News by Xiaomi Miui Hellas
Αρχική Σελίδα » Όλα τα νέα » Gadgets » Αυτοκίνητο » Xiaomi YU7 : Αναλυτικά όλες οι προδιαγραφές του νέου απίστευτου SUV της Xiaomi
Αυτοκίνητο

Xiaomi YU7 : Αναλυτικά όλες οι προδιαγραφές του νέου απίστευτου SUV της Xiaomi

Xiaomi_logo

Η Xiaomi EV παρουσίασε επίσημα το πρώτο της SUV, το Xiaomi YU7, που επικεντρώνεται κυρίως στις επιδόσεις και την άνεση


Το Xiaomi YU7 προφέρεται ως “YU“, το οποίο αναφέρεται στην κινεζική φράση για “ιππασία στον άνεμο“, και είναι το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας που είναι ειδικά σχεδιασμένο ως SUV και διαφέρει σε πολλά σημεία από το sedan SU7.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός

Οι διαστάσεις του YU7 είναι στα 4999 mm μήκος, 1996 mm πλάτος, και 1600 mm ύψος, με μεταξόνιο στα 3000 mm. Στις σχεδιαστικές του αναλογίες περιλαμβάνονται η σχέση 3:1 wheel-to-body, 2,1:1 wheel-to-height και 1,25:1 width-to-height, δίνοντάς του μια κομψή, σπορ εμφάνιση.

Στα κυριότερα σημεία περιλαμβάνονται :
  • Ένα καπό αλουμινίου 3,11 τετραγωνικών μέτρων, το μεγαλύτερο σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, το οποίο ενσωματώνει ένα μπροστινό πορτμπαγκάζ 141 λίτρων με οκτώ τρόπους ανοίγματος.
  • Τα προαιρετικά πίσω ελαστικά πλάτους 275 mm για πιο σπορ εμφάνιση.
  • Οι νέοι προβολείς σε σχήμα “σταγόνας νερού” με κοίλα κανάλια αέρα συνδεδεμένα στους αεραγωγούς του καπό, παρέχοντας εξαιρετικά ευρύ φωτισμό 180°.
  • Τα πίσω φώτα Halo που χρησιμοποιούν το έντονο κόκκινο φως (>632 nm) για την καλύτερη ορατότητα τη νύχτα και διαθέτουν γωνίες προς τα κάτω.
  • Οι ηλεκτρικές λαβές θυρών έκπλυσης που εκτείνονται όταν πλησιάζετε (χρησιμοποιώντας ένα σύστημα “Auto-Flush“) και αποσύρονται μετά την είσοδο για να μειώσουν την αντίσταση στον άνεμο.

Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός επιτυγχάνει συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) 0,245, χάρη σε 10 κανάλια αέρα, 19 βελτιστοποιημένους αεραγωγούς, κοίλες αεροτομές, ενεργή μάσκα με 100 ρυθμιζόμενες περσίδες και ενιαίο καπό, βελτιώνοντας την αυτονομία οδήγησης CLTC κατά 59 χλμ.

Τα διαθέσιμα χρώματα

Το YU7 προσφέρεται σε τρία διαφορετικά φινιρίσματα βαφής:

  • Emerald Green: Βαφή διπλής στρώσης με λεπτές νιφάδες αλουμινίου (το ένα πέμπτο του πάχους της ανθρώπινης τρίχας) και επίστρωση μαργαριταριών, αναπαράγοντας το βάθος των κολομβιανών σμαραγδιών.
  • Ασημί τιτανίου: Οι χοντρές νιφάδες αλουμινίου δημιουργούν υψηλή αντίθεση για να τονίσουν τη σπορ σχεδίαση του SUV.
  • Lava Orange: Φινίρισμα διπλής στρώσης που εμφανίζεται ζωντανό πορτοκαλί σε οπίσθιο φωτισμό και μεταλλικό κάτω από το άμεσο ηλιακό φως.

Εσωτερικός σχεδιασμός και Τεχνολογία

Στο εσωτερικό, το YU7 παρέχει άφθονο χώρο, όπως:

  • 100 mm ελεύθερο ύψος μπροστά
  • 77 mm ελεύθερο ύψος πίσω
  • 73 mm χώρος για τα πόδια πίσω

Συνολική αποθήκευση 1.970 λίτρων, διαιρούμενη ως:

  • Μπροστινό πορτμπαγκάζ 141 λίτρων (χωράει βαλίτσα 24 ιντσών)
  • Χώρος φορτίου 678 λίτρων (επεκτάσιμος στα 1.758 λίτρα, χωράει τρεις βαλίτσες 24 ιντσών)
  • 71 λίτρα διαμερισμάτων μέσα στην καμπίνα

Το εσωτερικό περιλαμβάνει την πανοραμική ηλιοροφή 1,7 τετραγωνικών μέτρων, το δέρμα Nappa που είναι πιστοποιημένο ως υποαλλεργικό από την OEKO-TEX Class 1 και τις πλήρως μαλακές επιφάνειες. Τα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν σχεδίαση μηδενικής βαρύτητας με μασάζ 10 σημείων και δομή 12 επιπέδων, ενώ τα πίσω καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν ηλεκτρικά από 100° έως 135°.

Η πανοραμική οθόνη HyperVision προβάλλει μια οθόνη πλάτους 1,1 μέτρου στο παρμπρίζ χρησιμοποιώντας τριπλές συστοιχίες από Mini LED οθόνες με τεχνολογία πανοραμικής καμπύλης προβολής.

Στις προδιαγραφές της οθόνης HyperVision περιλαμβάνονται :

  • Ανάλυση 108 pixel ανά βαθμό
  • Φωτεινότητα 1.200 nits
  • Ανάκλαση και παραμόρφωση μικρότερη από 1%
  • Υποστηρίζει πλοήγηση και ψυχαγωγία επιβατών με προσαρμόσιμες μονάδες όπως όργανα, μέσα, ώρα, καιρό και χάρτες
  • Τηλεχειριστήριο για λειτουργίες και πολυμέσα αυτοκινήτου
  • Διαθέτει κεντρική οθόνη 16,1 ιντσών και δύο οθόνες πίσω επιβατών.

Επιδόσεις

Το YU7 τροφοδοτείται από το HyperEngine V6s Plus, παρέχοντας μέγιστη ισχύ 690 PS (508 kW) και ροπή 528 N·m, ικανή να φτάσει έως και τις 22.000 σ.α.λ. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει στο SUV να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε μόλις 3,23 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 253 km/h. Επιπλέον, η ενσωμάτωση της τμηματικής τεχνολογίας μαγνητικού χάλυβα βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα, επεκτείνοντας την αυτονομία οδήγησης CLTC κατά 4 χιλιόμετρα.

Η ρύθμιση της ανάρτησης περιλαμβάνει:

  • Μπροστινά διπλά ψαλίδια
  • Πίσω πέντε σύνδεσμοι
  • Ελατήρια αέρα διπλού θαλάμου με ρυθμιζόμενο ύψος 75 mm (μέγιστη απόσταση 222 mm) και διακύμανση ακαμψίας 40%
  • Συνεχής έλεγχος απόσβεσης με 10% μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης από το SU7 Max

Το φρενάρισμα γίνεται από τετραπίστονες δαγκάνες Brembo, επιτρέποντας απόσταση ακινητοποίησης 33,9 μέτρων από 100 km/h. Η ακτίνα στροφής είναι 5,7 μέτρα.

Μπαταρία και αυτονομία οδήγησης

Το YU7 είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις μπαταριών:

  • Βασικό μοντέλο : Μπαταρία στiις 96,3 kWh που παρέχει αυτονομία CLTC 835 km, τη μεγαλύτερη μεταξύ των SUV κάτω των 100 kWh
  • Μοντέλο Pro : Mπαταρία στις 96,3 kWh με τετρακίνηση και αυτονομία 760 km
  • Μοντέλο Max : Mπαταρία στις 101,7 kWh, τετρακίνηση και αυτονομία 770 km

Η τεχνολογία φόρτισης χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα καρβιδίου πυριτίου 800V (μέγιστο 897V) που υποστηρίζει ταχύτητες φόρτισης 5,2C, επιτρέποντας φόρτιση από 10% έως 80% σε 12 λεπτά ή προσθέτοντας αυτονομία 620 km μέσα σε 15 λεπτά φόρτισης.

Χαρακτηριστικά ασφαλείας

Χτισμένο στην πλατφόρμα Modena, το αμάξωμα χρησιμοποιεί υβριδική δομή χάλυβα-αλουμινίου με χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής ονομαστικής ισχύος 2200 MPa. Αυτός ο χάλυβας αναπτύχθηκε μέσω περισσότερων από 24 εκατομμυρίων προσομοιώσεων Ai και 4.000 δοκιμών.

Οι βελτιώσεις αντοχής περιλαμβάνουν:

  • Οι δοκοί της μπροστινής πόρτας αυξήθηκαν κατά 52,4%
  • Οι δοκοί των πίσω θυρών αυξήθηκαν κατά 37,6%
  • Η αντοχή της κολόνας Α αυξήθηκε κατά 35%
  • Η ισχύς της κολόνας Β αυξήθηκε κατά 70,5%

Αποτελούμενο από 90,2% χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμίνιο, το αμάξωμα φτάνει τη στρεπτική ακαμψία 47.610 N·m/deg.

Πρόσθετες προδιαγραφές ασφαλείας:

  • 659 mm μπροστινή ζώνη παραμόρφωσης
  • 1500 MPa εγκάρσια δοκός κάτω από το αμάξωμα
  • Αλεξίσφαιρη επίστρωση μπαταρίας 10 φορές ισχυρότερη από το PVC
  • Πέρασε πάνω από 50 δοκιμές πρόσκρουσης C-NCAP και C-IASI, συμπεριλαμβανομένων και των οπίσθιων συγκρούσεων έως 90 km/h

Η έξυπνη πλατφόρμα ελέγχου

Το YU7 χρησιμοποιεί μια “Four-in-One Domain Control Module” συνδυάζοντας την υποβοηθούμενη οδήγηση, το πιλοτήριο, τον έλεγχο του οχήματος, και την τηλεματική σε μια ενιαία μονάδα. Αυτός ο σχεδιασμός μειώνει τον αριθμό των ελεγκτών κατά 75%, εξοικονομεί χώρο κατά 57% και μειώνει το βάρος κατά 47% (έως 3,6 kg από 6,85 kg). Επεκτείνει επίσης και την αυτονομία οδήγησης κατά 16 km και μειώνει την κατανάλωση ενέργειας στη λειτουργία Sentinel κατά 40%.

Το πιλοτήριο λειτουργεί με Snapdragon 8 Gen 3 SoC στα 4 nm της Qualcomm, προσφέροντας γρήγορη εκκίνηση στην κοσνόλα και στις εφαρμογές, ενώ υποστηρίζει και τις ενημερώσεις μέσω OTA σε μόλις 15 λεπτά. Η υποβοηθούμενη οδήγηση τροφοδοτείται από την πλατφόρμα NVIDIA DRIVE AGX Thor (700 TOPS, 4 nm, με αρχιτεκτονική Blackwell).

Στα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας περιλαμβάνονται:

  • Το διπλό 5G
  • Δίκτυο Wi-Fi 7
  • Πλήκτρα υπερευρείας ζώνης (UWB)
  • Τρεις μονάδες Bluetooth
  • Ένα διπλό Wi-Fi hotspot που είναι κατά 83% ταχύτερο

Η ηλεκτρονική/ηλεκτρική αρχιτεκτονική περνά κάτω από τις αυστηρές δοκιμές στο AEC-Q104 που καλύπτουν 17 περιβαλλοντικές κατηγορίες και 280 διαφορετικά σενάρια.

Σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης

Είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, και το πακέτο υποβοηθούμενης οδήγησης περιλαμβάνει:

  • Ένα τσιπ επεξεργασίας Thor
  • Ένα LiDAR με εμβέλεια 200 m (55% λιγότερη κατανάλωση ενέργειας)
  • Ένα ραντάρ 4D χιλιοστομετρικού κύματος (ανιχνεύει οχήματα έως 200 m και πεζούς έως 100 m)
  • Έντεκα κάμερες με αντιθαμβωτική επίστρωση ALD
  • Δώδεκα ραντάρ υπερήχων ενισχύουν την ασφάλεια κατά τη διάρκεια κακής ορατότητας

Πρόγραμμα εκπαίδευσης για την Ασφάλεια των Οδηγών

Η Xiaomi παρέχει ένα ολοκληρωμένο προηγμένο μάθημα οδήγησης διαθέσιμο με τιμή στα RMB 1,999.

Αυτό το μάθημα καλύπτει:

  • Τεχνικές επιτάχυνσης και πέδησης σε ευθεία γραμμή
  • Αλλαγές λωρίδας έκτακτης ανάγκης
  • Οδήγηση σε σλάλομ
  • Δεξιότητες στροφής
  • Χειρισμός σε βρεγμένο οδόστρωμα

Το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στη βελτίωση της ευαισθητοποίησης των οδηγών σχετικά με την ασφάλεια και των δεξιοτήτων διαχείρισης κινδύνων.

Τιμολόγηση και διαθεσιμότητα

Το Xiaomi YU7 θα είναι διαθέσιμο στην Κίνα από τον Ιούλιο του 2025, με τις επίσημες λεπτομέρειες τιμολόγησης να ανακοινώνονται σε εκείνο το διάστημα.


Mi TeamΜην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed

 

Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!  (Αγγλική έκδοση ΕΔΩ)

Διαβάστε επίσης

Από τα σκίτσα στο δρόμο : Η προέλευση του Xiaomi YU7 από την ματιά του σχεδιαστή και το ενδιαφέρον του CEO της Nvidia

Mi Team

Xiaomi Auto : Ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το YU7 Ultra – ένα SUV Supercar 1.548 ίππων

Δημήτριος Δαγκαλίδης

Xiaomi Motors : Έχει παραδώσει περισσότερα από 300.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε περίοδο μόλις 15 μηνών

Xiaomi YU7 : Ξεπέρασε σε παραγγελίες τις 200.000 μονάδες μέσα σε λίγα λεπτά και έγινε το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό SUV παγκοσμίως

Δημήτριος Δαγκαλίδης

Xiaomi YU7 : Αποκαλύψθηκε η τιμολόγηση για τα μοντέλα Standard, Pro και Max και πέντε νέες επιλογές χρωμάτων

Mi Team

Xiaomi : Αποκαλύπτει το Mix Flip 2, Pad 7S Pro, YU7 αυτή την Πέμπτη 26 Ιουνίου, μαζί με πολλές άλλες συσκευές

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αφήστε ένα Review

Xiaomi Miui Hellas
Η επίσημη κοινότητα της Xiaomi και της MIUI και του HyperOS στην Ελλάδα.