Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό
Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες
-
-
Ο/H Nickleon έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά! Θα ήθελα τα φώτα σας μιας και δεν μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο ξανά!
Έκανα μια παραγγελία από το Aliexpress μια οθόνη μαζί με το frame για το Mi5.
Όταν παρέλαβα διαπίστωσα ότι το καλώδιο για το on/off και το Volume +- ήταν κομμένο εκεί που ενώνεται με την motherboard. Δεν με πείραξε τόσο πολύ μιας και έβγαλα από το δικό μου και το έβαλα. Όταν όμως άνοιξα το κινητό διαπίστωσα ότι τα soft buttons (αριστερά και δεξιά του main κουμπιού) δεν λειτουργούν.
Επικοινώνησα με τον πωλητή και του είπα τα 2 προβλήματα που είχα με την οθόνη. Μου λέει σε παρακαλώ μην ανοίξεις dispute και εγώ θα σου κάνω refund 20 ευρώ από τα 32 που πλήρωσες. Του λέω εντάξει δίκαιη συμφωνία μιας και εγώ θα πρέπει να παραγγείλω άλλη αλλά για όσο καιρό θα περιμένω θα μπορώ να χρησιμοποιώ το τηλέφωνο.
Ο τύπος λοιπόν με πήγαινε από μέρα σε μέρα και κάθε φορά που φτάναμε στο πότε θα γίνει το refund μου ζήταγε και κάτι άλλο με σκοπό φυσικά να περάσουν οι 15 μέρες που έχω περιθώριο για dispute μετά το Confirm delivery.
Επειδή μου έσπασε τα νεύρα του έκανα dispute με φωτογραφίες με τα προβλήματα της οθόνης.
Τώρα λοιπόν μου στέλνει φωτογραφίες από χτυπημένα πακέτα άλλων και μου λέει βάλε αυτή την φωτογραφία στα αποδεικτικά του dispute αν θες να πάρεις λεφτά προφανώς για να ρίξει το φταίξιμο στην μεταφορική.
Τι μου προτείνετε να κάνω? Να κάνω την λαμογιά που μου ζητάει? Υπάρχει περίπτωση να μην πάρω τίποτα έτσι και ρίχνοντας το φταίξιμο στην μεταφορική να με παραπέμψουν σε αυτούς?
Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να το κάνω και αν γίνεται και με κάποιο τρόπο να τον ''καρφώσω'' κιόλας μιας και η συμπεριφορά του είναι τελείως άσχημη.
Αλλά δεν θέλω και να χάσω τα χρήματα μιας και το τηλέφωνο δεν είναι πλήρως λειτουργικό και θέλω να παραγγείλω άλλη οθόνη!
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Η συμπεριφορά που έχει δείξει μέχρι τώρα σε καμία περίπτωση δεν δηλώνει ότι μπορείς να τον εμπιστευτείς.... στον τάκο !
-
Δεν διαπραγματεύεσαι ποτέ.
Άστον να τραγουδάει.
Even dead i will fight. -
Το θέμα είναι ότι δεν έχω βρει ακόμα πως να τον δώσω!
-
Print screen τα μηνύματα του και τα στέλνεις AliExpress
-
Το που θα τα στείλω δεν ξέρω! Ψάχνω να βρω που έχει το report!
-
Στο dispute έχει και upload evidence,
Even dead i will fight. -
Α εσύ λες να τα βάλω εκεί. Εγώ ήθελα να το κάνω διαφορετικά σαν καταγγελία.
Αλλά στα reports που έχει δεν κολλάει.
Τέλος πάντων το πιο πιθανό είναι να το κολλήσω εκεί που λες!
Σας ευχαριστώ παιδιά!!! -
Upload evidence , θα του δωθεί ένα περιθώριο να απαντήσει , εσύ ζητάς refund όλο το χρηματικό ποσό που πλήρωσες και σε εύλογο χρονικό διάστημα παίρνεις τα λεφτά σου πίσω , εφόσον που σίγουρα βγάλει το AliExpress απόφαση υπέρ εσένα μέσα σε τέσσερις ημέρες μέχρι δέκα, μου έχει τύχει , θα δεις τα λεφτά σου στον λογαριασμό σου με αντιλογισμό.
-
Κοιτα τις εικόνες. Πιστεύω θα καταλάβεις πως πας εκεί.
Even dead i will fight. -
Δε μπορείς να το κάνεις αλλιώς.
Υπάρχει ο τρόπος του live chating με εκπρόσωπο του Aliexpress αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αν δεν είσαι diamond member.
Με το dispute είσαι 100% καλλυμένος. Ποτέ δεν έχασα λεφτά από το Αλι.
Even dead i will fight.
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Ετικέτες
-
Παρόμοια νήματα