Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε η Canalys, η Xiaomi είναι ο ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς στα Wearables για το πρώτο τρίμηνο του 2025
Σύμφωνα με την Canalys, συνολικά 46,6 εκατομμύρια wearable συσκευές απεστάλησαν κατά την περίοδο από 1 Ιανουαρίου – 31 Μαρτίου, καθώς η αγορά αυξήθηκε κατά 13% σε ετήσια βάση. Οι τελευταίες αναφορές, οι οποίες περιλαμβάνουν τόσο τα smart bands όσο και τα smartwatches, δείχνουν την Xiaomi ως τον κορυφαίο προμηθευτή στον κόσμο με 8,7 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς στο 19%.
Η Xiaomi σημείωσε μάλιστα μια εντυπωσιακή ετήσια αύξηση κατά 44% στις αποστολές, καθώς η εταιρεία ενημέρωσε τη σειρά των Smart Band and Smart Watch εισάγοντας ταυτόχρονα πιο προσιτά προϊόντα της σειράς Redmi.
Το Redmi Band 5 ειδικότερα, ήταν ένα από τα wearables που είχε τις καλύτερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2025.
Η Apple ήρθε στη δεύτερη θέση με εκτιμώμενες 7,6 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς στο 16%, ενώ η Huawei ήρθε στην τρίτη θέση με 7,1 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς στο 15%, χάρη στην ισχυρή ζήτηση που υπήρξε για τις συσκευές Watch GT και Watch Fit.

Η Samsung βρέθηκε στην τέταρτη θέση της κατάταξης καθώς απέστειλε 4,9 εκατομμύρια wearables, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς που έφτασε στο 11%, κυρίως χάρη στη σταθερή ανάπτυξη που είχε στις αναδυόμενες αγορές.
Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε η Garmin με 1,8 εκατομμύρια αποστολές, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς στο 4%.
Η Canalys διεξήγαγε επίσης μια μελέτη των καταναλωτών στην Ευρώπη, σχετικά με τους παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη από τους χρήστες κατά την αγορά ενός smartwatch. Η τιμή και η διάρκεια ζωής της μπαταρίας ήταν οι δύο πιο σημαντικοί παράγοντες για τους καταναλωτές, όπως ήταν αναμενόμενο.
Τα χαρακτηριστικά της παρακολούθησης της υγείας, το εμπορικό σήμα και ο σχεδιασμός ήταν οι άλλοι κύριοι παράγοντες για την επιλογή ενός έξυπνου wearable. Είναι ενδιαφέρον ότι τα αθλητικά χαρακτηριστικά ήταν από τους λιγότερο σημαντικούς αποφασιστικούς παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη από τους χρήστες κατά την αγορά ενός smartwatch.
Σε ότι αφορά το μέλλον, η Canalys προβλέπει ότι η ενσωμάτωση του οικοσυστήματος και οι υπηρεσίες μετά την αγορά θα παραμείνουν στα κορυφαία πεδία του ανταγωνισμού στην αγορά των wearables. Τα μοντέλα βάσει συνδρομής θα είναι το κλειδί για την αύξηση της αφοσίωσης των χρηστών και των εσόδων της κάθε εταιρείας.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed