Η Xiaomi MiTV κατέκτησε για μία ακόμη φορά την κορυφή των πωλήσεων στην Ινδία κατά το τρίτο τρίμηνο του 2019.
Σύμφωνα με τις εκθέσεις της International Data Corporation (IDC), η MiTV της Xiaomi σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις κατά 46% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, και την εντυπωσιακή αύξηση του 69% σε ετήσια βάση.
Η Xiaomi MiTV, η οποία έκανε το ντεμπούτο της για πρώτη φορά στην Ινδία το 2018, γνώρισε αμέσως μεγάλη επιτυχία, και σήμερα κατέχει μερίδιο αγοράς στην χώρα που φτάνει στο 33%.
Δηλαδή για να καταλάβουμε καλύτερα το εύρος της επιτυχίας της, έχει κατά 19% μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από την Samsung και κατά 20% μεγαλύτερο από την LG.
[the_ad_group id=”966″]