Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα και κυρίως στους κατόχους της συσκευής Mi4c
Τελευταία πάρα πολλοί χρήστες προσπαθούν να ξεκλειδώσουν το συγκεκριμένο κινητό με τον official τρόπο και καταλήγουν να παίρνουν συνέχεια το μήνυμα "could not verify device". Ευτυχώς για σας ο χρήστης @movieland, που τον ευχαριστούμε πολύ, μετά από πολύ ψάξιμο και ξενύχτια βρήκε ότι αυτό είναι bug στους σέρβερ της Xiaomi μιας και δεν έχουν καταχωρήσει σωστά τις άδειες των Mi4c.
Αυτό λοιπόν που πρέπει να κάνετε είναι να στείλετε στο email που υπάρχει παρακάτω τα στοιχεία που πρέπει και αφού σας απαντήσουν ότι όλα καλά προχωράτε και ξεκλειδώνεται αμέσως το κινητό σας. Το ξέρω είναι μια έξτρα ταλαιπωρία αλλά δεν σας φταίμε εμείς. Την γκρίνια σας στην Xiaomi!
Ο συγκεκριμένος οδηγός προς το παρόν έχει δοκιμαστεί από τον ίδιο τον @movieland οπότε δεν ξέρουμε κατά πόσο ισχύει 100%. Αυτό είναι κάτι που θα το ανακαλύψουμε με τη δική σας βοήθεια!
Ξεκινάμε λοιπόν:
Η όλη διαδικασία που πρέπει να γίνει είναι μέσω ενός email που πρέπει να στείλετε στην Xiaomi
Οπότε, πηγαίντε στο email σας (κατά προτίμηση στο email που έχετε δηλώσει στο Mi Account σας) και γράψτε με τη σειρά τα παρακάτω στοιχεία:
1) "Γράψτε εδώ τον κωδικό από το sms που λάβατε από την Xiaomi που αποδεικνύει ότι έχει γίνει approve η αίτηση που κάνατε για το ξεκλείδωμα του bootloader"
2) "Κάντε μια φορά τη διαδικασία του Unlock από εδώ και βάλτε εδώ ένα screenshot του Mi Unlock Tool με το error που σας βγάζει"
3) "Κάντε login στο Mi Account App που βρίσκεται μέσα στο κινητό με τον λογαριασμό σας, βγάλτε ένα screenshot (κρατώντας ταυτόχρονα το Volume- και το power για 3δευτερόλεπτα) και τοποθετήστε το ως αποδεικτικό εδώ"
4) Εγκαταστήστε στο κινητό την τελευταία κινέζικη developer που υπάρχει και πηγαίνετε στο About phone και γράψτε εδώ την MIUI Version ώστε να το επιβεβαιώσουν και οι ίδιοι ότι είναι σωστό (πρότασή μου πάρτε και εδώ ένα screenshot και ανεβάστε το μαζί με την MIUI Version)
5) Ένα τιπ/έξτρα δοκιμή σε περίπτωση που παίρνετε το παραπάνω έρρορ κατά το Unlock είναι να αποσυνδέσετε το usb καλώδιο από το κινητό και να το ξανασυνδέσετε και να προσπαθήσετε πάλι. Δοκιμάστε και διαφορετικές θύρες usb στον υπολογιστή για να είστε σίγουροι!
6) Αφού έχετε γράψει και ετοιμάσει όλα τα παραπάνω τότε συμπληρώνετε στην διεύθυνση αποστολής το παρακάτω mail και το στέλνετε:
E-mail: service.eu@xiaomi.com
7) Αφού περάσουν 4-5ώρες ή και την επόμενη μέρα κάντε πάλι μια προσπάθεια να ξεκλειδώσετε και λογικά θα προχωρήσει μιας και από την Χιαομι θα έχουν καταχωρίσει την άδεια στους σέρβερ της. Αν λάβετε email που σας ζητούν έξτρα πράγματα τα στέλνετε και αυτά και μετά πάλι από 4-5ώρες δοκιμάζετε να ξανακάνετε unlock με το tool.
Σε περίπτωση που συνεχίζετε να έχετε πρόβλημα τσεκάρετε το τιπ που θα βρείτε στο παρακάτω ποστ
Original Μήνυμα από την Xiaomi προς το χρήστη movieland
Έχει γίνει απόκρυψη περιεχομένου. Για να συνδεθείτε/εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ.
Έχει γίνει απόκρυψη περιεχομένου. Για να συνδεθείτε/εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ.
Έχει γίνει απόκρυψη περιεχομένου. Για να συνδεθείτε/εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ.