Πριν από την κυκλοφορία του REDMI 15 αργότερα αυτό το μήνα, η REDMI, ανακοίνωσε μια σημαντική επανατοποθέτηση του Brand Name της στην Ινδία, σηματοδοτώντας μια νέα στρατηγική κατεύθυνση
Η εταιρεία αποκάλυψε την αλλαγή μέσω μιας επιστολής με τίτλο “For the Dreamers Who Made Us Dream Bigger“, η οποία περιγράφει την εξέλιξη της εταιρείας παράλληλα με τη βάση χρηστών της.
Το κεντρικό μήνυμα της ανακοίνωσης αποτυπώνεται στο νέο σλόγκαν, “Η Redmi είναι ΤΩΡΑ Η ΝΕΑ REDMI“. Αυτή η ανακοίνωση συνοδεύεται από ένα επανασχεδιασμένο λεκτικό σήμα “REDMI“, το οποίο εμφανίζεται τώρα σε μια πιο τολμηρή με κεφαλαία, γραμματοσειρά sans-serif.
Αυτή η ανανέωση είναι μια απάντηση στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών της κατά τη διάρκεια της 11χρονης ιστορίας της εταιρείας. Η REDMI δηλώνει ότι οι χρήστες της έχουν πλέον «ωριμάσει» και εξελιχθεί, περιγράφοντάς τους ως «αισιόδοξους που βλέπουν τον κόσμο όπως είναι, αλλά εξακολουθούν να πιστεύουν σε αυτό που θα μπορούσε να είναι».
Η Redmi σημειώνει ότι το κοινό της λαχταρά τώρα «τόσο νόημα όσο και το επίτευγμα», μια μεγάλη αλλαγή από πριν από μια δεκαετία.
Για να ευθυγραμμιστεί με αυτή την εξέλιξη, η REDMI υιοθετεί μια νέα προσωπικότητα, περιγράφοντας τον εαυτό της τώρα ως «πιο τολμηρή, πιο σίγουρη και πιο ασυμβίβαστη στην τροφοδότηση των απεριόριστων φιλοδοξιών σας».
Ενώ η εταιρεία εμφανίζεται με μια νέα ταυτότητα, ταυτόχρονα διαβεβαιώνει την κοινότητά της για τη συνεχή δέσμευσή της. «Δεν εγκαταλείπουμε αυτό που ήμασταν. Γινόμαστε αυτό που χρειάζεστε να είμαστε», δήλωσε η εταιρεία. Δίνει έμφαση σε μια φιλοσοφία αμοιβαίας ανάπτυξης και καινοτομίας που συνδέεται με την υποστήριξη των χρηστών της.
Η εταιρεία αναφέρει ότι το οπτικό rebranding είναι το πρώτο αρχικό βήμα σε αυτή τη νέα φάση της εξέλιξής της, καταλήγοντας με τη δήλωση: «Η νέα μας εμφάνιση είναι μόνο η αρχή».
Σχετικά με όλα τα παραπάνω, ο Sudhin Mathur, Chief Operating Officer της Xiaomi India, δήλωσε:
Σήμερα, αυτοί οι χρήστες έχουν αυξηθεί, όπως και εμείς. Η νέα ταυτότητα της Redmi αντικατοπτρίζει αυτή την κοινή εξέλιξη. Η νεαρή Ινδία είναι τολμηρή αλλά γειωμένη, φιλόδοξη αλλά και με αυτογνωσία. Δεν αφήνουμε πίσω αυτό που ήμασταν, αλλά γινόμαστε αυτό που οι χρήστες μας χρειάζονται να είμαστε.
Αυτό το rebranding είναι ένας φόρος τιμής στην ανθεκτικότητα, τη σαφήνεια και την πρόοδο που βλέπουμε στην κοινότητά μας κάθε μέρα. Καθώς οι χρήστες μας μεγαλώνουν, μεγαλώνουμε και εμείς. Καθώς ονειρεύονται, συνεχίζουμε να χτίζουμε τις επιθυμίες τους.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed