Διαφήμιση

Top 10 Christmas Sales Most Wanted (Gearbest)

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Top 10 Christmas Sales Most Wanted (Gearbest)

      Μόλις παρέλαβα μέιλ για Χριστουγεννιάτικες προσφορές του Gearbest,


      Ενδεικτικά μερικά προιόντα
      xiaomi miband 1s : 21.08
      Xiaomi Hybrid Dual Drivers Earphones : 15.57€
      XiaoMi Yi 1080P Ambarella A7LS : 56.8€



      OffTopic
      Για όποιον έχει αρκετή υπομονή στο να παραλάβει και δεν βιάζεται άς ρίξει μια ματιά


    • Το κατάστημα αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά προβλήματα πέρα από την τραγική καθυστέρηση, ενδεικτικά αναφέρω:

      -Προϊόντα που δεν υπάρχει stock ενώ σε διαβεβαιώνουν ότι υπάρχει ή ότι θα σταλούν σε 3-5 μέρες και τελικά δεν αποστέλλονται ακόμα και 20μέρες μετά ενώ έχουν δεσμεύσει τα χρήματα σου
      -Όταν ζητήσεις refund, δικαιολογημένα αφού δεν έχει αποσταλεί η παραγγελία σου τόσες μέρες μετά, υπεκφεύγουν refund στον τραπεζικό σου λογαριασμό, όταν απαντήσουν και προτείνουν επιστροφή χρημάτων στο wallet του καταστήματος και μάλιστα επιμένουν. Ο ίδιος ο εκπρόσωπός τους ("Sam" σε διπλανό φόρουμ) παραδέχεται σε παρόμοια περίπτωση να ανοίξει φίλος που βρέθηκε σε παρόμοια δυσάρεστη κατάσταση case στο paypal.
      -τρομερή καθυστέρηση στην επικοινωνία , είτε με mail είτε με ticket και νοοτροπία κινεζομάγαζου μια δεκαετία πίσω

      Τα παραπάνω από προσωπική εμπειρία με το κατάστημα. Μια βόλτα στις εμπειρίες χρηστών σε διπλανό φόρουμ και διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες θα επιβεβαιώσει/ενισχύσει τα γραφόμενα μου.

      Υ.Γ. Καλό είναι όταν προμοτάρουμε κάποιο κατάστημα για τους όποιους λόγους μπορεί να έχουμε, να σεβόμαστε και λίγο τους φίλους συμφορουμήτες. Φυσικά πάντα ο καθένας κρίνει με βάση την δική του εμπειρία, αλλά εδώ μιλάμε για γενική κατακραυγή και άσχημη αντιμετώπιση του πελάτη και όχι μεμονωμένα περιστατικά.

      Φιλικά πάντα, χωρίς καμιά διάθεση επίθεσης στον @Sam που άνοιξε το νήμα. Απλά όσο με αφορά μου φαίνεται το λιγότερο απαράδεκτο να προμοτάρουμε στην κοινότητά μας ένα τόσο προβληματικό κατάστημα. Αντιθέτως θεωρώ ότι θα έπρεπε να προστατεύουμε τους miui-φίλους εδω μέσα και για'αυτό θεώρησα σωστό να γράψω όσα έγραψα.
      Και πάλι συγγνώμη για την παρέμβαση, δεν μου αρέσει να χαλάω το "κλίμα".
      Καλές γιορτές!
    • To ότι ένα κατάστημα έρχεται στη σελίδα μας να διαφημιστεί, δεν σημαίνει ταυτόχρονα πως δεν θα του ασκήσουμε κριτική στα πεπραγμένα του.
      Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

      Με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, θα έπρεπε να κλείσουμε τις πόρτες σε όλους αφού κατά διαστήματα όλο και κάτι στραβό θα πήγε με εμπειρία κάποιου.

      Για αυτό τον λόγο έχουμε δώσει βήμα σε όλους σας να ασκείτε ελεύθερα κριτική με βάση τις εμπειρίες σας.

      Εμείς δεν αβαντάρουμε κανένα e-shop από αυτά που έρχονται κατά καιρούς στην σελίδα μας.
      Όλα τα e-shop παίζουν με τους ίδιους όρους και έχουν την ίδια αντιμετώπιση από εμάς.

      Η κριτική σας είναι αυτή που θα τα δώσει υπεραξία, ή θα τα ρίξει στα τάρταρα και όχι η δική μας υστεροβουλία.

      Ελεύθερη είναι η αγορά και ο καθένας με βάση τα δεδομένα που έχει στην κατοχή του, και μετά από έρευνα που έχει κάνει, αποφασίζει και πράτει.

      Υπάρχουν δε περιπτώσεις στις οποίες εγώ μπορεί να αξιολογήσω με βάση την προσωπική μου εμπειρία με 10, και κάποιος άλλος από το ίδιο κατάστημα να δώσει -1 επειδή κάτι του πήγε στραβά.

      Αυτά τα ολίγα... :D
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Vulk έγραψε:

      Το κατάστημα αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά προβλήματα πέρα από την τραγική καθυστέρηση, ενδεικτικά αναφέρω:

      -Προϊόντα που δεν υπάρχει stock ενώ σε διαβεβαιώνουν ότι υπάρχει ή ότι θα σταλούν σε 3-5 μέρες και τελικά δεν αποστέλλονται ακόμα και 20μέρες μετά ενώ έχουν δεσμεύσει τα χρήματα σου
      -Όταν ζητήσεις refund, δικαιολογημένα αφού δεν έχει αποσταλεί η παραγγελία σου τόσες μέρες μετά, υπεκφεύγουν refund στον τραπεζικό σου λογαριασμό, όταν απαντήσουν και προτείνουν επιστροφή χρημάτων στο wallet του καταστήματος και μάλιστα επιμένουν. Ο ίδιος ο εκπρόσωπός τους ("Sam" σε διπλανό φόρουμ) παραδέχεται σε παρόμοια περίπτωση να ανοίξει φίλος που βρέθηκε σε παρόμοια δυσάρεστη κατάσταση case στο paypal.
      -τρομερή καθυστέρηση στην επικοινωνία , είτε με mail είτε με ticket και νοοτροπία κινεζομάγαζου μια δεκαετία πίσω

      Τα παραπάνω από προσωπική εμπειρία με το κατάστημα. Μια βόλτα στις εμπειρίες χρηστών σε διπλανό φόρουμ και διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες θα επιβεβαιώσει/ενισχύσει τα γραφόμενα μου.

      Υ.Γ. Καλό είναι όταν προμοτάρουμε κάποιο κατάστημα για τους όποιους λόγους μπορεί να έχουμε, να σεβόμαστε και λίγο τους φίλους συμφορουμήτες. Φυσικά πάντα ο καθένας κρίνει με βάση την δική του εμπειρία, αλλά εδώ μιλάμε για γενική κατακραυγή και άσχημη αντιμετώπιση του πελάτη και όχι μεμονωμένα περιστατικά.

      Φιλικά πάντα, χωρίς καμιά διάθεση επίθεσης στον @Sam που άνοιξε το νήμα. Απλά όσο με αφορά μου φαίνεται το λιγότερο απαράδεκτο να προμοτάρουμε στην κοινότητά μας ένα τόσο προβληματικό κατάστημα. Αντιθέτως θεωρώ ότι θα έπρεπε να προστατεύουμε τους miui-φίλους εδω μέσα και για'αυτό θεώρησα σωστό να γράψω όσα έγραψα.
      Και πάλι συγγνώμη για την παρέμβαση, δεν μου αρέσει να χαλάω το "κλίμα".
      Καλές γιορτές!
      Για να το λές και εσύ θα έχεις τους λόγους σου, εγώ τουλάχιστον δεν χρειάστηκε ποτε να ζητήσω refund και πάνω σε αυτό δεν μπορώ να φέρω άποψη ,εκτός λοιπόν το καθυστεριμένο dispatch δέν έχω συναντήσει κανένα άλλο πρόβλημα,τόσες παραγγελίες έχω βάλει συμπεριλαμβανομένων και όλων των xiaomi προιόντων εδώ που έχω πάρει ... ευτυχώς απο εμένα κανένα παράπονο ...
    • Δεν γνώριζα ότι το εν λόγω κατάστημα ήρθε να διαφημιστεί στην σελίδα και ούτε φυσικά ήθελα να κατακρίνω αυτή την ενέργεια. Δεν μου πέφτει λόγος επ' αυτού και νομίζω ήταν ξεκάθαρο ότι δεν ήταν αυτός ο σκοπός του μηνύματος μου.
      Καλές γιορτές!
    • Ο/H Vulk έγραψε:

      Δεν γνώριζα ότι το εν λόγω κατάστημα ήρθε να διαφημιστεί στην σελίδα και ούτε φυσικά ήθελα να κατακρίνω αυτή την ενέργεια. Δεν μου πέφτει λόγος επ' αυτού και νομίζω ήταν ξεκάθαρο ότι δεν ήταν αυτός ο σκοπός του μηνύματος μου.
      Καλές γιορτές!
      Βρε η αναφορά μου έγινε με αφορμή το μύνημά σου για να εξηγήσω ορισμένα πράγματα που ίσως θα έπρεπε εδώ και καιρό να το κάνω, για να μην πλανιούνται ερωτήματα σε μερικά από τα μέλη μας.

      Δεν κάνω αναφορά σε εσένα προσωπικά, αλλά το αντίθετο μάλιστα, χαίρομαι που με αφορμή το μήνυμά σου, μου έδωσες την ευκαιρία να λάβω θέση. :thumbsup:

      Δεν τρέχει τίποτα.
      Απόψεις θέλω να ακούω και πάντα είναι σεβαστές όταν αυτές είναι τεκμηριωμένες. :D

      Άλλωστε τι κοινότητα θα είμασταν αν δεν μπορούσαμε να πούμε και το παράπονό μας ?
      Όλοι μαζί έχουμε τον ίδιο στόχο εδώ μέσα....

      Να χαιρόμαστε τις αγορές μας - να κουβεντιάζουμε ελεύθερα και να χτίζουμε φιλίες και όχι αντίπαλα μέτωπα. :thumbsup:

      Καλές γιορτές σε όλους σας.... :saint:
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)