Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Ο/H Pan0s έγραψε:

      Παιδια μπορει να μου πει καποιος τι ακριβως θα γραφει στο Tracking οταν πρεπει να παω απο τα ΕΛΤΑ να παραλαβω το πακετο;

      Ευχαριστω :)



      Κάτι τέτοιο

      Στάλθηκε από το MI 5s μου
    • Ο/H Bodai έγραψε:

      @gvoi το tracking των ΕΛΤΑ τι γράφει??



      Πιο κατατοπιστικο όντως :D

      Στάλθηκε από το MI 5s μου
    • Διαφήμιση
    • Ο/H billphone έγραψε:

      Ο/H kggian έγραψε:

      Καλημέρα.

      Ποιά μέθοδος είναι η "σωστή" για παραγγελία κινητού από Geekbuying;

      1. Registered Airmail (15-30 business days)
      2. DHL ECONOMY (4-8 business day)
      3. HKDHL Express (3-5 business days)
      4. EMS (7-15 business days)
      5. HKEU Priority Line (15-25 business day)


      Μήπως η τελευταία;
      Η τελευταία δεν ξέρω τι ρόλο παίζει αλλά μέχρι τώρα το geekbuying δεν είχε τρόπο αποφυγής τελωνείου. Μόνο από Ευρωπαϊκές τους αποθήκες είναι σίγουρο και κατά προτίμηση από Ιταλία που έχει ελάχιστα μεταφορικά
      Κατάλαβα. Κρίμα γιατί για το mix 2 6/128 έχει κορυφαία τιμή σήμερα ειδικά. Αλλά υπό αυτές τις συνθήκες δε λέει.
    • Μακάρι να φτιάξουν τα πράγματα και να έρχονται οι παραγγελίες μας ποιο γρήγορα... Μόνο με το priority line από το banggood έχουμε αυτήν την περίοδο προκοπή πάντως !! 8)
      Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...


      Xiaomi Redmi note 12 Pro :thumbsup: s21u Γιώργος






    • Ο/H gvoi έγραψε:

      Ο/H Pan0s έγραψε:

      Παιδια μπορει να μου πει καποιος τι ακριβως θα γραφει στο Tracking οταν πρεπει να παω απο τα ΕΛΤΑ να παραλαβω το πακετο;

      Ευχαριστω :)


      Κάτι τέτοιο

      Στάλθηκε από το MI 5s μου
      Ευχαριστω!

      =============== Νοε 25th 2017, 11:48pm ===============

      Ο/H divo έγραψε:

      Ο/H Pan0s έγραψε:

      Παιδια μπορει να μου πει καποιος τι ακριβως θα γραφει στο Tracking οταν πρεπει να παω απο τα ΕΛΤΑ να παραλαβω το πακετο;

      Ευχαριστω :)
      το κοιτάς στα ΕΛΤΑ 'η σε ξένο site ?
      =============== Νοε 25th 2017, 4:46pm ===============
      22/11/2017, 20:52:49Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ
      22/11/2017, 20:05:39Κ.Α.Τ.ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ)
      22/11/2017, 14:12:33ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
      19/11/2017, 17:45:46ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ
      14/11/2017, 17:51:00ΟΛΛΑΝΔΙΑΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

      Σπασανε ολα τα ρεκορ... α ρε bangood.......
      κόλλησε στην εκφόρτωση βεβαια θα ανεβοκατεβαινει η πορτα φαινεται.... :P :P
      Στα Ελτα :P
      Ευχαριστω
    • Καλησπέρα παιδιά.

      Περιμένω μια παραγγελία από Gearbest από τις 11/11. Είναι το Mi Max 2 με άλλα ..12 πραγματάκια μέσα.. θήκες, κάρτα μνήμης κλπ.

      Επέλεξα κανονικά Eu Express και μου έστειλαν ένα tracking number όπου μέχρι και τώρα αναφέρει "Your parcel is on its way (Southhall)"

      Πριν λίγο έλαβα ένα νέο mail που λέει ότι shipping number ( LVS13763600017XXXXX ).

      Τι παίζει ακριβώς; από την αρχή άνοιξα ticket λέγοντας ότι θέλω DPDUK. Αυτό τι tracking number είναι; :/

      Πρώτη φορά παίρνω με αυτή τη μέθοδο και περιμένω μάλιστα και ένα Mi 6 από το ίδιο κατάστημα επίσης..
      Won't Back Down
    • Διαφήμιση
    • Μήπως το κινητό το έστειλαν με dpduk κ τα υπόλοιπα με bpost international???

      Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Δεν αναφέρουν κάτι τέτοιο στο mail. Απλά έχουν τον αριθμό παραγγελίας και το ..νέο tracking number. Ενώ μέρες πριν μου είχαν στείλει άλλο της μορφής ( 5997151ΧΧΧ ).

      Τους έστειλα φυσικά μήνυμα αλλά θέλω να δω αν έχει συμβεί και σε κάποιον ακόμα.

      Το ιστορικό μάλιστα είναι είναι ότι:

      11/11 έγινε η παραγγελία

      19/11 έγινε shipped με tracking no ( 5997151XXX ).

      21/11 μου στέλνουν νέο mail με tracking ( 5997XXXXX)

      22/11 μου στέλνουν ξανά mail με άλλο ( 599715ΧΧΧΧ)

      26/11 σήμερα.. μου στέλνουν αυτό..

      ειλικρινά δεν ξέρω τι παίζει.. έχουν σπάσει την παραγγελία; δεν ξέρω.. πάτα στο ίδιο order no αναφέρονται.. με τα ίδια 13 προιόντα μέσα.

      UPDATE: σε κάθε mail τα 13 προιόντα αναφέρονται ως.. Remaining items to be shipped:

      ενώ ας πούμε στην παραγγελία του Mi 6 το έχει κανονικά ως Items have been shipped out before display as follows:
      Won't Back Down
    • Μάλλον έσπασαν την παραγγελία σε 2...η μία με DPD UK και η άλλη με Belgium Post
    • Καλησπέρα παιδιά τι λέτε περιμένω κάποια πράγματα και έχουν αργήσει κλασσικά οπότε..

      1) Το ένα από αυτά που το έχω πάρει παραγγελία απο της 7/10/17 από το alli express ναι μεν δείχνει οτι έχει γινει εκφόρτωση στο αεροδρόμιο απο 18/10/17 αλλά πουθενά ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
      Το θέμα είναι οτι μου γράφει το alli οτι σε 10 μέρες η παραγγελία μου θα κλείσει ... Άρα εγώ πότε πρέπει να ανοίξω dispute για να μην χάσω και τα λεφτά ?? ?(

      2) Επίσης εχτές έκανα τεστ για μία ακόμη φορά με το banggood διάφορα μικροπράγματα που θέλω έκανα παραγγελία και θέλω να δω πόσο γρήγορα θα μου έρθουν.. :D Το θέμα είναι ότι από τα 7-8 αξεσουάρ που πείρα ενώ αρχικά τα είχε βάλει από μόνο του το σύστημα σε δυο παραγγελίες των 21 ευρώ η μία ξαφνικά μετά την πληρωμή βλέπω 3 tracking number και ένα wrist band λουράκι μαύρο για το mi band 2 μου που παράγγειλα μαζί με τα άλλα το έστειλαν μόνο του ... Μα καλά γιατί το έκαναν αυτό ?? Γιατί έσπασαν την παραγγελία σε 3 ?? Για να μην είναι μεγάλο το δέμα?? Μόνο του το λουράκι?? :thumbdown:
      Θα φτάσει άραγε ποτέ εδώ ... <X
      Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...


      Xiaomi Redmi note 12 Pro :thumbsup: s21u Γιώργος






    • Διαφήμιση
    • Ο/H perpetas έγραψε:

      Καλησπέρα παιδιά.

      Περιμένω μια παραγγελία από Gearbest από τις 11/11. Είναι το Mi Max 2 με άλλα ..12 πραγματάκια μέσα.. θήκες, κάρτα μνήμης κλπ.

      Επέλεξα κανονικά Eu Express και μου έστειλαν ένα tracking number όπου μέχρι και τώρα αναφέρει "Your parcel is on its way (Southhall)"

      Πριν λίγο έλαβα ένα νέο mail που λέει ότι shipping number ( LVS13763600017XXXXX ).

      Τι παίζει ακριβώς; από την αρχή άνοιξα ticket λέγοντας ότι θέλω DPDUK. Αυτό τι tracking number είναι; :/

      Πρώτη φορά παίρνω με αυτή τη μέθοδο και περιμένω μάλιστα και ένα Mi 6 από το ίδιο κατάστημα επίσης..
      Έκαναν αυτό που λέει ο φίλος πάνω, άνοιξε στην PayPal dispute και ανέφερε το τι έγινε το έχουν ξανά κάνει σε πολλούς και σε κινητά ακόμη με αποτέλεσμα να υπάρχει ο κίνδυνος του τελωνείου. Επί τη ευκαιρία..έχει κανεις αλλαγή στο τρακινγκ από παραγγελία στις 11/11; Και ακόμη είμαι στο "on it's way to Southall"

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk