Διαφήμιση

ΤΕΛΩΝΕΙΟ: Πως να αντιμετωπίσετε το "ΤΕΡΑΣ"

    • Οδηγός

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Ο/H yiatsou έγραψε:

      Ο/H yiatsou έγραψε:

      Καλησπέρα χθες το απόγευμα μια παραγγελία μου από banggood έγινε shipped από Ολλανδία. Γνωρίζετε πότε περίπου φτάνει στην Ελλάδα?

      Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
      Καλησπέρα, προς ενημέρωση σας το status in transit δεν σημαίνει ότι το αντικείμενο έχει φύγει τελικά. Σήμερα άλλαξε πάλι σε status σε NETHERLANDS, DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF Exchange. Και αμέσως ενημερώθηκαν και τα ΕΛΤΑ με αποστολή αντικειμένου από Ολλανδία. Άρα έφυγε τελικώς σήμερα...
      Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
      Στην Ελλαδα θα ερθει σχετικα γρηγορα. Το θεμα ειναι ποτε θα ερθει στα χερια σου απο την στιγμη που θα φτασει Ελλαδα. Το δικο μου πακετο 1/6 μπηκε στην χωρα και 26 το παρελαβα.
    • ΤΕΛΩΝΕΙΟ: Πως να αντιμετωπίσετε το "ΤΕΡΑΣ"

      Καλημέρα ευτυχώς παρέλαβα σήμερα...
      Και ουσιαστικά μόλις έγινε πραγματικά αποστολή από την Ολλανδία σε μια μέρα έφτασε στην Ελλάδα και σε 2 παραδόθηκε από ΕλΤΑ
      Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Καλησπέρα και από εμένα. Να πω και εγώ τον πόνο μου. Παράγγειλα με Priority Direct Mail από Banggood ένα Redmi Note 7 στις 27 Αυγούστου και έφυγε 28 Αυγούστου. Στις 30 Αυγούστου γίνεται Pre-Advised στο PostNL και από τότε έχει κολλήσει εκεί. Βρήκα ένα site που δείχνει αναλυτικά την πορεία και βλέπω ότι από 1η Σεπτέμβρη έχει κολλήσει στο "Customs clearance completed". Έχω παραγγείλει άπειρα πακέτα με Priority Direct Mail του Banggood και όλα δεν έχουν μείνει πάνω από 5-6 ημέρες σε κατάσταση Pre-Advised. Τώρα δεν ξέρω αν φταίει του ότι το πακέτο είναι "αξίας" και όχι 40-50€ όπως πχ ένα Mi Band ή όγκου. Δεν είναι πολύ περίεργο; Σας έχει ξανά τύχει κάτι τέτοιο σε τέτοιας αξίας προϊόν;
      Images
      • 2019-09-13 19_07_45-Window.jpg

        169,93 kB, 772×897, viewed 123 times
    • Διαφήμιση
    • @Domain
      Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγω 28 Αυγούστου αγόρασα ενα Μι9 είναι στην ίδια κατάσταση Pre-Advised, πριν λίγες ημέρες ενόχλησα το chat του καταστήματος όπου παραδέχθηκε οτι κάτι δεν πάει καλά και διέταξε όπως μου είπε έρευνα μετά απο μερικές ώρες μου απάντησαν στο email οτι όλα βαίνουν καλώς και οι καθυστερήσεις είναι λογικές κάποιες εποχές...(δικαιολογίες)
      Έμενα όμως είναι το τρίτο δέμα που χάνω ετσι μέσα σε διάστημα 4 μηνών και ολα ακριβά τηλέφωνα όπου ευτυχώς μετά τις 60 ημέρες το Banggood παραδέχθει οτι χάθηκε το δέμα και μου κάνει Refund στις 70 ημέρες κοντά!
      Για εμένα η μέθοδο Priority Direct Mail (NL post) πλέον είναι αναξιόπιστη από μεριάς παραλαβής!
      Η ταλαιπωρία μου είναι ψυχοφθόρα και απερίγραπτη και θα το ξανά-σκεφτώ αν ξανά-παραγγείλω απο εκεί!
      Xiaomi 13
    • Και μια δυσάρεστη είδηση ... παρήγγειλα από banggood με priority και έχει κολλήσει στο παρακάτω :

      • Nov 17, 2019 00:41DISPATCH UNLOADED
      • Nov 15, 2019 07:25DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
      • Nov 13, 2019 10:40POSTING/COLLECTIOΝ


      Από τα ΕΛΤΑ μου είπαν ότι θα περάσει τελώνειο επειδή προέρχεται από χώρα εκτός EU.
      Στην ερώτηση μου ότι έρχεται από Ολλανδία, μου απάντησαν ότι δεν ισχύει, απλά παίρνει νούμερο από Ολλανδία .
    • ΤΕΛΩΝΕΙΟ: Πως να αντιμετωπίσετε το "ΤΕΡΑΣ"

      Με Post NL , όπου δεν αναγράφεται στο δέμα CN21 ή CN22 δεν μπορούν να βάλουν τελωνείο διότι είναι ενδοκοινοτική συναλλαγή. Μην τους παίρνεις τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ , εσύ παρήγγειλες από Ολλανδία και θα παραλάβεις από Ολλανδία , άνευ τελωνείου. Τα άλλα δεν τους ενδιαφέρουν και ούτε μπορούν να τα ελέγξουν.
    • Διαφήμιση
    • Μακάρι γιατί είναι φίλης ... και ποιος την ακούει.
      Redmi note 8 για την ιστορία.
      Το πήρα δοκιμαστικά γι αυτή, για να πάρω και για την πάρτι μου μετά :)
    • Ο/H gto έγραψε:

      Από τα ΕΛΤΑ μου είπαν ότι θα περάσει τελώνειο επειδή προέρχεται από χώρα εκτός EU.Στην ερώτηση μου ότι έρχεται από Ολλανδία, μου απάντησαν ότι δεν ισχύει, απλά παίρνει νούμερο από Ολλανδία .
      Την ίδια ανοησία μου είχε πει κι εμένα μια υπάλληλος στο τοπικό κατάστημα ΕΛΤΑ πριν πολύ καιρό. "Σκασμένοι" είναι που δεν μπορούν να βάλουν χέρι στα απεσταλμένα μέσω τον διαφόρων "priority". Δεν πρόκειται να το ακουμπήσει το Ελληνικό τελωνείο να είσαι σίγουρος. Απλά αργούν γιατί έχουν ξανά φόρτο.
    • Διαφήμιση
    • καλησπερα και χρονια πολλα γνωριζει κανεις ποσο κοστησει να στειλω πισω ενα δεμα 1 κιλο με ελτα στην κινα?