News by Xiaomi Miui Hellas
Αρχική Σελίδα » Όλα τα νέα » Gadgets » Ανακοίνωση IDC – Η Xiaomi οδηγεί την αγορά της Ινδίας για τις φορητές συσκευές στο 2ο τρίμηνο του 2018
Gadgets

Ανακοίνωση IDC – Η Xiaomi οδηγεί την αγορά της Ινδίας για τις φορητές συσκευές στο 2ο τρίμηνο του 2018

Πριν από λίγους μήνες σας εξέπληξε η είδηση ​​ότι η Xiaomi ήταν η κορυφαία στην παγκόσμια αγορά των φορητών συσκευών, σύμφωνα με την έκθεση της IDC. Τώρα, ο ίδιος αμερικανικός οργανισμός έρευνας αγοράς, δημοσίευσε μια έκθεση μόνο της ινδικής αγοράς, που αντιστοιχεί στο δεύτερο τρίμηνο του 2018. Παρόλο που φαίνεται απίστευτο, τα Wearables της Xiaomi έχουν επιτύχει ένα μεγάλο ποσοστό της τάξης του 46% ! , και αναμφισβήτητα, τοποθετείται στην πρώτη θέση στην αγορά της Ινδίας.


Έκθεση IDC – Η Xiaomi στην πρώτη θέση με 45,8% των αποστολών


Οι αποστολές συσκευών αυτής της κατηγορίας έχουν ήδη ξεπεράσει ένα εκατομμύριο μονάδες στην Ινδία, σύμφωνα με την έκθεση.  Ωστόσο, ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει αύξηση 66% από έτος σε έτος και 40% από τρίμηνο σε τρίμηνο. Εάν επιστρέψουμε στο πρώτο τρίμηνο, οι 3 κορυφαίες εταιρείες που κατέλαβαν το βάθρο συνεχίζουν σε αυτό το τρίμηνο. Και μεταξύ όλων των προϊόντων, οι SmartBands είναι οι πιο απαιτητικές συσκευές, που ανέρχονται σε ποσοστό 90% , μόνο στις αποστολές του δεύτερου τριμήνου. Ωστόσο, και τα smatwatch δεν είναι πολύ πίσω. Οι αποστολές τους παρουσίασαν ελαφρά αύξηση της τάξεως του 34%.

 

Τώρα ας προχωρήσουμε στο ποιο σημαντικό μέρος της έκθεσης , στα στατιστικά των Xiaomi wearables, καθώς εδώ η εταιρεία παρουσίασε αύξηση 31% στις πωλήσεις σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Το καλύτερο από όλα είναι πως συνεχίζει να κατέχει την πρώτη θέση στην Ινδία. Αμέσως μετά, ακολουθούν οι COQii , η Titan, η Fitbit και η Lenovo , αντίστοιχα. Η Lenovo μπήκε πάλι στην κορυφή των Top 5, αφού ήταν τρεις θέσεις πιο κάτω και προσπαθεί να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, αφού η Lenovo κυκλοφόρησε πρόσφατα τρία νέα έξυπνα βραχιόλια που ενισχύουν τη θέση της εταιρείας στην αγορά.

Από την άλλη πλευρά, η επιστροφή της Xiaomi για άλλη μια φορά στην κορυφή, σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, το μερίδιο αγοράς του κινεζικού κολοσσού μειώθηκε ελαφρά . Τα περισσότερα Wearables της Xiaomi πωλούνται μέσω διαδικτυακών εμπόρων λιανικής πώλησης, αλλά η Xiaomi έχει πλέον εμπλουτίσει σημαντικά το φυσικό κανάλι λιανικής μέσω των δημοφιλών καταστημάτων Mi Stores μέσω των τοπικών συνεργατών της σε διάφορες χώρες, όπως και στην Ελλάδα με την InfoQuest.

Πηγή

Μην ξεχνάτε την συμμετοχή σας (εγγραφή) στο φόρουμ μας, η οποία και μπορεί να γίνει πολύ εύκολα από το παρακάτω πλήκτρο…

 

Εγγραφή στην κοινότητά μας

Διαβάστε επίσης

Αφήστε ένα σχόλιο

* Κάνοντας χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε για την αποθήκευση και διανομή των μηνυμάτων σας στην σελίδα μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αφήστε ένα Review

Xiaomi Miui Hellas
Η επίσημη κοινότητα της Xiaomi και της MIUI στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης
Νέα διαρροή κυκλοφόρησε πριν από λίγο στο διαδίκτυο για το Mi-Mix 3. Αυτή…