Διαφήμιση

Γενική συζήτηση περί καταστημάτων και παραγγελιών από εξωτερικό

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Ο/H Red21 έγραψε:

      Εμενα παντως δεν μου απανταει τωρα 4 μερες που του εχω στειλει μυνημα!!

      Ξερω γω μπορει να φταιει και το οτι το σιτε ειναι ακομα υπο ανακατασκευη!!

      Γιαυτο απευθυνθηκα εδω παιδες, μιας και συνηθως τα κουπονακια που δινουν τα κινεζομαγαζα ειναι τα ιδια για ολους δεν ειναι ατομικα!
      Υπόψιν και οι κινέζοι είχαν πρωτομαγιά + ότι φτιάχνει το site του, οπότε να έχει θέμα ο mail server του, δως του λίγο χρόνο. Ο "γλυκούλης" δεν έχει κουπόνια. Μιλάς μαζί του και πάντα κάνει καλύτερη τιμή για τα μέλη του φόρουμ.
    • Χτες πάντως δούλευε μια χαρά το site του. Έκανα και εγγραφή αλλά είπα να το αφήσω να μιλήσω σήμερα μαζί του για καλύτερη προσφορά (μετά από αυτά που διάβασα εδώ) αλλά βλέπω ότι σήμερα πάλι είναι down το site του.
    • Ο/H maddoctor έγραψε:

      Ο/H Red21 έγραψε:

      Εμενα παντως δεν μου απανταει τωρα 4 μερες που του εχω στειλει μυνημα!!
      Υπόψιν και οι κινέζοι είχαν πρωτομαγιά + ότι φτιάχνει το site του, οπότε να έχει θέμα ο mail server του, δως του λίγο χρόνο. Ο "γλυκούλης" δεν έχει κουπόνια. Μιλάς μαζί του και πάντα κάνει καλύτερη τιμή για τα μέλη του φόρουμ.

      Ο/H Nickleon έγραψε:

      Χτες πάντως δούλευε μια χαρά το site του. Έκανα και εγγραφή αλλά είπα να το αφήσω να μιλήσω σήμερα μαζί του για καλύτερη προσφορά (μετά από αυτά που διάβασα εδώ) αλλά βλέπω ότι σήμερα πάλι είναι down το site του.

      By the way, από το PC, σε Firefox και Opera δεν παίζει το site του... Σε εσάς παίζει? (από το κινητό και από άλλους browsers παίζει κανονικά)
    • Διαφήμιση
    • Firefox και IE δεν παίζει ο yeso από το pc, το ίδιο και από το κινητό με τον miui browser, βγάζει Error 522
    • Προς γνωστες του συγκεκριμενου μαγαζιου!!

      1) Στελνει σφραγισμενες εργοστασιακα συσκευες αν του το ζητησεις ο yeso η σου λεει και αυτος "i wanna check first" και παρομοιες δικαιολογιες??

      Γιατι εχω μια λοξα με το συγκεκριμενο ζητημα!!! :S

      2) Περναει πληρωμη στον yeso μεσω paypal κατευθειαν τραβωντας απο καρτα πειραιως visa χωρις balance η κανει deny την πληρωμη και θελει revolut (η κατι συναφες) και balance??
    • Ο/H Red21 έγραψε:

      Προς γνωστες του συγκεκριμενου μαγαζιου!!

      1) Στελνει σφραγισμενες εργοστασιακα συσκευες αν του το ζητησεις ο yeso η σου λεει και αυτος "i wanna check first" και παρομοιες δικαιολογιες??
      Γιατι εχω μια λοξα με το συγκεκριμενο ζητημα!!! :S
      2) Περναει πληρωμη στον yeso μεσω paypal κατευθειαν τραβωντας απο καρτα πειραιως visa χωρις balance η κανει deny την πληρωμη και θελει revolut (η κατι συναφες) και balance??

      1. Έχω ψωνίσει 10αδες συσκευές το τελευταίο 8μηνο από αυτόν. Αυτό που μπορώ να σου πω με απόλυτη βεβαιότητα, είναι ότι ΟΛΕΣ ήταν 100% γνήσιες! Δεν του έχω ζητήσει ποτέ να μην ανοίξει συσκευασία, αλλά δεν του έχω ζητήσει και ποτέ να μου βάλει την "Α" ή τη "Β" ρομ... Με που τις παραλαμβάνω τις περνάω από "κλίβανο" (φλασάρισμα τη ρομ που θέλω) και ΜΕΤΑ βγάζω τη ζελατίνα από μπροστά...
      2. Δέχεται PayPal. Αυτό είναι σίγουρο. Τώρα τα υπόλοιπα δεν τα ρυθμίζουν οι Κινέζοι, αλλά οι τράπεζες οι δικές μας. Πάντως επειδή ι συγκεκριμένος είναι "ευέλικτος" με τις πληρωμές, αν έχεις πρόβλημα με τη κάρτα σου ή το PayPal σου, ρώτησέ τον να σου προτείνει εναλλακτικό τρόπο πληρωμής.Εγώ τους τελευταίους μήνες έβαλα Revolut και κυριλεκτικά ΣΩΘΗΚΑ από πολλές κακοτοπιές και τερτίπια των τραπεζών, αλλά και του Paypal (όσο αφορά τις ισοτιμίες νομισμάτων)...
    • Διαφήμιση
    • Ο/H caeser έγραψε:

      Ο/H Red21 έγραψε:

      Προς γνωστες του συγκεκριμενου μαγαζιου!!

      1) Στελνει σφραγισμενες εργοστασιακα συσκευες αν του το ζητησεις ο yeso η σου λεει και αυτος "i wanna check first" και παρομοιες δικαιολογιες??
      Γιατι εχω μια λοξα με το συγκεκριμενο ζητημα!!! :S
      2) Περναει πληρωμη στον yeso μεσω paypal κατευθειαν τραβωντας απο καρτα πειραιως visa χωρις balance η κανει deny την πληρωμη και θελει revolut (η κατι συναφες) και balance??
      1. Έχω ψωνίσει 10αδες συσκευές το τελευταίο 8μηνο από αυτόν. Αυτό που μπορώ να σου πω με απόλυτη βεβαιότητα, είναι ότι ΟΛΕΣ ήταν 100% γνήσιες! Δεν του έχω ζητήσει ποτέ να μην ανοίξει συσκευασία, αλλά δεν του έχω ζητήσει και ποτέ να μου βάλει την "Α" ή τη "Β" ρομ... Με που τις παραλαμβάνω τις περνάω από "κλίβανο" (φλασάρισμα τη ρομ που θέλω) και ΜΕΤΑ βγάζω τη ζελατίνα από μπροστά...
      2. Δέχεται PayPal. Αυτό είναι σίγουρο. Τώρα τα υπόλοιπα δεν τα ρυθμίζουν οι Κινέζοι, αλλά οι τράπεζες οι δικές μας. Πάντως επειδή ι συγκεκριμένος είναι "ευέλικτος" με τις πληρωμές, αν έχεις πρόβλημα με τη κάρτα σου ή το PayPal σου, ρώτησέ τον να σου προτείνει εναλλακτικό τρόπο πληρωμής.Εγώ τους τελευταίους μήνες έβαλα Revolut και κυριλεκτικά ΣΩΘΗΚΑ από πολλές κακοτοπιές και τερτίπια των τραπεζών, αλλά και του Paypal (όσο αφορά τις ισοτιμίες νομισμάτων)...
      Ευχαριστω φιλε caeser για την απαντηση (αν καποιος αλλος ειναι πιο σιγουρος για αυτα ακριβως που ρωταω ας απαντησει παρακαλω)!!

      Το θεμα σφραγισμενη συσκευη παντως εγω σε οσες αγορες εχω κανει απο Κινα το απαιτω παντα (για προφανεις λογους!!!) και απο παντου!!!

      Στο vickmall π.χ που εχω κανει παμπολες αγορες στην αρχη μου εκαναν νερα αλλα στο τελος παντα τους απαιτουσα σφραγισμενες συσκευες με δικη μου ευθυνη φυσικα και μου εστελναν πραγματικα σφραγισμενες!!

      Θα τον ρωτησω διαφορα τον φιλο μας τον yeso αλλα πρεπει πρωτα βεβαια να απαντησει στο μυνημα που του εχω ηδη στειλει!!! ;)
    • Ο/H Red21 έγραψε:

      Ευχαριστω φιλε caeser για την απαντηση (αν καποιος αλλος ειναι πιο σιγουρος για αυτα ακριβως που ρωταω ας απαντησει παρακαλω)!!
      Θα τον ρωτησω διαφορα τον φιλο μας τον yeso αλλα πρεπει πρωτα βεβαια να απαντησει στο μυνημα που του εχω ηδη στειλει!!!
      Να ρωτήσω και 'γω εσένα κάτι... Για σπασμένη οθόνη υπολογιστή, που μπορώ να απευθυνθώ για τυχόν αποζημίωση? (όπου νά'ναι θα τη σπάσω τη δική μου, στη προσπάθειά μου να σκοτώσω το μυγάκι που περπατάει κάτω από τα μηνύματά σου!) Χαχαχαχα! :D

      Μην ξεχάσεις να αναφέρεις στο yeso, ότι είσαι μέλος του "greek forum Xiaomi-miui.gr" επειδή, μέχρι τώρα, έχει δείξει ότι μας "προσέχει" πολύ...
    • Ο/H Nickleon έγραψε:

      Τώρα πάντως μπήκα κανονικά (Firefox PC και χτες και τώρα)
      Τώρα φαίνεται να δουλεύει κανονικά με όλους τους browsers... Πέσαμε φαίνεται επάνω στην ανανέωση...
    • Διαφήμιση
    • Είχα πει του yeso για Mi5 pro 128GB αρχές Απριλίου και μου είπε 20 με 25 Απριλίου παραλαμβάνει, θα μου έστελνε και mail :sleeping: