Το νέο Redmi Note 7 γνωρίζει τεράστια επιτυχία σε ότι αφορά τις πωλήσεις αυτές τις μέρες. Το νέο Smartphone κυκλοφόρησε αρχικά τον Ιανουάριο και έκανε το πρώτο του Flash Sales πριν από δύο εβδομάδες.
Το sub-brand της Xiaomi διέθεσε 100.000 μονάδες προς πώληση σε κάθε Flash Sale, και αυτές εξαφανίζονταν μέσα σε λίγα λεπτά . Το τελευταίο Flash Sale έγινε σήμερα το πρωί, και μια άλλη παρτίδα από συσκευές εξαντλήθηκε, αυτή τη φορά μέσα σε 10 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα, όπως καυχήθηκε η εταιρεία.
Το Redmi Note 7 είναι η πρώτη συσκευή που παρουσίασε Redmi από την στιγμή που έγινε αυτόνομο Brand Name. Το τηλέφωνο συσκευάζει το τελευταίο chipset Snapdragon 660, οθόνη Full HD + 6,3 “και κάμερα 48 MP με αισθητήρα της Samsung ISOCELL. Τρέχει MIUI 10, βασισμένο στο Android Pie και έρχεται με υποστήριξη Quick Charge 4.
Η παραλλαγή των 3/32 GB έχει τιμή CNY999 ($ 150), ενώ η πιο ισχυρή έκδοση των 6/64 GB τιμολογείται στα CNY1,399 ($ 210), η οποία είναι πολύ φθηνότερη από οποιοδήποτε άλλο smartphone με παρόμοιες προδιαγραφές στην αγορά.
Τα χαρακτηριστικά και η τιμή της συσκευής ενδέχεται να είναι καθοριστικής σημασίας για τις πωλήσεις, αλλά η δημοτικότητα ενισχύθηκε περαιτέρω, μετά από μία σειρά από προωθητικές ενέργειες (Promotion) που έγιναν μέσω βίντεο, στα οποία οι οπαδοί της εταιρείας δοκίμαζαν την αντοχή της συσκευής αυτοπροσώπως.
Ο Lei Jun, Διευθύνων Σύμβουλος της Xiaomi, δημοσίευσε μία σειρά από βίντεο στο Weibo, στα οποία “βασάνιζε” την συσκευή με πολλούς τρόπους, με αρκετή δόση χιούμορ.
Το Redmi Note 7 δεν είναι ακόμη διαθέσιμο στην παγκόσμια αγορά, αλλά αυτό θα πρέπει να αλλάξει σύντομα, καθώς το τηλέφωνο θα φτάσει στην Ινδία σύντομα, και είναι πλέον ζήτημα χρόνου να το δούμε επίσημα και στην Ευρώπη.
[the_ad_group id=”966″]