Διαφήμιση

Προβλήματα Μπαταρίας

    >> Ενημέρωση VIP μελών <<

    Παραδόθηκαν 34 νέες XTRV-8.10.18 & ARΩMA ROM στους VIP με mail, και σε λίγο θα είναι διαθέσιμες σε όλους σας.

    Αυτή αλλάζει το Source σε China/xiaomi.eu Source για τις παρακάτω συσκευές.
    RedMi Note 5/PRO (Whyred) - Mi Note 2 (Scorpio) - Mi 8 (Dipper) - Mi 6 (Sagit) - Mi Mix (Lithium) - Mi Mix 2S (Polaris) - RedMi S2 (Ysl) - RedMi 5 Plus (Vince)

    Βγήκε η πρώτη ROM για το PocoPhone F1 (Beryllium), και μέχρι αύριο θα βγουν οι πρώτες ROM,για τα Mi 8 Pro / Mi 8 Lite & Mi Pad 4.
    Δεν έχουμε ακόμη Source China/Xiaomi.eu για Mi-5 (Gemini) & Mi Mix 2 (Chiron).
    Οι ROM για τα Mi-5S (Capricorn) και Mi-5S Plus (Natrium) θα αλλάξουν σε China/Xiaomi.eu,με Android 8 όταν βγάλει ο Xiaomi.eu τις ROM.

    Θα πρέπει να πάρετε ένα πλήρες backup από το TWRP Recovery, και να κάνετε Factory Reset πριν από το Flash της ROM.
    Ίσως γίνει διπλό Boot και καθυστερήσει να μπει στην MIUI την πρώτη φορά.
    Μην διακόψετε την διαδιακασία.....

    >> Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας <<
    *** Xiaomi Miui Hellas Team ***

    • Εγω ξέρω ένα με όλο αυτό γιάτι το θεωρώ απαράδεκτο να συμβαίνει , πάω για redmi 4 prime μπας και βρω την υγειά μου !
      Διαφήμιση
    • Ο/H GnF έγραψε:

      3 μπαταρίες εδώ και κανει το ίδιο πράγμα σε όλες τις Ρομ. Πλέων κλείνει στο 15%. Παει απο το 15 στο 0 δηλαδή και με τις 3 μπαταρίες. Όταν το ξαναβαζεις για φόρτιση αρχίζει την φόρτιση ειτε απο το 34% ειτε απο το 52%.
      Όλα αυτά αν κάνω το λάθος να το βάλω επανω σε fast charger.
      Αν βγαλεις τον κονεκτορα της μπαταρίας για 5 με 10 λεπτα είναι σαν να κανει ρεσετ για λίγο καιρό. Κάνα μήνα σε εμένα.

      Στάλθηκε από το Mi-4c μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
      Καλησπέρα,

      Αντιμετωπίζω και εγώ την ίδια συμπεριφορά, μετά από περίπου ένα χρόνο χρήσης.

      Θα βάλω και Miui 8 να δοκιμάσω μήπως και.... αλλά δεν νομίζω.
      Γνωρίζει κάποιος που μπορούμε να βρούμε original μπαταρία(γιατί λογικά τα έχει "παίξει" η μπαταρία);

      Ευχαριστώ
    • Το πρόβλημα είναι ότι οι πιο πολλοί πού το έχουν το πρόβλημα δεν τους φτιάχνει πάντα με νέα μπαταρία. Εμένα στο ένα κάνει τα ίδια, στο άλλο δεν φορτίζει πάνω από 80, και το 3ο έχει φτιάξει.
      Ότι να ναι λέμε.

      Για γνήσια μπαταρία πραγματικά δεν ξέρω τις είχα πάρει πριν πολύ καιρό.
      Διαφήμιση
    • Παθών κι εγώ, εδώ και κανά 2μηνο. Ειναι κρίμα γιατί γενικά το κινητό είναι πολύ τίμιο. Αν βρει κάποιος λύση, ας ποστάρει εδώ, γιατί με βλέπω για νέο κινητό...
    • Εγώ που έχω ψάξει στο ίντερνετ , original μπαταριες δύσκολα βρίσκεις , προσωπικά δεν έχει βρεθεί κάτι στο οποίο να επιλύει το πρόβλημα δυστυχώς , ισως μόνο να γίνει κάτι αμα βγάλουμε τους κονεκτορες που έλεγε ο συνάδελφος !
    • Δεν δουλεύει πάνω από μερικες μέρες

      Έκτος από το ξαφνικό κλείσιμο, τώρα ενα τηλ κάνει ένα άλλο.
      Βάζεις να φορτίζει και σταματάει τη φόρτιση στο 68. Αν για κάποιο λόγο φτάσει 100 μόλις βγαλεις το φόρτιση πάει 68.

      Σκουπίδι είναι πλέων. Ήδη παροπλισμένα είναι το 1 και μάλλον θα πάω για 2ο αυτή την εβδομάδα.
      Διαφήμιση
    • Κρίμα, απογοήτευση για το συγκεκριμένο μοντέλο...
      Το Mi3 που είχα πριν βγήκε πολύ καλό και γι'αυτό ξαναπήρα Xiaomi, αλλά...
      Τεσπα, αν βρεθεί λύση δώστε κανα φως.
      Αυτό με τους connectορες που αναφέρθηκε? Περί τίνος πρόκειται?
    • Ξεκουμπωνεις μπαταρία για κάνα 5λεπτο ή 10λεπτο και για μερικές μέρες δουλεύει σωστά. Το κολπακι αυτό δεν πιάνει πάντα.
    • Παραθέτω το e-mail όπου έστειλα στα support και τις απαντήσεις που πήρα:
      "Hello my name is *********


      I own a Mi4c for almost a year (not a whole year yet) and last month the phone has shown some issues with the battery.

      When the phone gets at 20% it shut downs suddenly without any warning.

      When I plug to charge it reads 50%.

      I've searched for the problem and a lot of users are having the same issue with me.

      Some people say that updating the rom didn't help.

      Some others say that even replacing the battery doesn't help.

      Xiaomi hasn't given any answer to the problem.

      Please let me know if you are aware of the issue, a lot of users from various xiaomi forums report this problem. All of the users stated that the phone was okay at first, but after around 10 or 11 months the phone had this issue with battery.

      Can you offer a solution please?

      Thanks"

      Απάντηση από <service.us@xiaomi.com>
      "Hi ******,


      Welcome to Xiaomi Customer Support!
      I understand your concern and will surely provide you the information.
      I apologize for the inconvenience caused to you and would request you to follow the below mentioned steps in order to resolve your issue.

      • Clean background apps everyday.
      • Use cleaner tool which exist in security app.
      Sign Out from your Mi Account :-
      1. Go to Settings.
      2. Select Mi Account.
      3. Then confirm to Sign out.

      Backing up data
      1. Connect your Xiaomi device to your computer.
      2. Open Mi PC Suite pcsuite.mi.com/ and click Backups.
      3. On the window you will find the option of Backup where you can see the time & the date of your last backup. Click Backup Now.

      Factory data reset
      1. Go to Settings.
      2. Go to Additional settings.
      3. Go to Backup and reset.
      4. Tap on Factory data reset.
      MiUi version update

      For updating the version, firstly visit our official forum en.miui.com/
      • Click on Downloads.
      • Select your device.
      • Select device name >> Global.
      • Select 'Download Full ROM'. (Stable ROM)
      • Now after downloading Zip file, copy this file in the internal storage of your device in a folder named downloaded_rom which exists in File Explorer.
      (If the particular folder is not there in internal storage of your device, then please create a new folder with the same name)
      • Then go into Tools >> Updater.
      • Tap on '...' icon at the top right side/ long press menu button.
      • Choose update package.
      • Select the download package.
      • Click on OK.
      Restoring data

      1. Connect your Xiaomi device to your computer.
      2. Open Mi PC Suite and click Recovery.
      3. Select the backup file to restore, and then click Restore now.

      Should you have any queries, feel free to write to us. We'll be glad to assist you further.
      Thank you for being a valued customer. Have a great day.
      Best Regards
      Pragya"




      Απάντηση από <service.hk@xiaomi.com>:
      "Dear Customer,


      We are sorry that Hong Kong doesn't sell Xiaomi Mi 4C at present and we haven't any information about it. Sorry for the inconvenience caused. You can know our newest sold products bypaying attention to the notice of our official website and Facebook.

      Thank you for your support and attention towards XiaoMi.
      We appreciate your interest toward our products.
      Any other questions,please feel free to contact us:service.hk@xiaomi.com.
      Best Regards.
      Nicholas
      Customer Service Department
      Customer Hotline support:+852 3001-1888
      Customer Chat Support:mi.com/hk/service/online/
      Official Website:mi.com/hk
      Facebook Fans:facebook.com/xiaomihongkong"




      Απάντηση από <service.sg@xiaomi.com>:
      "Hi *******,



      Welcome to Xiaomi Customer Support!



      Discharge the device to 15-20% and than charge it to 100%. keep the phone on flight mode for 7-8 hours and check the drain status. if the battery is discharged to 85-100% its pretty fine. if the battery drains to less than 85%. customer has to visit service center Below is the mentioned link for service center details situated all over country:-


      mi.com/sg/service/repair/.



      I would like to inform you that you will loose data after performing wipe user data so request you take backup of your device.


      Create backup:-


      Connect your Xiaomi device to your computer.
      Open Mi PC Suite and click Backups.
      On the Back up this device window, you can see the time & date of your last backup. Click Back up Now.


      After these follow below step:-


      For factory reset your data follow below steps:-
      Go to Settings
      Go to additional settings
      Backup and reset
      Go to "factory reset"


      Restore your device data :-


      Connect your Xiaomi device to your computer.
      Open Mi PC Suite and click Recovery.
      Select the backup file to restore, and then click Restore now.


      Should you have any queries, feel free to write to us. We'll be glad to assist you further.



      Thank you for being a valued customer. Have a great day.



      Best Regards,

      Yogesh

      Xiaomi Customer Support"



      Διαφήμιση
    • Καλησπερα σε ολους στο φορουμ, Μολις εγινα μελος εδω.

      Κατοχος του xiaomi 4c Λογω του οτι ειμαι λιγο ασχετος απο τεχνολογια και κινητα θα ηθελα την βοηθεια σας.

      Πριν 4 μερες παρελαβα το κινητο με εγκατεστημενη multirom και καταργηση ολων των κινεζικων εφαρμογων.

      Το προβλημα μου

      Στο κινητο μολις η μπαταρια μου φτασει περιπου κατω απο 35% κλεινει μονο του, οταν προσπαθω να το ξανανοιξω δεν μου ανοιγει (εχει παρουσιαστει 3 φορες στις 4 μερες που το εχω) Για να το ξανανοιξω πρεπει να το βαλω να φορτισει.
      Χθες το αφησα κλειστο να φορτιζει και μολιs εδειξε πληρως φορτιση 100% το ανοιγω και η μπαταρια μου εδειχνε 65%. Σημερα στα 28% μου εκλεισε, τα ιδια φορτισμα και ξανα για να το ανοιξω...

      Οπως ειπα παραπανω ειμαι ασχετος απο εγκαταστασεις και ρυθμισεις, μηπως πρεπει να αλλαξω κατι στις ρυθμισεις της μπαταριας? Τι ειναι αυτο το καλιμπραρισμα πως γινεται?θα διορθωθει ετσι η να μπω στην χρονοβορα διαδικασια να το στειλω πισω κινα για επισκευη 5 μερων κινητο?

      Σχετικα με το τηλεφωνο εκδοση android 5.1 ekdosh miui global 7.3

      Γεια πειτε μου την γνωμη σας τι πρεπει να κανω?

      Ευχαριστω εκ των προτερων,

      Υσ. στην πρωτη φορτιση επειδη επρεπε να φυγω εσπευμενα δεν εγινε πληρη φορτιση καπου στα 70%