Η Xiaomi σχεδιάζει να κυκλοφορήσει επίσημα το Xiaomi SU7 Ultra τον Μάρτιο του 2025, ωστόσο οι προπωλήσεις του Super Car έχουν ήδη ανακοινωθεί, με τις τιμές να ορίζονται στα 814.900 γιουάν (~112.200 USD)
Νέες πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν σε μια κυβερνητική ρυθμιστική αρχή της Κίνας, δείχνουν ότι το Xiaomi SU7 Ultra διαθέτει μπαταρία 93,7 kWh και αυτονομία έως και 630 km.
Οι πληροφορίες που θα δούμε παρακάτω, προέρχονται από τον κατάλογο του Υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής της Κίνας, και τα νέα μοντέλα των ηλεκτρικών οχημάτων συνήθως απαλλάσσονται από τον φόρο αγοράς ή έχουν χαμηλότερο συντελεστή φόρου.
Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι στην καταχώριση που έχει γίνει στην σελίδα του υπουργείου υπάρχουν αναφορές για τέσσερις διαφορετικές χιλιομετρικές αποστάσεις (αυτονομίας) : στα 520 km, 555 km, 600 km και 630 km, αντίστοιχα. Όλες οι υπόλοιπες παράμετροι του οχήματος, όπως το βάρος των 2360 κιλών και η χωρητικότητα της μπαταρίας, παραμένουν οι ίδιες.
Επομένως, δεν είναι πραγματικά πολύ σαφές γιατί αναφέρονται τέσσερις διαφορετικές χιλιομετρικές αποστάσεις. Ίσως η πιο λογική εξήγηση είναι ότι αυτές οι αποστάσεις να αναφέρονται σε διαφορετικές επιλογές των ελαστικών.
Το SU7 Ultra υποστηρίζεται από την Xiaomi ότι θα είναι το «γρηγορότερο τετράθυρο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον πλανήτη», και πολλά από όσα γνωρίζουμε για το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής είναι χάρη σε προηγούμενες καταχωρίσεις που έγιναν στο MIIT.
Το SU7 Ultra το τροφοδοτούν ένας V6s και δύο V8s ηλεκτροκινητήρες. Η μονάδα ηλεκτροκινητήρα V6s στον μπροστινό άξονα αποδίδει έως και 288 kW ισχύ, ενώ οι δύο V8 ηλεκτροκινητήρες που υπάρχουν ένας σε κάθε πίσω τροχό, αποδίδουν 425 kW ο καθένας. Αυτό δίνει στο SU7 Ultra μια συνδυασμένη ισχύ στα 1138 kW (1548 hp).
Αυτή η τεράστια ισχύς είναι αρκετή για να επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 έως 100 km/h σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα, 0-200 km/h σε 5,86 δευτερόλεπτα και προσφέρουν τελική ταχύτητα πάνω από 350 km/h. Χρειάζονται μόλις 9,23 δευτερόλεπτα για να μετακινηθεί το αυτοκίνητο από την στάση στα 400 μέτρα.
Το SU7 Ultra είναι παρόμοιο με το SU7 Max. ωστόσο είναι μεγαλύτερο, με διαστάσεις 5115/1970/1465 χλστ., αλλά το μεταξόνιο παραμένει το ίδιο : στα 3000 χλστ. Το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς μεγέθους οφείλεται στο κιτ αμαξώματος. Το πιο αξιοσημείωτο μέρος του SU7 Ultra είναι η πίσω αεροτομή, η οποία έχει πλάτος 1560 mm. Αυτό το αεροδυναμικό πακέτο μπορεί να παρέχει μέχρι 285 κιλά κάθετη δύναμη. Το SU7 Ultra έχει επίσης και 17 εξαρτήματα από ανθρακονήματα, ωστόσο παρά τη χρήση των ανθρακονημάτων, το SU7 Ultra εξακολουθεί να ζυγίζει περισσότερο από την έκδοση Max, στα 2360 kg έναντι 2205 kg.
Το SU7 Ultra διαθέτει νέες διπλές μαύρες ζάντες 5 ακτίνων με τη λέξη «Ultra» γραμμένη στο κέντρο. Διαθέτει κεραμικά φρένα , τα οποία υποστηρίζεται ότι είναι τα καλύτερα που έχουν εφαρμοστεί σε σπορ αυτοκίνητο μέχρι σήμερα. Μπροστά, υπάρχουν εξαπίστονες κίτρινες δαγκάνες φρένων Akebono και τετραπίστονες μονάδες στο πίσω μέρος. Αυτά τα φρένα μπορούν να σταματήσουν το SU7 Ultra από τα 100 km/h σε μόλις 30,8 μέτρα.
Το αυτοκίνητο διατίθεται σε κίτρινο χρώμα με μαύρες ανταύγειες με έντονα σπορ χαρακτηριστικά. Αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων επεκτείνεται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο έχει την ίδια εσωτερική διάταξη με το κανονικό μοντέλο. Εκεί που διαφέρει κυρίως είναι η προσθήκη περισσότερων ινών άνθρακα και υλικών Alcantara. Επιπλέον, το Ultra αποκτά νέο σπορ τιμόνι και σπορ καθίσματα.
Η οθόνη infotainment έχει αποκλειστικό σχεδιασμό UI και τροφοδοτείται από το τσιπ Qualcomm Snapdragon 8295 που “τρέχει” το σύστημα HyperOS της Xiaomi. Επιπλέον, υπάρχουν τρία είδη προσομοιωμένων αθλητικών ήχων και μια ενσωματωμένη λειτουργία master.
Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το έξυπνο σύστημα οδήγησης Xiaomi Pilot, το οποίο χρησιμοποιεί δύο τσιπ έξυπνης οδήγησης Nvidia Orin X με υπολογιστική ισχύ 508 TOPS. Αυτή είναι η ίδια ρύθμιση όπως στις εκδόσεις Xiaomi SU7 Pro και Max.
Το Xiaomi SU7 Ultra χρησιμοποιεί την μπαταρία CATL Qilin 2.0 σε πακέτο 93,7 kWh. Έχει μέγιστη ισχύ εκφόρτισης 1.330 kW και μπορεί ακόμα να αποδίδει πάνω από 800 kW στο 20%. Το πακέτο διαθέτει επίσης σύστημα ψύξης διπλής επιφάνειας και δομή CTB (cell-to-body). Υποστηρίζει μέγιστο ρυθμό φόρτισης 5,2 C, ο οποίος μπορεί να ολοκληρώσει μια γρήγορη φόρτιση από 10% έως 80% σε 11 λεπτά.
Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Xiaomi-miui.gr στο Google News για να ενημερώνεστε αμέσως για όλα τα νέα άρθρα μας ! Μπορείτε επίσης αν χρησιμοποιείτε RSS reader, να προσθέσετε την σελίδα μας στη λίστα σας, ακολουθώντας απλά αυτό τον σύνδεσμο >> https://xiaomi-miui.gr/feed