Διαφήμιση

Αποτελέσματα αναζήτησης

Αποτελέσματα αναζήτησης 1-20 από 1.000. Υπάρχουν περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης, παρακαλώ βελτιώστε τις παραμέτρους αναζήτησης.

>> ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ !!! <<

Τρέχουσα ενημέρωση (27/3/2020)
Έγινε η διανομή των νέων 20.3.26 XTRV MIUI 11 ROM για 28 συσκευές.

H επόμενη διανομή των ROM θα γίνει όταν έχουμε διαθέσιμο Source από την Xiaomi και το xiaomi.eu.

>> Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας <<
*** Xiaomi Miui Hellas Team ***

  • mi band 4 factory reset

    dnomikos - - Ο καφενές μας

    Μήνυμα

    Εφόσον δεν έχεις βάλει άλλη σχετική εφαρμογή πχ GadgetBridge, όχι δεν υπάρχει κάτι άλλο που να έχεις κάνει και να εμποδίζει τη διαδικασία. Το μόνο που μπορεί να πάει στραβά είναι μερικές φορές η δυσλειτουργία των Κινέζικων server με τους οποίους επικοινωνεί η εφαρμογή την ώρα της σύζευξης. Ενεργοποίησε το GPS στο κινητό και ξανακάνε την διαδικασία.

  • Το ιστορικό των προπονήσεων το κρατάει ο λογαριασμός σου με τον οποίο έχεις συνδεθεί στο Mi Fit/AmazFit κλπ. Οι συσκευές κρατάνε μόνο το ημερήσιο ιστορικό και η μεταφορά στην εφαρμογή γίνεται μέσω αυτόματου/χειροκίνητου συγχρονισμού. Αν η εκάστοτε εφαρμογή δεν τρέχει συνεχώς στο κινητό και δεν κάνεις εσύ χειροκίνητο συγχρονισμό ανοίγοντάς την, τα στοιχεία χάνονται στις 00:01 το βράδυ. Υπάρχει μια πιθανότητα παρότι στις 00:01 δεν εμφανίζει πλέον τα στατιστικά της προηγούμενης ημέρας να τα κρατάει…

  • mi band 4 factory reset

    dnomikos - - Ο καφενές μας

    Μήνυμα

    Όταν κάνεις κατάργηση σύζευξης από το κινητό (μέσω της εφαρμογής), το Mi Band 4 ή οποιοδήποτε άλλο Band/Ρολόι σαν συσκευή διαγράφεται από το τηλέφωνο, από το λογαριασμό με τον οποίο συνδέθηκες στην εφαρμογή και γίνεται και επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στην ίδια συσκευή και είναι πλέον ελεύθερη να συνδεθεί εκ νέου οπουδήποτε. Όταν κάνεις εσύ χειροκίνητα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στη συσκευή, αυτή πλέον είναι και πάλι ελεύθερη να συνδεθεί εκ νέου με οποιοδήποτε κινητό και λογαριασμό (…

  • Παράθεση από Heisenberg91: “H αλήθεια είναι πως οχι. Το έγραφε και κάποιος στο ίντερνετ αυτό οπότε παρότι είχε σχετικά αρκετή μπαταρία το άφησα να φορτίζει μέσω του υπολογιστή όλη νύχτα γιατί αφήνω ανοιχτό τον υπολογιστή. Λες να δοκιμάσω και με τοίχο μπάς και; ” Μπορεί όντως να έχεις και πρόβλημα στη μπαταρία και να θέλει καινούργια. Δοκίμασε να την αποσυνδέσεις και να την συνδέσεις πάλι μήπως απλά δεν κούμπωσε σωστά. Για τα σημαντικά αρχεία σου όπως φωτογραφίες, βίντεο, μηνύματα κλπ, κάνε login…

  • Το πλάνο δεδομένων αν το έχεις ρυθμίσει σωστά, όντως απενεργοποιεί τα δεδομένα για τον υπόλοιπο χρόνο του μηνιαίου κύκλου. Καμία τρίτη εφαρμογή δεν θα δουλέψει καλύτερα στην προκειμένη περίπτωση... Αν όμως το έχεις ρυθμίσει να κόβει τα δεδομένα κοντά στο όριο του πακέτου και όχι λίγο παρακάτω, τότε δεν αφήνεις περιθώριο χρήσης δεδομένων σε εφαρμογές συστήματος που χρησιμοποιούν δεδομένα ούτως ή άλλως. Για να καταλάβεις, πήγαινε και δοκίμασε να απενεργοποιήσεις τη χρήση δεδομένων στις εφαρμογές σ…

  • Ακόμα και μια λέξη να αλλάξεις σε κάτι, θεωρείτε custom... Βάλε το official Mi Fit και άστο να σου κάνει τις αναβαθμίσεις. Μετά πέρασε χειροκίνητα και τα official font από εδώ => cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/h…o_201908302157_1_font.bin για να διορθώσεις τα κενά στα κείμενα. Τώρα το ότι λέει κάπου συναγερμός αντί για ξυπνητήρι ή ότι είναι γεμάτο συντμήσεις, μικρό το κακό. Εδώ στα κινητά από τότε που ανέλαβαν τη μετάφραση οι ίδιοι, σε αρκετά σημεία η μετάφραση είναι για τα πανηγύρια. Βάλε τα επίση…

  • Στις υπόλοιπες ειδοποιήσεις και στα μενού βλέπεις κανονικά τα τονισμένα Ελληνικά;

  • Είναι πάλι διαθέσιμα στην πρώτη σελίδα αλλά δεν τα χρειάζεσαι πλέον. Τα Mi Band 4 εκτός (ακόμα) από το μοντέλο με το NFC, έχουν επίσημη υποστήριξη Ελληνικών.

  • Η 4.0.2 είναι πολύ παλιά έκδοση. Την ανεβάσαμε 5 Ιουνίου 2019 και μάλιστα περιέχει πολύ παλιές εκδόσεις firmware. Κατέβασε από την πρώτη σελίδα την 4.0.16 και πέρασέ την από πάνω χωρίς απεγκατάσταση. Λογικά θα σου αναβαθμίσει και το Mi Band 3 στο τελευταίο διαθέσιμο firmware που έχουμε ενσωματωμένο.

  • Εφόσον είχες τη δική μας 4.0.14, τότε την εγκαθιστάς από πάνω... Βάλτην να δεις αν συνεχίζει το πρόβλημα στο mi Band 3. Με την ευκαιρία, τι firmware έχεις βάλει στο band; Αν δεν έχεις αυτό που υπάρχει στην πρώτη σελίδα που είναι και το νεότερο, τότε καλύτερα να το βάλεις.

  • Θα το έχει κάπως σαν boot order ή boot priority αλλά δεν χρειάζεται να τα πειράξεις. Πρέπει να βρεις στο δικό σου laptop, ποιό πλήκτρο F (συνήθως F10, F12) πρέπει να πατήσεις την ώρα του boot ή του restart για να σου βγάλει το πινακάκι να διαλέξεις από που θέλεις να ξεκινήσει την δεδομένη (μόνο) φορά. Αυτό είναι προσωρινό και την επόμενη φορά θα ξεκινήσει με την προτεραιότητα που έχει ορισθεί στο bios.

  • Παράθεση από BearMan: “Ευχαριστώ για την απάντηση. Λες τα 4 GB RAM να είναι ΟΚ; ” Ta windows x64 χρησιμοποιούν σαφώς περισσότερη μνήμη λόγο αρχιτεκτονικής (σχεδόν διπλάσια memory pointers) αλλά εσύ δεν θα δεις κάποια σημαντική διαφορά με τα 4GB που έχεις τώρα (και πιθανότατα ανάλογα τη χρήση που κάνεις καμία διαφορά) διότι θα κερδίσεις +1GB μνήμης που τώρα το έχεις ανεκμετάλευτο διότι τα windows x32 δεν βλέπουν πάνω από 3GB μνήμη εκτός και αν έχεις κάνει εξειδικευμένες ταρζανιές που δεν το νομίζ…

  • Παράθεση από papados: “Το μήνυμα δεν στέλνεται κάπου συγκεκριμένα. Είναι εκπομπή κυψέλης και την λαμβάνουν όλα τα κινητα που είναι συνδεδεμένα στην κυψέλη που την εκπέμπει. Από έκει και πέρα έχει να κάνει το setup του (έξυπνου) κινητού για το εάν θα εμφανιστεί και με τι τρόπο. ” Ξέχασα να αναφέρω ότι και τα 2 κινητά ήταν στο ίδιο σημείο δηλαδή στην ίδια κυψέλη. Όσο αφορά το setup, είναι ακριβώς μα ακριβώς το ίδιο στα πάντα... το μόνο που αλλάζει, είναι το χρώμα του κινητού

  • Δεν νομίζω να στάλθηκε σε όλους.... Έχω το ίδιο ακριβώς κινητό με τη γυναίκα μου, το ίδιο σετάρισμα με ίδια έκδοση ROM, στην ίδια εταιρεία κινητής, στο ίδιο πρόγραμμα, το κάθε κινητό έχει 2 SIM και μόνο στη μια SIM στο κινητό της γυναίκας μου ήρθε το μήνυμα.

  • Όταν κάνουμε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων μέσα από το μενού του band, τότε πρέπει να κάνουμε κατάργηση σύζευξης στην εφαρμογή Mi Fit και σύνδεση του band ξανά από την αρχή.

  • Για το Netflix, τρέξε από το laptop και από το box το test από εδώ => fast.com/

  • Παράθεση από pit_hal: “Το ρούτερ του παρόχου δυστυχώς ειναι μόνο στα 2,4Ghz με υποστήριξη 802.11.n που παίζει θεωρητικά μέχρι τα 300Mbps όμως λόγω θορύβου αφού ολοι εχουν 2.4ap πρακτικά δεν πιάνεις αυτή την ταχύτητα. Εχω είδη παραγγείλει gigabit ethernet της ugreen για το μποξάκι για να παίζει καρφί και ρούτερ ξεχωριστό με ap στα 5Ghz. Το θέμα ειναι οτι ακομα και με τα 60-70Mbps που πιάνει τώρα το μποξάκι μου φαίνεται περίεργο να βλέπω μετρήσεις στο netflix απο 6-15Mbps (εκανα ξανα χτες και καπω…

  • Μπες στο CIT και έλεγξε ότι λειτουργούν σωστά όλοι οι σένσορες.

  • Πήγαινε στις ρυθμίσεις του κινητού στις εφαρμογές, ενεργοποίησε την αυτόματη έναρξη της εφαρμογής και εξαίρεσέ την από την εξοικονόμηση ενέργειας της μπαταρίας.

  • Παράθεση από osalonikios: “ ...η πυξίδα ζητάει συνεχώς να κάνω κύκλους με το χέρι για να γίνει Βαθμονόμηση. ” Λογικά σου ζητάει να κάνεις 8-άρια και όχι κύκλους για αυτό αποτυγχάνει η βαθμονόμηση. Δες προσεκτικά το μήνυμα που σου εμφανίζει.