Ενώ οι Κινέζοι κατασκευαστές αγωνίζονται να έχουν πρόσβαση σε αμερικανικό έδαφος, φαίνεται ότι ευδοκιμούν στην Ευρώπη, και χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Xiaomi.
Με περίπου το ένα τρίτο του μεριδίου αγοράς που λαμβάνουν οι Κινέζοι OEM κατασκευαστές, η Xiaomi θέτει ορισμένους φιλόδοξους στόχους για το τρέχον έτος.
Ένα πρόσφατα ανοιγμένο κατάστημα Mi στο Ηνωμένο Βασίλειο
Ο αντιπρόεδρος της Xiaomi, Wang Xiang, δήλωσε ότι η εταιρεία θέλει να τριπλασιάσει τα φυσικά καταστήματά της στην Ευρώπη. Επί του παρόντος, η Xiaomi έχει ανοίξει επί ευρωπαϊκού εδάφους 50 Mi Stores, και θέλει να υπερβεί τα 150 μέχρι το τέλος του 2019.
Και δεν είναι περίεργο, αφού η Xiaomi έχει σημειώσει σημαντικά κέρδη τα τελευταία δύο χρόνια, όχι μόνο στον τομέα μεσαίας και χαμηλής κατηγορίας συσκευών, αλλά και στην επικράτεια υψηλής τεχνολογίας. Και οι Ευρωπαίοι, γενικά, έχουν μεγάλη αγοραστική δύναμη.
Μόνο ο χρόνος θα δείξει εάν η Xiaomi θα μπορέσει να επιτύχει τους στόχους της.
[the_ad_group id=”966″]