Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • @trifos και εμένα το ίδιο copy-paste μηνυμα μου εστειλαν σήμερα το πρωι.(

      (Unfortunately, due to the clearance checking, now your parcel is being
      checked by the customs. These days the customs is checking the parcel
      strictly, so this has caused a delay to the shipping time of your order.
      We have asked the shipping company to solve this issue for both of us
      as fast as they can.
      We kindly suggest that you can wait a little more time to receive your package.
      Once again, we wish to extend our apologies to you. You are a valued
      customer to us and we will work hard to improve and ensure such an issue
      does not occur again in the future.
      We look forward to your continued business and thank you for your support.
      ))
      ( πολλά τζιτζιλόνια και κοκοκόψαρα του συζυγου + τύπου go pro καμερα) , αλλα απο 1/9 το tracking έδειχνε southhall your parcel is on the way.
    • Ο/H trifos έγραψε:

      @epsila και μένα έτσι έδειχνε:
      05 Sep 2017 11:20SouthallYour parcel is on its way

      ψευτομπλουκια κινεζοι! με eu express παρήγγειλα. Πάντως με ενα γκουγκλαρισμα ειδα οτι στειλανε και σε Πολωνους το ιδιο μην. Τους εστειλα μηνυμα στο gear να γινουν πιο λεπτομερεις και αν θα χρειαστει να πληρωσω extra, να δω τι θα απαντησουν
    • Διαφήμιση
    • Ο/H anavrian έγραψε:

      +1 κι απο μενα οτι οποιος βιαζεται δεν παραγγελνει απο Κινα. η επικοινωνια με τα κινεζικα μαγαζια πολλες φορες αβασταχτα δυσκολη, με ανυπαρκτα αγγλικα (παλιοτερα ακομα χειροτερα) και με αλλα να σου λεει ο ενας αλλα ο αλλος. Διαφορετικη νοοτροπια και κουλτουρα ανθρωπων στην αλλη πλευρα του πλανητη. Πουλανε οι ανθρωποι πολλες φορες πραγματα που δεν ειναι σε στοκ...κι ας λενε οτι ειναι...ετσι δουλευουν αυτοι. Οι δικοι μας οι Ελληνες, ψαχνουν το μαγαζι με τη χαμηλοτερη τιμη, τα χαμηλοτερα εξοδα αποστολης κι αν ειναι δυνατον να φτασει στα χερια μας...χθες, δεν παει ετσι. Αν ριξεις μια ματια στα σχολια δικων μας στα μαγαζια που παραγγελνουν κινητο, σημερα βαζουν την παραγγελια...αυριο το πρωι βροχη τα μηνυματα γιατι δεν εφυγε ακομα...ασε τα ρομά σχολια για κανα δωρακι, κανα καλωδιακι, καμια θηκουλα σιλικονης...Δεν εχω εμπειρια απο Gearbest, αλλα 18 χρονια και αγορες και πωλησεις ebay, paypal (απο τους πρωτους) και τα τελευταια χρονια αγορες απο aliexpress. Παντου εχει απατεωνες αλλα μεσω paypal ο πελατης στο 99% των περιπτωσεων εχει δικιο και παιρνει τα λεφτα του πισω, σε σημειο μαλιστα που οι δικοι μας το εχουν κανει συστημα και με το που αργησει κατι η κολησει καπου, full refund και μετα απο λιγες μερες και το προιον εμφανιζεται...ουτε κουβεντα βεβαια τα τιμια ελληνοπουλα να επθκοινωνησουν με τον πωλητη και να πληρωσουν εκ νεου η να επιστρεψουν το προιον. Συγνωμη για το μακροσκελεστατο post. Απλα....λιγο μπεσα κι απο τη δικα μας τη μερια βρε παιδια.

      Sent from my MI 3W using Tapatalk
      Δηλαδή για να καταλάβω, όταν ένα κατάστημα δίνει συγκεκριμένους χρόνους αποστολής και παράδοσης και αυτό δεν τηρείται, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και ας έρθει το δέμα μας σε 2 μήνες πχ; Φυσικά αν αυτό γίνει από Ελληνα πωλητή, αυτός είναι λαμόγιο, πάει να μας φάει τα λεφτά κλπ. Όταν δεν τηρείται η συμφωνία από την μια πλευρά φυσικά και θα πρέπει να γίνει πλήρης επιστροφή των χρημάτων.
    • Στους χρόνους αποστολής ναι θα πρέπει να τους τηρεί, στους χρόνους παράδοσης όμως όπου τα δέματα παραμένουν πολλές φορές και 45 ημέρες στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για να σκαναριστούν ποιοί χρόνοι παράδοσης να τηρειθούν;
    • Φαντάζομαι για τους χρόνους παράδοσης μέχρι να πατήσει Ελλάδα το δεμα. Αυτό φαίνεται και στο τρακ. Εκεί ναι πρέπει να υπάρχει όριο. Και να τηρείται.
    • Διαφήμιση
    • Μόνο στον χρόνο αποστολής του δέματος μπορούμε να ήμαστε αυστηροί...από την στιγμή δηλαδή που θα κάνεις την παραγγελία μέχρι την στιγμή που θα λάβεις tracking number και πάντα λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο αποστολής που αναφέρει το κατάστημα. Από εκεί και μετά αναλαμβάνουν τα ταχυδρομεία - μεταφορικές εταιρείες.

      Παραδείγματα:
      Παραγγελία προϊόντος που λέει αποστολή σε 1-2 μέρες...την 3η μέρα έχεις κάθε δικαίωμα να ζητήσεις ακύρωση και τα χρήματα πίσω.
      Παραγγελία προϊόντος που λέει αποστολή σε 7-10 μέρες...την 11η μέρα έχεις κάθε δικαίωμα να ζητήσεις ακύρωση και τα χρήματα πίσω.

      Το μεγάλο λάθος που κάνουν τα καταστήματα είναι που δεν ενημερώνουν σε περίπτωση καθυστέρησης αποστολής, εάν θες να περιμένεις ή να ακυρώσουν την παραγγελία...εκεί θα σε σκλάβωναν...γιατί πολύ απλά θα λέγαμε ότι έχουμε "εξυπηρέτηση".

      Ακόμα και στην παράδοση που γράφουν 20-30 μέρες, χωρίς να γνωρίζουν τα καταστήματα τις ιδιαιτερότητες των ελληνικών τελωνείων και τους χρόνους καθυστέρησης , είναι λάθος να πεις δεν παρέλαβα στις 30 ημέρες, την 31η ανοίγω dispute και ζητάω refund.

      Τέλος σε όλα αυτά μην ξεχνάμε και εξωγενείς παράγοντες όπως, απεργίες, ακυρώσεις πτήσεων, φυσικές καταστροφές κτλ...
    • Φιλος απ το amazon παρειγγειλε εργαλειο για τη δουλεια του αξιας 500 ευρω.Ο Γερμανος πωλητης πηγε να στο στειλει με μια κουριερ αλλαξε γνωμη το εστειλε με αλλη και το δεμα καθυστερησε.Μετα απο διαμαρτυρια του φιλου στο Αmazon πηρε πισω τα χρηματα του και φυσικα εφτασε το δεμα αρκετα καθυστερημενο.Ουτε ΚΑΝ αναφερθηκε απ το amazon να γυρισει πισω τα χρηματα η το αντικειμενο και ουτε καν ο γερμανος διαμαρτηρηθηκε.Θα μου πεις Ευρωπη και amazon?ε ετσι δουλευει το οργανωμενο συστημα τι να κανουμε.
    • @thanasis50 οπως ανεφερα και στο ποστ μου αλλη νοοτροπια, αλλος λαος. Σε πολλες περιπτωσεις δεν εχουν καν τα προιοντα που πουλανε, περιμενουν πρωτα να γινει μια παραγγελια και μετα να το παραγγειλουν απο τον προμηθευτη τους η απο το εργοστασιο....το ιδιο γινεται και με τα flash shales που εχουν χαμηλες τιμες, μαζευουν τις παραγγελιες, πανε στον προμηθευτη και πετυχαινουν καλυτερη τιμη απο την ποσοτητα....λαμογιά συμφωνα με την δικη μας "ευρωπαικη" λογικη? ισως...αλλα γι αυτους ειναι ο μονος τροπος να κανουν business. Τα περισσοτερα κινεζομαγαζα λειτουργουν μ ενα γραφειακι και 3 υπολογιστες, δεν ειναι amazon....εχουν τοσες χιλιαδες αντικειμενα που πουλανε, δεν τα εχουν φυσικα σε stock....αφου λαβουν την παραγγελια απο 5-10 ατομα συγχρονως τα παραγγελνουν απο τον προμηθευτη τους...κι αν η παραλαβη αργησει? εεε τοτε εκει δημιουργειται το προβλημα...κι αρχιζουν τα: εχετε υπομονη, και ειχαμε μια μικρη καθστερηση....
      Γιατι γραφουν 2-3 μερες και δεν γραφουν 5-10 μερες για να φυγει απο Κινα? γιατι αλλιως κανενας δεν θα αγοραζε....αυτο ζηταμε...αυτο μας δινουν...απατη? ισως...αλλα γι αυτους ειναι ο μονος τροπος να στησουν επιχειρηση απ το μηδεν, αν τα ειχαν ολα αυτα σε stock φανταστειτε ποσα κεφαλαια θα επρεπε να ειχαν.
      Γι αυτο αν προσεξεις καποια πιο "σοβαρα" μαγαζια βαζουν φωτογραφια απο ενα βουνο απο κουτια απο το συγκεκριμενο προιον, για να δειξουν...οτι κοιταξτε εμεις τα εχουμε σε stock δεν ειμαστε σαν τους αλλους...αλλο βεβαια κατα ποσο κι αυτο ειναι αληθεια.
      Εμεις εχουμε δικαιωμα να ζητησουμε τα λεφτα μας πισω αν τα πραγματα δεν γινουν οπως μας υποσχεθηκαν? Βεβαιως!! αλλα αλλοι εκατο δεν θα το κανουν και θα περιμενουν υπομονετικα την παραγγελια τους να ερθει αρα το κινεζικο συστημα του επιχειρειν με τις online πωλησεις δουλευει.
      Το θεμα ειναι τι κανουμε εμεις που δεν ειμαστε σαν αυτους, δεν ειμαστε λαμογια, ειμαστε υπευθυνοι και σοβαροι πελατες οταν οπως ο φιλος του @billfot παιρνει τα χρηματα του πισω και τελικα....ΚΑΙ το προιον....ασχετα απο το αν ο πωλητης (που στο amazon και στο ebay) τρεμει η ψυχη του απο ασχημα σχολια και απο δυσαρεστημενους πελατες και disputes γιατι πολυ απλα αν του τυχουν 2-3 περιπτωσεις σ ενα μηνα υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα να τον πεταξει το amazon εξω....το amazon απο τη στιγμη που ο πελατης αποζημειωθηκε στο φουλ δεν το νοιαζει αν εμεις τελικα παραλαβαμε το προιον, για αυτους case is closed..ετσι λειτουργουν amazon και ebay γιατι....χωρις ευχαριστημενους πελατες δεν υπαρχει αγορα....
      παιρνει λοιπον ο συμπαθεστατος κυριος τα 500 του ευρω πισω, παραλαμβανει και το εργαλειο του και μουγκα στη στρουγκα....χαζος ειναι? θα πουν καποιοι? ισως οχι...δεν ειναι χαζος....απλα αυτη η νοοτροπια δεν μας κανει καλυτερους απο τους μη επαγγελματιες, τα λαμογια κινεζακια.
      Την καλημερα μου σε ολους, δεν θελω να θιξω η να προσβαλω κανενα, απλα τη σκεψη μου μοιραστηκα.

      Sent from my MI 3W using Tapatalk
    • Δηλαδη η πολιτικη του amazon κανει λαμογιο αυτον που συνδιαλασσεται?Να βουταμε τη γλωσσα πριν χαρακτηρισουμε.Δεν θα επεκταθω γιατι ουτε καν σε γνωριζω , ουτε καν θελω να μπω σε διαδικασια "διαλογου".Καλημερα .case closed.
    • Διαφήμιση
    • Η πολιτικη του amazon δεν μας κανει τιποτα. οτι ειναι ο καθενας ειναι απο μονος του. απλα η πολιτικη του amazon μας δινει την δυνατοτητα (οπως εσυ εγραψες οτι δεν του ζητησε τα χρηματα ξανα) να κρατησουμε κατι που δεν ειναι δικο μας. Οταν δικαιως ζηταμε refund και δικαιως μας την δινουν, (για οποιοδηποτε λογο κι αν την πατησε ο ευρωπαιος πωλητης κι αργησε η παραδοση) αλλα συγχρονως το προιον παρουσιαζεται τελικα στην πορτα μας....τοτε ασχετα αν το amazon δεν μας το ζητησε κι ο πωλητης για τους δικους του λογους παλι δεν μας το ζητησε....ειμαστε υποχρεωμενοι να επικοινωνησουμε με το amazon κι αν δεν δειξει ενδιαφερον και απευθειας με τον πωλητη και να του πουμε ξερεις κατι? εγω το προιον το παρελαβα, εστω και με καθυστερηση λιγων ημερων το παρελαβα....το σωστο δεν ειναι να εχω κατι που δεν εχω πληρωσει ....παρε τα λεφτα σου κυριε Γερμανε....αν αφου πηραμε τα λεφτα μας πισω εμφανιστει τελικα το προιον μετα απο λιγες μερες και για οποιοδηποτε λογο δεν το θελουμε πια....τοτε απλα αρνουμαστε την επιδοση κι αυτο επιστρεφει (με αργη διαδικασια αλλα επιστρεφει) στον πωλητη χωρις καμια επιβαρυνση και για τον αγοραστη και για τον πωλητη. αν κρατησουμε και τα χρηματα, κρατησουμε και το προιον και κανουμε την παπια τοτε εχουμε κατι που δεν εχουμε πληρωσει, δεν ειναι δικο μας κι αυτο ο καθενας μπορει να το ονομασει οπως θελει....απο αυτα που εγραψες αυτα συμπερανα, αν τα πραγματα εγιναν αλλιως κι ο φιλος σου συμπεριφερθηκε μπεσαλιδικα μπραβο του!! Δεν χρειαζεται να γνωριζομαστε για να κανουμε διαλογο....αν ενιωσες αβολα για τον φιλο σου λυπαμαι, τιποτα προσωπικο απλα χρησιμευσε ως παραδειγμα. Εγω εγραψα την αποψη μου για το τι θεωρω τιμιο και τι οχι...οποιος αναγνωριζει τον εαυτο του στη θεση του λαμογιου....εχω ενα καλο μπρουσκο που το αφησα κι εκανε ζυμωση κι εχει γινει ωραιοτατο ξυδακι....Δεν μπορουμε να θελουμε ν αλλαξουμε αυτη τη χωρα αλλα η αλλαγη παντα ν αρχιζει απ το γειτονα. φιλικα....



      Sent from my MI 3W using Tapatalk