Διαφήμιση

Όροι και προυποθέσεις Εγγύησης και επιστροφών

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Όροι και προυποθέσεις Εγγύησης και επιστροφών

      Εγγύηση 45 ημερών επιστροφής χρημάτων


      1. Στην απίθανη περίπτωση που το προϊόν σας είναι ελαττωματικό, μπορείτε να το στείλετε πίσω για την επιστροφή εντός 45 ημερών από την παραλαβή της. Δεν καλύπτονται τα έξοδα αποστολής.
      2. Εάν το προϊόν λειτουργεί (αλλά δεν επιθυμούν να το διατηρήσουν) μπορείτε επίσης να το στείλει πίσω μέσα σε μια περίοδο 45 ημερών για την επιστροφή του. Δεν καλύπτονται τα έξοδα αποστολής.

      Πώς να ζητήσετε εγγύηση (επιστροφή, επισκευή και επιστροφή)



      Μόνο ελαττωματικές συσκευές μπορούν να επιστραφούν στο πλαίσιο της εγγύησης.
      Εάν η συσκευή σας έχει ένα πρόβλημα, παρακαλούμε να υποβάλλετε ένα έντυπο για το Κέντρο Υποστήριξης μας.


      Παρακαλώ ακολουθήστε τη διαδικασία της εγγύησης:


      1.Περιγράψτε μας το πρόβλημα με την συσκευή σας με λεπτομέρειες (τι συνέβη και πότε;) αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας και τον κωδικό του προϊόντος (αριθμός SKU).
      2.Πείτε μας ποια μέτρα έχετε ήδη λάβει για την επίλυση του ζητήματος.
      3.Δώστε μας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στην εξωτερική συσκευασία.
      4.Στείλτε μας σαφή εικόνα ή ένα βίντεο από τις ατέλειες σε καλό φωτισμό.
      ΥΓ: Στην ιδανική περίπτωση, οι φωτογραφίες / βίντεο θα πρέπει να είναι σαφείς και επικεντρωμένες, υπό καλές συνθήκες φωτισμού, και λαμβάνονται σε κοντινές και μεσαίες αποστάσεις. Εμείς θα κάνουμε το καλύτερο για να σας βοηθήσουμε.

      Νεκρά κατά την άφιξη (DOA)


      Επικοινωνήστε με το Κέντρο υποστήριξης για τη χορήγηση εντύπου RMA, την ίδια μέρα με την παραλαβή της συσκευής, και στείλτε το προϊόν πίσω σε εμάς, μέσω της λιγότερο δαπανηρής μεθόδου.
      Η συσκευή θα ανταλλαχθεί και θα αντικατασταθεί μετά από όλα τα στοιχεία θα λάβουμε εκ μέρους σας (φωτογραφίες / βίντεο).


      Ένα έτος δωρεάν επισκευής ως Εγγύηση

      Εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά στην σελίδα του προϊόντος, η εγγύηση του προϊόντος ανέρχεται σε ένα έτος που υπολογίζεται από την ημερομηνία αγοράς.
      Εντός ενός έτους από την ημερομηνία αγοράς, οι αγοραστές μπορούν να επιστρέψουν τις συσκευές για δωρεάν επισκευή. Οι αγοραστές πληρώνουν τα τέλη αποστολής για την επιστροφή, ενώ εμείς πληρώνουμε για τα τέλη αποστολής για την επισκευασμένη συσκευή πίσω στον αγοραστή.

      Λείπουν στοιχεία, λάθος στοιχεία ή δέμα που εστάλη


      Παρακαλώ να είστε βέβαιοι - να ανοίξετε το δέμα και ελέγξτε τα περιεχόμενα πριν από την υπογραφή για το πακέτο.
      Παρακαλώ ακολουθήστε τη διαδικασία της εγγύησης:
      1) Επικοινωνήστε μαζί μας http://support.gearbest.com/ με τον αριθμό της παραγγελίας σας, μαζί με τον κωδικό του προϊόντος (αριθμός SKU)
      2) Παρακαλούμε να μας στείλετε σαφή εικόνα για την εξωτερική συσκευασία και την συσκευή (αν υπάρχει)

      Θέμα μεγέθους (το προϊόν δεν ταιριάζει)


      Στις θήκες - καλύματα συσκευών, μπορεί να σημειωθούν μικρές διαφορές μεγέθους μεταξύ εταιρειών και κατασκευαστών. Είναι σημαντικό να ελέγχετε το διάγραμμα μεγέθους για το προϊόν πρίν την αγοράι.
      Θεωρούμε ότι ένα μέγεθος είναι λάθος, αν παρατηρούμε μια διαφορά 3εκ (ή 1,8 ίντσες) μεταξύ του προΙόντος που παραλαμβάνετε, και του μεγέθους που εμφανίζεται στο διάγραμμα μεγέθους.

      Παρακαλούμε ακολουθήστε τη διαδικασία της εγγύησης:


      1) Επικοινωνήστε μαζί μας support.gearbest.com/ αναφέροντας την παραγγελία σας και τον κωδικό του προΙόντος.
      2) Παρακαλούμε να στείλετε καθαρές φωτογραφίες των αντικειμένων, ενώ να τοποθετείτε επί του εδάφους ένα χάρακα ή μεζούρα ώστε να μετρήσετε το διαφορετικού μεγέθους τμήμα. Οι φωτογραφίες / βίντεο θα πρέπει στη συνέχεια να υποβληθούν στην ομάδα πωλήσεων.
      Θα σας δώσει απάντηση το συντομότερο δυνατό.
      Κανονικά αυτή μπορεί να διαρκέσει 2-3 εργάσιμες ημέρες.


      Λύσεις:

      -Αν λάβατε λάθος μέγεθος από δικό μας λάθος, θα σας επιστρέψουμε πλήρως την αξία του, είτε θα σας στείλουμε ένα προϊόν με ένα εναλλακτικό μέγεθος (αν μπορεί να γίνει).
      -Αν έχετε επιλέξει εσείς λάθος μέγεθος, θα προσφέρουμε μια μερική επιστροφή χρημάτων, ή αν κρατήσετε το προϊόν ή θα σας ζητήσουμε να επιστρέψετε το προϊόν πίσω σε μας για μερική επιστροφή ή την ανταλλαγή. Θα είστε υπεύθυνοι για τα τέλη αποστολής και στους δύο τρόπους. Παρακαλούμε στείλτε τη συσκευασία στην διεύθυνση που παρέχεται από την υποστήριξή μας μαζί με το έντυπο RMA. Εμείς θα σας παρέχουμε μια μερική επιστροφή αξίας όταν λάβουμε το πακέτο επιστροφής !
      Για να μας βοηθήσει, ο πελάτης θα πρέπει να παρέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες εντοπισμού.

      Το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, μπορώ να το επιστρέψω;


      Θα σας προσφέρουμε μια μερική επιστροφή αξίας αν κρατήσετε το προϊόν ή θα σας ζητήσουμε να επιστρέψετε το προϊόν πίσω σε μας για μερική επιστροφή αξίας ή την ανταλλαγή του.
      Οι αποστολές θα πρέπει να καλύπτονται από εσάς όσον αφορά τα έξοδά τους, και στους δύο τρόπους.
      Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 30 ημερών μετά την παραλαβή του προϊόντος.

      Εξαιρέσεις Εγγύησης



      Ο αγοραστής πρέπει να καταβάλει το τέλος επαναποστολής σε μας, εφ'οσον το προΙόν έχει εγκριθεί για την επισκευή του.Προϊόντα που παρουσιάζουν φθορές, ή θραύση κατά τη χρήση, είναι σε αποκλειστική ευθύνη του πελάτη και δεν καλύπτεται από την εγγύηση.


      Σημείωση: Εάν ο αγοραστής έχει καταστρέψει / καταχρηστικά το προΙόν, θα ακυρωθεί αμέσως η εγγύηση του προϊόντος. Δεν υπάρχει αποζημίωση σε τέτοιες περιπτώσεις. Ωστόσο, οι πελάτες είναι ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσουν μαζί μας για την αγορά αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικών (αν υπάρχουν). Εμείς θα χρεώσουμε την αρχική αξία των ανταλλακτικών, καθώς και το κόστος αποστολής τους.

      Όλα τα προϊόντα από το GearBest είναι με αυστηρά ελεγχόμενη ποιότητα πριν από την αποστολή.
      "Λόγω της φύσης τους" και της προβλεπόμενης χρήσης τους, οι κατηγορίες προϊόντων, όπως RC παιχνίδια, Scooters και Ενδύματα, υπόκεινται σε φθορά μέσω της επαναλαμβανόμενης χρήσης. Ως εκ τούτου, η Εγγύηση 45 ημερών επιστροφής χρημάτων μας σχετικά με RC παιχνίδια, Scooters και ενδύματα, καλύπτουν μόνο τα "νεκρά κατά την άφιξη» (DOA) προϊόντα, δηλαδή περιπτώσεις, κατά τις οποίες το προϊόν δεν λειτουργεί με το που θα βγει από την συσκευασία του. Είναι ευθύνη του πελάτη να επιθεωρήσει το προϊόν(τα) προσεκτικά κατά την άφιξη.

      Εγγύηση ειδικής κατηγορίας προϊόντων :


      Αυτή ισχύει για: ρούχα, παπούτσια, ρολόγια, φακοί, αξεσουάρ τηλεφώνων και Tablet.
      Επιστροφές για τις παραπάνω κατηγορίες μπορεί να γίνουν δεκτές μόνο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που λάβατε το προΙόν.
      Είναι δυνατή η ανταλλαγή ή η πίστωση της αξίας τους, μόνο εάν τα παραλάβατε κατεστραμένα, είναι ελαττωματικά, ή είναι λάθος πρϊόν(τα). Τα σχετικά εμπορεύματα πρέπει να επιστραφούν αφόρετα με τις ετικέτες άθικτες, μαζί με συμπληρωμένο έντυπο RMA.


      Σημειώσεις σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων


      Οι επιστροφές χρημάτων από την GearBest γίνονται μέσα από την υπηρεσία GearBest Wallet (πίστωση καταστήματος) από προεπιλογή.

      Σας ευχαριστούμε για την επιλογή σας να αγοράσετε από εμάς.

      Διαβάστε την Αγγλική Version
    • Ο/H GearBest έγραψε:

      3.Δώστε τον κώδικα στοιχείων που αναγράφεται στην εξωτερική συσκευασία
      3.Please give us the item code indicated on the outer package.

      Dear Aries,

      please include links to Gearbest's Terms and Conditions (English version) as things can always get lost in the translation.
    • Hello,Dear
      Thank you for your advice.
      If you want to catch the English version and click the link
      gearbest.com/about/warranty-and-return.html

      There are more details about the warranty.
      Thank you!

      Have a nice day!
      Aries
    • Διαφήμιση