Η Xiaomi ξεκίνησε επίσημα την ευρωπαϊκή της επέκταση μόλις πριν από ένα χρόνο, ενώ στην Αμερική εξακολουθεί να έχει επίσημη παρουσία – σε ότι αφορά τα Smartphone τουλάχιστον.
Ο CEO της Redmi , Lu Weibing, παρουσίασε με κάθε λεπτομέρεια την σχέδιο της εταιρείας για την κατάκτηση του “κόσμου των Smartphones“.
Η Κίνα δεν είναι η πρώτη χώρα στην οποία δραστηριοποιείται η Redmi, αλλά και η Ινδία, μια αγορά στην οποία σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, η Redmi έχει ήδη αποκτήσει μερίδιο αγοράς υψηλότερο κατά 10% από την δεύτερη Samsung.
Αυτό είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, αλλά οι φιλοδοξίες του Weibing είναι η Redmi να κατακτήσει το 50% της ινδικής αγοράς smartphone.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτή τη στιγμή η Redmi κατέχει το 29%, σίγουρα δεν φαίνεται να είναι απλός στόχος, δεδομένου ότι πρακτικά θα πρέπει να διπλασιάσει τις πωλήσεις. Αν και η φιλοδοξία του δεν φαίνεται να είναι τόσο ρεαλιστική, εάν εξετάσουμε το γεγονός ότι τα πρώτα 10 smartphones με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ινδία είναι από την Xiaomi, ίσως να είναι εφικτός ο στόχος του.
Αν μάλιστα υπολογίσουμε πως η RedMi πούλησε πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες του Redmi Note 7 σε λίγους μήνες μόνο, το 50% φαίνεται να είναι όλο και πιο κοντινός στόχος.
Η επέκταση που περιγράφει ο Lu Weibing, σίγουρα δεν σταματά στην Ασία: η Xiaomi, κυρίως μέσω επενδύσεων στην Redmi, φυσικά θέλει να συνεχίσει την επέλασή της στην Ευρώπη παρά την απόσταση που την χωρίζει από τις τρεις πρώτες εταιρείες (Samsung, Apple και Huawei).
Το άνοιγμα των Mi Stores και ο πρόσφατος αποκλεισμός της Huawei, αλλά και οι συχνά υπερβολικές τιμές των άλλων 3 εταιρειών, θα βοηθήσουν σίγουρα στον σκοπό αυτό.
Τέλος, στις δύο αυτές αγορές θα ενταχθούν και οι αγορές της Νότιας Αμερικής και της Αφρικής, που σίγουρα θα βελτιώσει ακόμη περισσότερο την θέση της Xiaomi στο παγκόσμιο χάρτη των κατασκευαστών Smartphone.
[the_ad_group id=”966″]