News by Xiaomi Miui Hellas
Αρχική Σελίδα » Όλα τα νέα » Apps/Roms » Roms » Προσοχή : Μια ενημέρωση σε εφαρμογή συστήματος στο MIUI 14 προκαλεί bootloop σε ορισμένες συσκευές (οδηγίες αποκατάστασης)
Roms

Προσοχή : Μια ενημέρωση σε εφαρμογή συστήματος στο MIUI 14 προκαλεί bootloop σε ορισμένες συσκευές (οδηγίες αποκατάστασης)

Xiaomi-logo

Αρκετοί είναι οι χρήστες που αναφέρουν ότι έχουν προβλήματα Bootloop (συνεχείς επανεκκινήσεις) στα τηλέφωνά τους, μετά από μία ατυχή ενημέρωση σε κάποια εφαρμογή συστήματος του MIUI 14


Μάλιστα στο πρόσφατο Bugreport που εξέδωσε η Xiaomi, παραδέχεται την ύπαρξη του συγκεκριμένου προβλήματος σε όσες συσκευές τρέχουν το MIUI (όχι το πρόσφατο Hyperos), μετά από κάποια λάθος ενημέρωση που έγινε σε μία εφαρμογή του συστήματος.

Συγκεκριμένα στο BugReport VOL.143 που εκδόθηκε την 1η Μαϊου, γίνεται αναφορά για Bootloop στα Xiaomi 12, Xiaomi 12 Pro που τρέχουν τις εκδόσεις MIUI 14 V14.0.8.0.TLCMIXM, V14.0.5.0.TLCTWXM, V816.0.1.0.ULBINXM, V816.0.1.0.ULBIDXM, V816.0.1.0.ULBTWXM (Global, Taiwan, India, Indonesia ROM)

Εβδομαδιαία αναφορά σφαλμάτων στο MIUI 14 & HyperOS (EEA & Global Version – Vol.143 – 01 Μαρτίου 2024)


Συσκευή : Xiaomi 12, Xiaomi 12 Pro


  • Πρoβλήματα : Κολλάει η συσκευή στην οθόνη με το λογότυπο Mi και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί
  • Έκδοση που επηρεάζεται : V14.0.8.0.TLCMIXM, V14.0.5.0.TLCTWXM, V816.0.1.0.ULBINXM, V816.0.1.0.ULBIDXM, V816.0.1.0.ULBTWXM (Global, Taiwan, India, Indonesia ROM)
  • Αιτία του προβλήματος : Γίνεται ανάλυση του προβλήματος
  • Κατάσταση : Το πρόβλημα εντοπίστηκε και θα διορθωθεί στην επόμενη έκδοση

Πως εντοπίζεται το πρόβλημα :


Μόλις εγκατασταθεί η αναβάθμιση σε μια εφαρμογή του συστήματος, το τηλέφωνο μπορεί να εισέλθει σε έναν συνεχή κύκλο bootloop και δεν υπάρχει διέξοδος από αυτό το πρόβλημα, εκτός εάν εκτελέσετε την επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων (Wipe Data – Factory Reset) μέσα από το Recovery.


Οδηγίες αποκατάστασης :


  • Για να μπορέσετε να μπείτε στο Recovery της συσκευής, κρατάτε πατημένα σταθερά το πλήκτρο Power + το πλήκτρο αύξησης του ήχου (Volume UP) μέχρι να εμφανιστούν οι επιλογές μενού στην οθόνη για το Recovery.
  • Για την κίνησή μας στο μενού πατάμε τα πλήκτρα έντασης του ήχου (+ επάνω ή κάτω), μέχρι να φτάσουμε στο Wipe Data.

  • Για να επιλέξουμε το Wipe Data πατάμε το Power πλήκτρο και επιβεβαιώνουμε πάλι με τα πλήκτρα έντασης του ήχου (+ επάνω ή κάτω) και το Power,  και αμέσως μετά η συσκευή θα διαγράψει τα πάντα από την συσκευή μας, και θα επανεκκινήσει μπαίνοντας στο MIUI.

Δυστυχώς, αμέσως μετά θα πρέπει να προχωρήσουμε και πάλι σε αρχικές ρυθμίσεις της συσκευής όπως κάναμε την πρώτη φορά που την ενεργοποιήσαμε μετά από την αγορά της.

Μόλις δηλώσουμε και πάλι σωστά τα στοιχεία μας στο Mi Account ή στο Google Account που είχαμε δηλώσει αρχικά στην συσκευή μας, θα μπορέσουμε να συγχρονίσουμε και να επαναφέρουμε όλα τα δεδομένα (φωτογραφίες – Βίντεο – Passwords και εφαρμογές) που είχαν προλάβει να συγχρονίσουν στο Cloud πριν προκύψει το πρόβλημα του Bootloop. Ότι δεν πρόλαβε να αποθηκευτεί στο Cloud δεν υπάρχει δυνατότητα επαναφοράς.

Εάν θέλετε περισσότερη βοήθεια από τα μέλη της κοινότητάς μας, μπορείτε να απευθυνθείτε στους παρακάτω συνδέσμους.


Το ίδιο πρόβλημα αφορά και άλλες συσκευές ;


Από ότι φαίνεται όμως, το ίδιο πρόβλημα επειρεάζει και άλλες συσκευές της RedMi / POCO / Xiaomi τα οποία τρέχουν κάποια έκδοση του MIUI 14.

Σύμφωνα με το Lavanguardia, το πρόβλημα του bootloop προκαλείται από μια εφαρμογή συστήματος MIUI και σύμφωνα με πληροφορίες, η Xiaomi υποτίθεται ότι θα ανέβαζε αυτή την έκδοση της εφαρμογής μόνο σε συσκευές που τρέχουν το HyperOS, αλλά δυστυχώς από λάθος η συγκεκριμένη ενημέρωση κατέληξε να εγκατασταθεί και σε Smartphones που τρέχουν το MIUI 14, γεγονός που με τη σειρά του προκάλεσε πρόβλημα ασυμβατότητας, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αυτές οι επανεκκινήσεις.

Η Xiaomi δηλώνει ότι έχει περιορίσει το πρόβλημα και μόνο ένας μικρός αριθμός χρηστών επηρεάζεται, αλλά δυστυχώς, μόνο η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων μπορεί να επαναφέρει την συσκευή σε λειτουργική κατάσταση που μπορεί να γίνει σε κάποιο από τα κέντρα εξυπηρέτησης της Xiaomi (εάν φυσικά οι ίδιοι οι χρήστες δεν μπορούν από μόνοι τους να κάνουν τις ενέργειες της επαναφοράς που περιγράφουμε στον παραπάνω μίνι οδηγό).

Δυστυχώς όμως, αυτή η επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων θα διαγράψει οριστικά όλα τα δεδομένα σας (Φωτογραφίες – Βίντεο – επαφές) από την συσκευή, και δεν θα μπορέσει να γίνει η επαναφορά σε όσα από τα δεδομένα σας δεν έχουν προλάβει να συγχρονιστούν και να αποθηκευτούν στο Mi-Cloud ή στο Cloud της Google.


Mi TeamΜην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed

 

Ακολουθήστε μας και στο Telegram ώστε να μαθαίνετε από τους πρώτους την κάθε μας είδηση!  (Αγγλική έκδοση ΕΔΩ)

Διαβάστε επίσης

Πώς να διαπιστώσετε εάν το τηλέφωνό σας υποστηρίζει την αντίστροφη φόρτιση και πώς να την ενεργοποιήσετε (Οδηγίες)

Δημήτριος Δαγκαλίδης

Xiaomi HyperOS : Πως να βελτιώσετε την αυτονομία και να παρατείνετε την ζωή της μπαταρίας στην συσκευή σας (Οδηγίες & Video)

Δημήτριος Δαγκαλίδης

Τι σημαίνει η πράσινη ή πορτοκαλί κουκκίδα στην οθόνη του τηλεφώνου σας και πότε θα πρέπει να ανησυχείτε;

Δημήτριος Δαγκαλίδης

Βελτιώστε την αυτονομία στην μπαταρία της συσκευής σας με την σωστή διαχείριση των εφαρμογών που τρέχουν στο παρασκήνιο

Redmi A2 / A2+ / POCO C51 (Water) : Λαμβάνει το MIUI 14 με βάση το Android 13 Go (V14.0.39.0.TGOMIXM – Global ROM)

Bug Report Vol.179 : Εβδομαδιαία αναφορά προβλημάτων στην Global & EEA έκδοση του HyperOS (22/12/2024)

Δημήτριος Δαγκαλίδης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αφήστε ένα Review

Xiaomi Miui Hellas
Η επίσημη κοινότητα της Xiaomi και της MIUI και του HyperOS στην Ελλάδα.