Διαφήμιση

ΤΕΛΩΝΕΙΟ: Πως να αντιμετωπίσετε το "ΤΕΡΑΣ"

    • Οδηγός

    >> ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ VIP Μελών (Παρασκευή 24/09/2021) !!! <<

    Γίνεται η διανομή των νέων MIUI 12.Χ ROM 21.9.22 για 18 συσκευές (Ολοκληρώθηκε)

    Άρχισε και πάλι η διανομή όλων των FastBoot ROM της κοινότητας!

    Σας Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας !!!

    • Αυτό που θα ρωτήσω εγώ είναι κατά πόσο έχουν πέσει μέσα στο "στατιστική αξία"...καθώς με βάση αυτό υπολογίζουν το ΦΠΑ (έχουν και έξοδα εκτελωνισμού 2.5 ευρώ) τα οποία εκτινάσσουν την αξία πολύ μικρόν αγορών :(
    • ΤΕΛΩΝΕΙΟ: Πως να αντιμετωπίσετε το "ΤΕΡΑΣ"

      @markito
      Για την αξία ΦΠΑ που πληρώνεις σε αυτούς και τον ΦΠΑ στο τελωνείο

      Στάλθηκε από το Redmi Note 9S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Ο/H gkoutrou68 έγραψε:

      @markito
      Για την αξία ΦΠΑ που πληρώνεις σε αυτούς και τον ΦΠΑ στο τελωνείο

      Στάλθηκε από το Redmi Note 9S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
      Από διάβασα σε άλλο φόρουμ ζητάς να μιλήσεις στο chat με agent και του λες ότι έχει προπληρώσει τον ΦΠΑ στο τελωνείο τον ξανά έβαλαν και σου επιστρέφει το ποσό επισυνάπτεται και η απόδειξη πληρωμής του ΦΠΑ ,εγώ παραγγελία που έκανα για φίλο από Αλί δεν πλήρωσε τίποτα στο τελωνείο ,με ολλανδικό ταχυδρομείο το είχαν στείλει
    • Διαφήμιση
    • Δεν βλέπω πρακτικό νόημα να ζητήσω πίσω το φπα που πληρωσα στο ali, το θέμα μου είναι το ελληνικό τελωνείο και όχι το 1 ευρώ που έδωσα παραπάνω στο ali. Η ελληνική χρέωση είναι που τσούζει και όχι η κινέζικη. Και αναφέρω ΕΙΔΙΚΑ το ali γιατί οι περισσότεροι ψωνίζουμε από εκεί μικροπράγματα μικρής αξίας, των οποίων το κόστος με την επιπλέον χρέωση από το τελωνείο καθιστά πλέον την αγορά τους απαγορευτική.
    • Έλαβα την συνημμένη απάντηση από το συνήγορο του καταναλωτή, γνωρίζεις κανείς πού να απευθυνθώ?
      Images
      • PXL_20210902_085848005.jpg

        592,63 kB, 2.048×1.152, viewed 28 times
    • ΕΛΤΑ > Ιδιώτες > Αλληλογραφία & Δέματα > Εκτελωνισμός''

      Διαφωνία για τις Τελωνειακές Χρεώσεις
      Σε περίπτωση που διαφωνείτε για τις τελωνειακές χρεώσεις που καλείσθε να καταβάλλετε και επιθυμείτε αυτές να επανεξεταστούν από την αρμόδια τελωνειακή Αρχή, δεν παραλαμβάνετε το αντικείμενο σας, αλλά καταθέτετε στο Κατάστημα παραλαβής αιτιολογημένη αίτηση για τον επανυπολογισμό των δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, συνυποβάλλοντας υποχρεωτικά όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά παραστατικά σχετικά με τη δασμολογητέα αξία,όπως εμβάσματα πληρωμής, απόδειξη πιστωτικής κάρτας, Paypal, κλπ. Στη συνέχεια, τα ΕΛΤΑ υποβάλλουν το αίτημά σας, στο αρμόδιο Τελωνείο, όπου έγινε ο αρχικός εκτελωνισμός, για εξέταση με τις κατά περίπτωση προβλεπόμενες από τον Εθνικό Τελωνειακό Κώδικα διαδικασίες.
      Μετά το πέρας της διαδικασίας και στην περίπτωση που η απάντηση του Τελωνείου στο αίτημά σας είναι θετική, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προωθούν προς παράδοση το ταχυδρομικό αντικείμενο και σας ενημερώνουν σχετικά με ηλεκτρονικό μήνυμα εφόσον είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική σας διεύθυνσή. Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης, τα ΕΛΤΑ σας πληροφορούν σχετικά, με συστημένη επιστολή, ενημερώνοντάς σας για τις εναλλακτικές της περαιτέρω διαχείρισης του αντικειμένου.
      Χρόνος Παραμονής Ταχυδρομικών Αντικειμένων στα Ταχυδρομικά Καταστήματα
      Τα αντικείμενα παραμένουν στο αρμόδιο Ταχυδρομικό Κατάστημα για παραλαβή για χρονικό διάστημα 20 ημερών, από την ημερομηνία ειδοποίησης. Μετά το πέρας των 20 ημερών, επιστρέφονται στο αρμόδιο Γ.Ε.Τ.Α. εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ, και κηρύσσονται αζήτητα ή επιστρέφονται στον αποστολέα υπό προϋποθέσεις.