Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα
Τελευταία βλέπουμε ότι η Χιαόμι ανακαλεί πολλές από τις άδειες που έχει εγκρίνει στα Mi Account για να μπορούμε να ξεκλειδώνουμε τον Bootloader. Ο βασικός λόγος που συμβαίνει αυτό όπως αναφέρει η ίδια η Χιαόμι είναι επειδή οι λογαριασμοί δεν είναι αρκετά ενεργοί στο ξένο φόρουμ en.miui.com. Γιαυτό λοιπόν με αυτόν εδώ τον οδηγό σκοπεύω να σας παρουσιάσω όσο πιο αναλυτικά γίνεται (και με φωτογραφίες) τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να σας ενεργοποιηθεί εκ νέου η άδεια ξεκλειδώματος στο λογαριασμό σας και να μπορείτε να προχωρήσετε σε Unlock του Bootloader.
Ξεκινάμε λοιπόν
1) Το πρώτο βήμα που έχουμε να κάνουμε μόλις αντιληφθούμε ότι έχει ανακληθεί η άδεια που είχε ο λογαριασμός μας είναι να πάμε στο ξένο φόρουμ στην κατηγορία Complains και να ανοίξουμε ένα θέμα με τον τίτλο "Bootloader-Unlock"
2) Αφού λοιπόν μας ανοίξει το παράθυρο για να δημιουργήσουμε το νέο thread εμείς πρέπει να γράψουμε τα παρακάτω στοιχεία:
Mi Account UID: 123456789 <- Εσείς εννοείται γράφετε το δικό σας
Device: Redmi Note 3 (kenzo) <- Εσείς εννοείται γράφετε το δικό σας
Reason: Εδώ γράφετε τον λόγο για τον οποίο θέλετε να σας δοθεί πάλι άδεια.
Έχει γίνει απόκρυψη περιεχομένου. Για να συνδεθείτε/εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ.
Έχει γίνει απόκρυψη περιεχομένου. Για να συνδεθείτε/εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ.
Καλό είναι ο καθένας να γράφει τον πραγματικό λόγο που ζητάει την άδεια γιατί έχει παρατηρηθεί τελευταία ότι λόγοι που είναι copy/paste δεν παίρνουν έγκριση.
Πρότασή μου είναι να γράψετε με δικά σας λόγια ότι είχατε έγκριση και ανακλήθηκε και τώρα θέλετε να κάνετε αναβάθμιση από Android 5 σε Android 6 σε custom Ελληνική rom και συγκεκριμένα από το xiaomi-miui.gr και θα κλειδώσει ο Bootloader οπότε και δεν θα είναι λειτουργικό το τηλέφωνο. Κάπως έτσι τέλος πάντων.
Για τίτλο στο thread μπορείτε να γράψετε ότι φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία:
3) Τώρα αφού έχουμε δημιουργήσει το complaint μας περιμένουμε να γίνει Submitted το thread όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία και αυτό σημαίνει ότι έχει διαβαστεί από τη διαχείριση και έχει προωθηθεί στο κατάλληλο τμήμα για να βγει μια απόφαση για την περίπτωσή σας:
4) Σαν τέταρτο και τελευταίο βήμα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μπαίνουμε κάθε μέρα στη σελίδα του Unlock Tool και να βλέπουμε αν μας επιτρέπει να κατεβάσουμε το Tool. Έτσι θα ξέρουμε ότι εγκρίθηκε η αίτησή μας και μπορούμε πάλι να ξεκλειδώσουμε τον Bootloader με το Mi Account μας.
Άρα πηγαίνουμε στο:
en.miui.com/unlock
και πατάμε επάνω στο Unlock Now όπως φαίνεται και στο παρακάτω spoiler
Αν μας βγάλει στη σελίδα να κατεβάσουμε το Mi Unlock Tool όπως φαίνεται και στο παρακάτω spoiler τότε ξέρουμε ότι έχει δοθεί η έγκριση και μπορούμε να προχωρήσουμε κανονικά σε Unlock του Bootloader
Άλλος ένας τρόπος για να τσεκάρουμε ότι έχει εγκριθεί η αίτησή μας είναι να κάνουμε σύνδεση στο Mi Unlock Tool που έχουμε κατεβασμένο στον υπολογιστή μας και να δούμε αν μας πηγαίνει στην οθόνη που μας λέει να συνδέσουμε το κινητό μας ή μας προτρέπει να πάμε να κάνουμε αίτηση.
Αν δούμε την παρακάτω εικόνα ενώ κάνουμε σύνδεση εννοείται ότι έχουμε κανονικά πάλι έγκριση:
Αν όμως λάβουμε την παρακάτω εικόνα τότε ξέρουμε ότι το account δεν έχει ακόμα έγκριση οπότε πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα
Σαν γενική υποσημείωση να σας ενημερώσω ότι δεν πρόκειται να έρθει μήνυμα είτε email για να σας ενημερώνει ότι εγκρίθηκε η αίτησή σας. Θα πρέπει μόνοι σας να κάνετε κάθε μέρα check για να δείτε αν το Account σας έχει πάλι την άδεια για ξεκλείδωμα!!
Καλές αιτήσεις σε όλους σας και ελπίζω σύντομα να σταματήσει η Xiaomi να ανακαλεί
τις άδειες γιατί είναι πραγματικά ένα μαρτύριο κάθε τρεις και λίγο να αιτούμαστε εκ νέου.