Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 1-20 από 229.

>> ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ VIP Μελών (Παρασκευή 26/02/2021) !!! <<

Έγινε η διανομή των νέων MIUI 12 ROM (21.2.24) για 21 συσκευές

Ανανεώθηκε το zip του Magisk στην νέα έκδοση V22.0

Σας Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας !!!

  • Αν αναφέρεσαι σε εμένα μπορείς να μου στείλεις PM.

  • Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο κάποιο codec; Διαφορετικά θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και με το MX player.

  • Παράθεση από NKVD1934: “ Τον Firefox μπορώ να τον εγκαταστήσω; Στο playstore δεν μπορώ να εντοπίσω τις άνωθεν εφαρμογές. ” Αν το Firefox δεν το βρίσκεις στο Playstore το σημαίνει ότι δεν υπάρχει η εφαρμογή γιατί δεν είναι συμβατή με Android TV.

  • Τ Παράθεση από Simos Christodoulou: “Ακριβώς τα ίδια...ούτε YouTube παίζουν ούτε π.χ Kodi...εγώ είχα κάνει τη πρώτη φορά επαναφορά εργοστασιακών έφτιαξε για 2 περίπου βδομάδες και σήμερα πάλι το έκανε... ” Σε χθεσινή δοκιμή ξανά παρουσιάστηκε το πρόβλημα με το να μην παίζει βίντεο. Έκανα δοκιμή σε Netflix και YouTube. Στο YouTube πάει να ξεκινήσει το βίντεο αλλά κολλάει. Στο Netflix πάει μέχρι το 25%. Μέχρι στιγμής μόνο με reboot κατάφερα να το κάνω να παίξει.

  • Παράθεση από Simos Christodoulou: “Καλησπέρα σε όλους. Υπάρχει τρόπος να λυθεί το εξής πρόβλημα; 2 φορές μέσα σε διάστημα 2 βδομάδων περίπου στο mi box s που έχω δεν είχε ήχο και δεν γινόταν αναπαραγωγή κανενός βίντεο .. το βγάζω απ' το ρεύμα για 10 λεπτά το ξανά βάζω και λειτουργεί κανονικά.. ” Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος. Από ότι καταλαβαίνω δεν έπαιζε το βίντεο. Άρα ήταν λογικό να μην έχεις και ήχο. Γιατί τι εφαρμογή μιλάμε; Netflix, YouTube, σε κάποια άλλη; Τώρα πάμε στις προσωπικές μου εμπε…

  • Τελικά αφού διάβασα κάνα δυο αναρτήσεις σε διάφορα sites είπα να πατήσω το κουμπί ... Χαχα

  • προβλημα wifi

    bagb88 - - Mi-TV & TV Box

    Μήνυμα

    Παράθεση από Jackos: “Καλησπέρα στο community. Μετά τo update έχω τεράστιο πρόβλημα με το wifi. Ενώ πριν το update όλα ήταν κομπλε, και πραγματικά θαύμαζα το box μου, πλέον έχω αγανακτήσει και σκέφτομαι να το παρατήσω στην άκρη. Δυστυχώς το ρούτερ μου δεν έχει άλλη μπάντα και παίζει μόνο 2,4ghz. Πάω κάνω speedtest στο box πιάνει 2mbbs. Με το κινητό ακριβός δίπλα πιάνω 17mbbs, και με το X96 box πιάνω 15,5. Απενεργοποίησα το RF γιατί κάπου διάβασα πως μπορεί να είναι θέμα παρεμβολής, αλλά δεν άλλα…

  • Βρήκα ένα άρθρο που λέει πως είναι οκ η αναβάθμιση και είναι και πριν 5 ημέρες. Βρήκα και αλλού για την αναβάθμιση αλλά δεν τα διάβασα ακόμη. Αλλά θα περιμένω... χαχα

  • Ξέρεις κάνεις τι παίζει με την αναβάθμιση μόλις μου ήρθε. Το ξανά έδωσαν σε κυκλοφορία;

  • Παράθεση από chkontog: “Παράθεση από chkontog: “Ναι αλλά δεν μου εμφανίζει το φλασακι ” Κομπλέ το έφτιαξα ” Ωραία! Γιατί δεν σου εμφάνιζε το φλασάκι;

  • Παράθεση από chkontog: “Βάζω το φλασάκι αλλά δεν μπορώ να μπω μέσα στους φακελους ” Έχεις βάλει κάποιο file manager για να μπορείς να βλέπεις τους φακέλους του συστήματος ή από κάποια εξωτερική συσκευή όπως το φλασάκι;

  • Παράθεση από chkontog: “Πώς μπορώ να βάλω το google chrome στo mi box s; ” Μπορείς να το βάλεις αν κατεβάσεις το .apk από κάπου και με ένα φλασάκι το περάσεις στο tv box. Αλλά ο chrome δεν είναι σχεδιασμένος για android tv. Γι' αυτό και δεν το βρίσκεις στο play store μέσω του tv box.

  • Παράθεση από amavroudis: “Και σαν επίσημοι συνεργάτες... Πουθενά αναφορά σε αντιπροσωπεία ή κάτι άλλο επίσημο... ” Ναι δεν είναι επίσημος αντιπρόσωπος. Αυτό αν θυμάμαι καλά το είχα διαβάσει και παλιά όταν ξεκίνησε η info quest όλη αυτή την ιστορία. Άρα είναι λογικό αυτό που λέει ότι δεν αναλαμβάνει άλλες συσκευές. Οπότε η Ελλάδα δεν έχει επίσημο αντιπρόσωπο όπου θα είχε το χρέος για όλες τις global συσκευές της Xiaomi. Παράθεση από NasDriver: “Δυστυχώς αλλά έτσι είναι, όποιος έπαθε ζημιά με την …

  • Υποστήριξη | Xiaomi Greece Για να παίξουμε λίγο. Χαχα Διαβάστε το κείμενο. Χαχα Και ναι στο τέλος αναφέρεται ως διανομέας. Οπότε;

  • Παράθεση από amavroudis: “Επίσημος διανομέας... ” Επίσημος εισαγωγέας. Η info quest δεν κάνει διανομές.

  • Παράθεση από achkap: “Τίποτα δεν έκανε. Κανένα σημείο ζωής. Πάτησα τα δύο κουμπιά που διάβασα ότι σε πάει στο recovery. Τίποτα κι αυτό. Νεκρά όλα.... Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk ” Δεν κάνεις ένα ρεσέτ τώρα που είναι λειτουργικό. Να καθαρίσει λίγο.

  • Παράθεση από NasDriver: “Η infoquest δεν είναι αντιπρόσωπος ούτε επίσημο service center...μιλάς με το κατάστημα αγοράς και ακολουθείς ότι οδηγίες σου δώσουν... ” Ναι νομίζω έχεις δίκιο. Δεν είναι επίσημος αντιπρόσωπος αλλά επίσημος εισαγωγέας.

  • Παράθεση από achkap: “Το έβγαλα έτσι. Έιχε κολλήσει και σκέφτηκα ότι θα ήταν καλή ιδέα να κάνει επανεκκίνηση. Κι έτσι την πάτησα. Μετά από πολλές πολλές προσπάθειες και βάλε βγάλε στην πρίζα τελικά κατάφερε και άνοιξε. Δεν ξέρω ούτε πως ούτε γιατί. Ξέρω μόνο ότι έχουν κι άλλοι αυτό το πρόβλημα με αρκετό γκουγκλαρισμα που έκανα. Λέω να κατεβάσω μια εφαρμογή επανεκκίνησης γιατί κάποιες φορές οποία εφαρμογή βίντεο κι αν παίζει κολλάει το βίντεο και δεν προχωράει. Το έχει κανείς άλλος αυτό το πρόβλη…

  • Παράθεση από ALEX THS: “H Χiaomi εβγαλε επισημη ανακοινωση στο telegram (Telegram: Contact @Mi_Global_Community) οτι μπορουμε να επισκευασουμε τα κινητα ανεξαρτητου εγγυησης δωρεαν στο service center της χωρας μας. Στο link gr.html μοναδικος αντιπορσωπος στην χωρα με εξουσιοδοτημενο service ειναι η InfoQuest η οποια αρνειται να επισκευασει την συσκευη μου διοτι δεν αγοραστηκε απο το σκρουτζομαγαζο που την πηρα απο αυτους. Το σκρουτζομαγαζο με κοροιδευει και μου λεει οτι θα το στειλει σε εξουσιοδ…

  • Παράθεση από Stefxvj: “Καλή χρονια παιδιά έχουμε κάνα νεότερο σχετικά με το Mia3 ? μου βγήκε και εμενα off το κακό είναι ότι δεν θυμάμαι καν από πιο skroutzomagazo το πήρα και δεν πεζή και εγγύησή ” Έχεις λογαριασμό στο skroutz; Αν ναι τότε μπορείς από εκεί να δεις την παραγγελία από ποιο κατάστημα το πήρες.