση πομπου , καμια συνδεση δεδομενων κτλ. κτλ.
    Ακριβως το ιδιο προβλημα
    Αυριο θα παω κατευθειαν στην Quest και θα ζητησω αντικατασταση συσκευης.
    Πιο πολυ ειναι το κινητο στο service παρα στα χερια μου

    =============== Φεβ 23rd 2017, 9:05am ===============
    Μετα απο την δευτερη αποστολη του κινητου στο service (αυτη την φορα κατευθειαν στην info quest) εντοπιστηκε το προβλημα και εγινε αντικατασταση μητρικης πλακετας του κινητου , με καινουργιο imei.
  • Ο/H arkoudasgr έγραψε:



    =============== Φεβ 23rd 2017, 9:05am ===============
    Μετα απο την δευτερη αποστολη του κινητου στο service (αυτη την φορα κατευθειαν στην info quest) εντοπιστηκε το προβλημα και εγινε αντικατασταση μητρικης πλακετας του κινητου , με καινουργιο imei.
    Καλησπέρες και από εμένα...τελικά και εγώ που έστειλα πίσω στο "vickmall.com" το redmi note 3 pro που είχα πάρει για φίλο μου μού είπαν ότι αλλάχτηκε η μητρική πλακέτα... πάλι καλά εντός εγγύησης!
    Xiaomi Redmi Note 3PRO