Ο οικονομικός διευθυντής της Xiaomi, Chew Shou Zhi, παραχώρησε πρόσφατα μια συνέντευξη στο Bloomberg, στην οποία και αποκάλυψε κάποιες αρκετά ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Σύμφωνα με τον Chew, η Xiaomi σχεδιάζει να κάνει μία τεράστια επέκταση στην αγορά των 5G Smartphone στην Κίνα για το 2020, ωστόσο, το πλάνο της εταιρείας για το 2020 δίνει περιλαμβάνει μεγάλη έμφαση και στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης, λόγω της μεγάλης επιτυχίας που γνώρισε η εταιρεία εκεί.
Όπως ισχυρίζεται ο Chew, η Xiaomi έχει κάνει τεράστια βήματα στη Δυτική Ευρώπη, και κατάφερε να γίνει ο 4ος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone σε αυτή την αγορά. Στην Ισπανία ειδικά, η Xiaomi γνωρίζει ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία, αλλά η δυναμική της εταιρείας δεν τελειώνει στα smartphones.
Εκτός από τα Smartphones, η εταιρεία κατάφερε να κατακτήσει και ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς των Wearable συσκευών όπως τα Smartwatch και Smart Band, και κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να γίνει η 2η μεγαλύτερη εταιρεία σε αυτό τον τομέα της αγοράς στην Δυτική Ευρώπη αλλά μία από τις μεγαλύτερες Παγκοσμίως.
Ίσως η μεγαλύτερη έκπληξη σε ότι αφορά την Δυτική Ευρώπη είναι οι πωλήσεις που έχουν τα Σκούτερ της Xiaomi, καθώς έχουν κατακτήσει την κορυφή. Συγκεκριμένα τα σκούτερ της Xiaomi έχουν κατακτήσει περισσότερο από το 70% του μεριδίου αγοράς σε πολλές χώρες της Δυτικής Ευρώπης, αν και δεν διευκρινίζει σε ποιες ακριβώς.
Όπως ισχυρίζεται ο Chew, η Xiaomi γνώρισε ανάπτυξη κατά 90% στη Δυτική Ευρώπη για το 2019, καθιστώντας την μία από τις 4 καλύτερες εταιρείες που αναπτύσσονται ραγδαία σε αυτή την αγορά.
Όπως επισήμανε ο Chew, η Xiaomi σχεδιάζει να κυκλοφορήσει πολλά νέα smartphone στην αγορά της Κίνας για το 2020, και μέσα στα άμεσα σχέδιά της είναι να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των 5G προϊόντων της και σε άλλες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται, συμπεριλαμβανομένων των αγορών της Νοτιοανατολικής Ασίας, των αφρικανικών αγορών, την αμερικανική αγορά, την αγορά της Ινδίας και φυσικά τη δυτικοευρωπαϊκή αγορά.
Ο Chew ρωτήθηκε για το αν σκοπεύει η Xiaomi να φέρει τις 5G συσκευές της και στις ΗΠΑ, ωστόσο δεν έδωσε κάποια σαφή απάντηση για κάποιο χρονοδιάγραμμα, γεγονός που σημαίνει ότι οι Fan της εταιρείας στις ΗΠΑ, πιθανότατα θα πρέπει να συνεχίσουν να περιμένουν να εξομαλυνθούν πρώτα οι σχέσεις μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας, προτού κάνει το επόμενο βήμα η εταιρεία στην αγορά της χώρας.
[the_ad_group id=”966″]