Τόσο η Canalys όσο και η IDC δημοσίευσαν τις νέες τους εκθέσεις για τις αποστολές των Smartphone σε παγκόσμιο επίπεδο, για το 1ο τρίμηνο του 2022.
Και οι δύο αναφορές στην πραγματικότητα μας δίνουν παρόμοιες πληροφορίες, με ελαφρώς διαφοροποιημένους αριθμούς και ποσοστά.
Η έκθεση της Canalys & IDC για τις αποστολές του 1ου τριμήνου 2022
Και στις δύο εκθέσεις στους πίνακες που έχουμε αναρτήσει παρακάτω, η Samsung συνεχίζει να ηγείται στις αποστολές συσκευών και ακολουθούν οι Apple, Xiaomi, OPPO και Vivo. Όπως γίνεται αμέσως εμφανές από τους παρακάτω πίνακες, μόνο η Apple κατάφερε να αυξήσει τις αποστολές συσκευών σε ετήσια βάση κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, ενώ όλοι οι υπόλοιποι OEM κατασκευαστές Smartphone καταγράφουν απώλειες σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Ας ξεκινήσουμε από την κορυφή. Η Samsung σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η Canalys, κατάφερε να διαθέσει συνολικά 73,7 εκατομμύρια συσκευές και 73,6 εκατομμύρια σύμφωνα με την IDC. Δηλαδή με βάση τα παραπάνω στοιχεία, η Samsung πούλησε κατά 4% / 1,2% λιγότερες συσκευές στο πρώτο τρίμηνο το 2022, σύμφωνα με τις εκθέσεις των δύο εταιρειών αντίστοιχα.
Η Apple από την άλλη μεριά, απέστειλε συνολικά 56,5 εκατομμύρια smartphone κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, δηλαδή κατέγραψε μια αύξηση περίπου στο 8% (σύμφωνα με την Canalys) / 2,2% (σύμφωνα με την IDC) σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Η Xiaomi κατάφερε να διαθέσει συνολικά 39,2 / 39,9 εκατομμύρια smartphone κατά το 1ο τρίμηνο του 2022 (σύμφωνα με την Canalys / IDC) , καταγράφοντας μια πτώση στις πωλήσεις κατά 20% / 17,8% σε σχέση την αντίστοιχη περσινή περίοδο (σύμφωνα με την Canalys / IDC) .
Η OPPO διέθεσε συνολικά 29 / 27,4 εκατομμύρια smartphone (σύμφωνα με την Canalys / IDC), ενώ η Vivo 25,1 / 25,3 εκατομμύρια, δηλαδή κατέγραψαν μία πτώση κατά 27% / 26,8% και 30% / 27,7% αντίστοιχα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 (σύμφωνα με την Canalys / IDC).
Όλοι οι υπόλοιποι OEM κατασκευαστές smartphone κατάφεραν να στείλουν συνολικά 87,6 / 91,4 εκατομμύρια smartphone το τρίμηνο 2022 (σύμφωνα με την Canalys / IDC).
Όπως μπορείτε να δείτε από τα παραπάνω στοιχεία, η Xiaomi, OPPO και Vivo πούλησαν σημαντικά λιγότερα smartphone από ό,τι την ίδια περίοδο πέρυσι, η Apple κατάφερε να αναπτυχθεί ελαφρώς, ενώ οι αποστολές της Samsung μειώθηκαν ελάχιστα. Η Samsung κατέχει επί του παρόντος (1ο τρίμηνο 2022) το 24% της παγκόσμιας αγοράς, σύμφωνα με την Canalys. Ακολουθεί η Apple με 18%, η Xiaomi με 13%, η OPPO με 9% και η Vivo με 8%, ενώ όλοι οι υπόλοιποι OEM κατασκευαστές κατέχουν το 28% της αγοράς.
Σύμφωνα με την IDC, η Samsung κατέχει το 23,4% της αγοράς, η Apple το 18%, η Xiaomi το 12,7%, η OPPO το 8,7%, η Vivo το 8,1% και 29,1% όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές.
Αυτά τα αποτελέσματα είναι δεδομένο πως θα δημιουργήσουν έντονο προβληματισμό στην Xiaomi, η οποία έχει συνηθίσει να βλέπει τις αποστολές της να αυξάνονται από τρίμηνο σε τρίμηνο, οπότε θα αρκετά ενδιαφέρον να δούμε πως θα αντιδράσει στο υπόλοιπο έτος και εάν θα καταφέρει να αντιστρέψει τις τάσεις στην αγορά.
Το Market Pulse Service της Counterpoint Research για το 1ο τρίμηνο του 2022.
Μάλιστα τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο δύσκολα για την Xiaomi στην αγορά τις Κίνας, σύμφωνα με τα όσα καταγράφονται στην μηνιαία έκθεση Market Pulse Service της Counterpoint Research για το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Η vivo κατέλαβε την πρώτη θέση στην Κίνα με μερίδιο αγοράς που φτάνει στο 19,7%, αφήνοντας την Xiaomi στην πέμπτη θέση της κατάταξης με 14,9%.
Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, την 2η θέση σε πωλήσεις κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022 κατέχει η Oppo με 18% (πτώση -31,2%), την 3η θέση η Apple με 17,9% (αύξηση 4,4%) και την 4η θέση η Honor με 16,9% (αύξηση 166,8%). Η Xiaomi έπεσε στην 5η θέση με 14,9%, σημειώνοντας σημαντική πτώση κατά 15,5% !
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed