Η BYD ξεπέρασε την Tesla στις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (EV) κατά τους εννέα πρώτους μήνες του 2025
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε συνολικά 1,61 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, σε σύγκριση με τις 1,22 εκατομμύρια μονάδες της Tesla. Αυτό σηματοδοτεί ένα προβάδισμα 388,000 οχημάτων για την BYD, με βάση τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα και οι δύο εταιρείες.
Οι πωλήσεις της BYD αυξήθηκαν κατά 37% από έτος σε έτος, ενώ οι πωλήσεις της Tesla μειώθηκαν κατά 6%. Αυτό είναι το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο όπου η BYD ξεπέρασε τις πωλήσεις της Tesla στις παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων με BEV. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η BYD είναι πιθανό να ολοκληρώσει τη χρονιά ως το Brand με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως.
Η Tesla σημείωσε ένα τρίμηνο ρεκόρ μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου με 497,100 παγκόσμιες παραδόσεις. Ωστόσο, εξακολουθούσε να ακολουθεί την BYD, η οποία απέστειλε 582,500 BEV την ίδια περίοδο. Το ισχυρό τρίμηνο της Tesla ήρθε καθώς οι πελάτες των ΗΠΑ έσπευσαν να επωφεληθούν από τις ομοσπονδιακές επιδοτήσεις EV που έληξαν στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Οι επιδόσεις της Tesla στην Κίνα έλαβαν επίσης κάποια επιπλέον ώθηση με το λανσάρισμα του Model Y L, ενός εξαθέσιου SUV με μακρύ μεταξόνιο. Το μοντέλο φέρεται να έλαβε 120,000 παραγγελίες λίγο μετά την κυκλοφορία. Ωστόσο, η Tesla συνεχίζει να αντιμετωπίζει πιέσεις στην Ευρώπη και την Αυστραλία, όπου ο ανταγωνισμός από τις τοπικές και κινεζικές μάρκες έχει ενταθεί.
Ενώ η Tesla παραμένει κατασκευαστής μόνο για BEV οχήματα, η BYD συνεχίζει να πουλά τόσο BEV όσο και plug-in υβριδικά. Αυτή η στρατηγική βοήθησε την BYD να διατηρήσει υψηλό όγκο πωλήσεων παρά τον έντονο ανταγωνισμό τιμών στην Κίνα. Οι αναλυτές αναμένουν ότι η BYD θα παραδώσει συνολικά 2.17 εκατομμύρια BEV οχήματα μέχρι το τέλος του 2025, ενώ η Tesla προβλέπεται να φτάσει περίπου τα 1.61 εκατομμύρια.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ, προειδοποίησε για «δύσκολα τρίμηνα» που έρχονται μπροστά. Η εταιρεία έχει μετατοπίσει την εστίασή της στην αυτόνομη οδήγηση και τη ρομποτική, αν και αυτοί οι δύο τομείς δεν έχουν ακόμη κάποιο σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο.
Η χαμηλότερη μέση τιμή πώλησης και το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων της BYD της επέτρεψαν να κατακτήσει γρήγορα μεγάλο μερίδιο αγοράς. Η ικανότητα της εταιρείας να διατηρήσει τη δυναμική της στις διεθνείς αγορές πιθανότατα θα καθορίσει εάν μπορεί να διατηρήσει το προβάδισμά της μέχρι το 2026.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed